Pagina 200 van 451 EersteEerste ... 100150190196197198199200201202203204210250300 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.976 tot 5.000 van 11268 worden weergegeven.
  1. #4976

    Standaard

    Gisteren ontvangen vanaf Bol.com:

    - Deepwater Horizon € 12,99

    Originele NL uitgave, nieuw in seal. Prijs is incl. verzending aangezien ik vanwege een extra item boven de € 20,- kwam.

    Gisteren ontvangen vanaf Marktplaats.nl:

    - Assassin's Creed € 13,06
    - Sing € 13,06

    Originele NL uitgaven, nieuw in seal. Prijs is incl. verzending (gekocht van 1 verkoper).

    Gisteren ontvangen vanaf 2dehands.be:

    - The Great Wall € 14,-
    - XXX: Return Of Xander Cage € 14,-


    Originele NL uitgave, nieuw in seal. Prijs is incl. verzending (gekocht van 1 koper).

  2. #4977

    Standaard



    Opgelet er staan helemaal geen nederlands of vlaamse audio op de 3D schijf, ook geen nederlandse subs. Bij mij exemplaar althans. Best controleren mocht je deze kopen. De 2D schijf is wel oke. Wat een blunder van Warner.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  3. #4978

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht

    Opgelet er staan helemaal geen nederlands of vlaamse audio op de 3D schijf, ook geen nederlandse subs. Bij mij exemplaar althans. Best controleren mocht je deze kopen. De 2D schijf is wel oke. Wat een blunder van Warner.
    Nog een reden om de UK uitgave te kopen(?) Die heeft volgens de hoes in ieder geval wel NL subs en dubs.


  4. #4979

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Nog een reden om de UK uitgave te kopen(?) Die heeft volgens de hoes in ieder geval wel NL subs en
    Je kan het proberen maar volgens mij hebben zij dezelfde 3D schijf.... dus zonder onze minderwaardige taal.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  5. #4980

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht

    Opgelet er staan helemaal geen nederlands of vlaamse audio op de 3D schijf, ook geen nederlandse subs. Bij mij exemplaar althans. Best controleren mocht je deze kopen. De 2D schijf is wel oke. Wat een blunder van Warner.
    Helemaal geen NL subs zal dan wel een productiefout zijn want dat kan je natuurlijk niet verkopen op de NL markt. Ik zou het even melden bij Warner Benelux en dan komt er vast wel een omruilactie o.i.d. Want NL subs voor een NL uitgave is gewoon een basisbehoefte, helemaal voor een kinderfilm. Die is zo gewoon onverkoopbaar.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  6. #4981

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Davidshadow13 Bekijk bericht
    Helemaal geen NL subs zal dan wel een productiefout zijn want dat kan je natuurlijk niet verkopen op de NL markt. Ik zou het even melden bij Warner Benelux en dan komt er vast wel een omruilactie o.i.d. Want NL subs voor een NL uitgave is gewoon een basisbehoefte, helemaal voor een kinderfilm. Die is zo gewoon onverkoopbaar.
    Geen flauw idee hoe ik die moet bereiken.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  7. #4982

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht


    Opgelet er staan helemaal geen nederlands of vlaamse audio op de 3D schijf, ook geen nederlandse subs. Bij mij exemplaar althans. Best controleren mocht je deze kopen. De 2D schijf is wel oke. Wat een blunder van Warner.
    Waar heb je hem gekocht en wat koste die daar?
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  8. #4983

    Standaard

    Ik heb Warner even gecontacteerd en laat zsm weten wat hun reactie is.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  9. #4984

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolverine Bekijk bericht
    Waar heb je hem gekocht en wat koste die daar?
    MM Oostakker - 26.90 euro zie eerdere post.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  10. #4985

    Standaard

    MegaMovieStore.com - €6.99/stuk







  11. #4986

    Standaard

    Bol


    Meet Joe Black 14,99


    Some Like It Hot 12,99

  12. #4987

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Iemand waarvan de bestelling van Amazon.it al is verzonden? Amazon is normaal wel snel maar mijn bestelling is nog niet verzonden (afgelopen zaterdag besteld).
    2 zijn er binnen gekomen van de 4
    7 juni verstuurd, dus het duurde een week
    De andere 2 zijn gisteren verstuurd dus die verwacht ik volgende week maandag of dinsdag.

    Net overigens The Lawnmower Man Collector's Edition besteld bij Deepdiscount voor $19,99. Duurt nog wel even voordat die komt.

  13. #4988

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    MegaMovieStore.com - €6.99/stuk





    Van welk land was dit de oscarinzending?
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  14. #4989

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Z. Bekijk bericht
    Van welk land was dit de oscarinzending?
    Beetje rare reactie. Als Kev of wie dan ook dit (of welke film dan ook) een mooie film vindt, laat hem er dan van genieten, en de film kopen, zonder dat er een zielige reactie op komt. Ik noem het zielig omdat het makkelijk scoren is. Als de film men niet aanstaat, kraak hem dan niet af of maak er geen lullige opmerking over bij diegene die hem wel mooi vind/of aangeschaft heeft. Laat de aankopen in hun waarde van & bij wie dan ook!!!

  15. #4990

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Beetje rare reactie. Als Kev of wie dan ook dit (of welke film dan ook) een mooie film vindt, laat hem er dan van genieten, en de film kopen, zonder dat er een zielige reactie op komt. Ik noem het zielig omdat het makkelijk scoren is. Als de film men niet aanstaat, kraak hem dan niet af of maak er geen lullige opmerking over bij diegene die hem wel mooi vind/of aangeschaft heeft. Laat de aankopen in hun waarde van & bij wie dan ook!!!
    Dat was niet mijn bedoeling, was in een sarcastische bui.. Betwijfel of het bij Kev ook zo overkwam. Zo ja, dan spijt het me.

    Geloof mij meneer Watcher, ik vind dat iedereen mag kijken wat hij wil, doe ik zelf ook. Zal volgende keer een smiley toevoegen
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  16. #4991

    Standaard

    Het was gewoon een onschuldige geintje lijkt me. DVD Watcher reageert wel heel erg gepikeerd....en het was niet eens tegen hem gericht.

  17. #4992

    Standaard

    Ik moest ook erg lachen om die grap over een oscar film! hahaha

    net besteld bij zavvi


    The Apartment 8,15


    Death Note complete series and OVA 47,55


    The Slayer (pre-order) 20,29

  18. #4993

    Standaard

    Wat een gekke film is The Slayer. Lijkt me totaal niet realistisch. En wat een stom label brengt die film uit....er staan niet eens Nederlandse subs op. En de hoes heeft onbegrijpelijke Engelse teksten. En zit er wel een slipcover bij?

  19. #4994

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Wat een gekke film is The Slayer. Lijkt me totaal niet realistisch. En wat een stom label brengt die film uit....er staan niet eens Nederlandse subs op. En de hoes heeft onbegrijpelijke Engelse teksten. En zit er wel een slipcover bij?
    Maar het is wel een oscarinzending
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  20. #4995

  21. #4996

    Standaard

    Hahahaha, zeker een oscarinzending! hahaha XD

    Het label is Arrow en die brengen veel horror van vroeger uit onder andere en deze lijkt me erg gaaf, weer eens een blinde aankoop na lange tijd. Geen slipcover lijkt me (tot nu toe nog nooit bij Arrow gehad) maar wel veel extra's, een mooie transfer en een reversable sleeve. Voor mij zijn engelse subs genoeg, nederlandse is geen must voor mij De film zal verre van realistisch zijn maar de trailer zag er heerlijk uit en volgens mij ziet het monster er erg gaaf uit

  22. #4997

    Standaard

    Ontvangen van Amazon Italië uit de 4 voor 16 actie (20 euro met verzendkosten):

    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  23. #4998

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door goregrind Bekijk bericht
    Hahahaha, zeker een oscarinzending! hahaha XD

    Het label is Arrow en die brengen veel horror van vroeger uit onder andere en deze lijkt me erg gaaf, weer eens een blinde aankoop na lange tijd. Geen slipcover lijkt me (tot nu toe nog nooit bij Arrow gehad) maar wel veel extra's, een mooie transfer en een reversable sleeve. Voor mij zijn engelse subs genoeg, nederlandse is geen must voor mij De film zal verre van realistisch zijn maar de trailer zag er heerlijk uit en volgens mij ziet het monster er erg gaaf uit
    Prima dat je Melzz het een en ander verduidelijkt, want hij is nog niet zo bekend met dat label en dit soort films

    Laat je niet gek maken
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  24. #4999

    Standaard

    Ik had mijn sarcasme-meter op 10 gezet maar ik zal hem voortaan nog iets hoger zetten....

  25. #5000

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Z. Bekijk bericht
    Van welk land was dit de oscarinzending?
    lol

Pagina 200 van 451 EersteEerste ... 100150190196197198199200201202203204210250300 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •