Pagina 197 van 452 EersteEerste ... 97147187193194195196197198199200201207247297 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.901 tot 4.925 van 11279 worden weergegeven.
  1. #4901

    Standaard

    Het heeft een paar weken geduurd, maar dan toch eindelijk binnen!

    Zavvi.nl - €22,99


  2. #4902

    Standaard

    Sla je slag bij amazon.it!!

    Ikzelf:

    Suicide Squad 3D
    Kung Fu Panda3 3D
    Bridge of Spies
    Adams Family1

    €20,06 inc verzendkosten!

    Dit was bij de 4 voor €16 actie,
    Er is er ook eentje met 7 voor €29,95 !!

    Succes!

  3. #4903

    Standaard

    Heeft er iemand XXX - The return of Xander Cage al zien liggen in een Belgische MM?
    Ik zou willen weten of ze de versie met bonus disc hebben of niet, Fnac blijkbaar wel.

  4. #4904

    Standaard

    amazon.it 4 voor 16



    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #4905

    Standaard

    Mijn Arrow punten opgemaakt:

    New Battles Without Honour & Humanity (LE)
    Cops vs. Thugs
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  6. #4906

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Heeft er iemand XXX - The return of Xander Cage al zien liggen in een Belgische MM?
    Ik zou willen weten of ze de versie met bonus disc hebben of niet, Fnac blijkbaar wel.
    Ja die hebben ze ook bij Media Markt dacht ik, is geen exlcusive. Bol heeft em ook. Is alweer van maandag geleden dat ik hem in mij handen had maar enkel de 2D heeft deze bonus disc.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  7. #4907

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Het heeft een paar weken geduurd, maar dan toch eindelijk binnen!

    Zavvi.nl - €22,99

    Ik kreeg vandaag een mail dat de mijne nog niet verstuurd is en dat ze er alles aan doen om dat z.s.m. alsnog te doen. Maar jij hebt 'm inmiddels, dus ik heb hoop.
    "Bond. James Bond."

  8. #4908

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Leijo Bekijk bericht
    Ik kreeg vandaag een mail dat de mijne nog niet verstuurd is en dat ze er alles aan doen om dat z.s.m. alsnog te doen. Maar jij hebt 'm inmiddels, dus ik heb hoop.
    Ja, zoals ik al zei is die 'wordt gebruikelijk binnen 3 werkdagen verzonden' regel niet echt serieus te nemen. Dat betekent dat ze 'm gewoon niet op voorraad hebben en wachten op de leverancier. Meestal duurt het dan 1-2 weken voordat ze 'm (eindelijk) versturen.

    Dit is overigens niet de superdeluxe boxset die voorheen is uitgegeven, dat je dat weet. Dit is een standaard uitgave met slipcase en plastic doosje.

  9. #4909

    Standaard

    Ja ik hóópte natuurlijk op de luxe versie, maar voor die prijs verwachtte ik dat eigenlijk niet echt. Net als de Indiana Jones box die ik van daar had voor 12 euro of zo, dat was ook een plastic doosje met een kartonnetje eromheen. Maar ja, als ik tientallen euro's kan besparen vind ik dat meestal niet zo'n probleem.
    "Bond. James Bond."

  10. #4910

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Leijo Bekijk bericht
    Ja ik hóópte natuurlijk op de luxe versie, maar voor die prijs verwachtte ik dat eigenlijk niet echt. Net als de Indiana Jones box die ik van daar had voor 12 euro of zo, dat was ook een plastic doosje met een kartonnetje eromheen. Maar ja, als ik tientallen euro's kan besparen vind ik dat meestal niet zo'n probleem.
    Inderdaad. Die superdeluxe set zou ook aardig wat problemen hebben met loslatend karton en discs die niet goed bevestigd konden worden.

  11. #4911

    Standaard

    Duurste aankoop van mijn leven gedaan:



    147 bij Mediamarkt Wilrijk. Maar oh what a beauty.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  12. #4912

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Duurste aankoop van mijn leven gedaan:



    147 bij Mediamarkt Wilrijk. Maar oh what a beauty.
    Het zijn dure tijden voor muziekfreaks, deze Kraftwerk, de superdeluxe van The Beatles en volgende week de superdeluxe van U2;
    Allemaal heel mooi, maar toch iets te prijzig voor mij.

    Werner, jij als duidelijke Kraftwerk fan weet hier wel een antwoord op. De box met audio cd's die nu ook uit is zijn dat de opnames die ze gedaan hebben in de musea enkele jaren terug of zijn dit de original albums geremastered?

  13. #4913

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Werner, jij als duidelijke Kraftwerk fan weet hier wel een antwoord op. De box met audio cd's die nu ook uit is zijn dat de opnames die ze gedaan hebben in de musea enkele jaren terug of zijn dit de original albums geremastered?
    Aan de tracklist te zijn zijn het de opnames uit de musea, dezelfde als op de Blu-raybox dus. Een nummer als Planet Of Visions staat niet op de originele cd van The Mix, bijvoorbeeld.
    De box met de 8 geremasterde cd's is wit. Als je wil kan ik er een foto van nemen, maar niet nu; ik ben niet zo'n freak dat ik die box zelfs op mijn werk bij heb...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  14. #4914

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    amazon.it 4 voor 16
    Super bedankt voor deze tip! Geen zin om plaatjes te plakken dus hierbij mijn lijstje

    Blade Runner
    Deadpool (een behoorlijke gok want eigenlijk lijkt me dit helemaal niets)
    Life of Pi (3D versie!)
    12 Angry Men
    Edge of Tomorrow (beetje irritant...de 3D versie staat er ook tussen maar bij het afrekenen herkent hij deze niet uit de actie dus maar de 2D versie besteld)
    Mad Max Fury Road
    Prisoners
    Commando directors cut

    Allemaal met Engelse subs, sommige zelfs met Nederlandse subs. Alles samen voor 36 euro incl bezorging. Koopje mensen!!

  15. #4915

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Super bedankt voor deze tip! Geen zin om plaatjes te plakken dus hierbij mijn lijstje

    Blade Runner
    Deadpool (een behoorlijke gok want eigenlijk lijkt me dit helemaal niets)
    Life of Pi (3D versie!)
    12 Angry Men
    Edge of Tomorrow (beetje irritant...de 3D versie staat er ook tussen maar bij het afrekenen herkent hij deze niet uit de actie dus maar de 2D versie besteld)
    Mad Max Fury Road
    Prisoners
    Commando directors cut

    Allemaal met Engelse subs, sommige zelfs met Nederlandse subs. Alles samen voor 36 euro incl bezorging. Koopje mensen!!
    Hoe graak je op de afdeling van die actie ? Want is nogal moeilijk in het italiaans ?

  16. #4916

  17. #4917

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Broncky Bekijk bericht
    Hoe graak je op de afdeling van die actie ? Want is nogal moeilijk in het italiaans ?
    https://www.amazon.it/dvd/b/ref=nav_...node=412606031

    Als je iets naar beneden scrolt dan zie je het overzicht van de acties. Ook een tip om de engelse amazon ernaast open te hebben en de stappen (als je gaat afrekenen) vergelijken zodat je weet op welke buttons je moet klikken. Werkt voor mij althans

    Bij mij werken er ook bepaalde titels niet. Ik krijg telkens gewoon de normale prijzen te zien/eindprijs.
    Laatst aangepast door Ingmar B. : 02-06-2017 om 21:13

  18. #4918

    Standaard

    Zelf uit de 7 voor 29,99 euro bij amazon.it:
    The sum of all fears
    Money Train
    Get on up
    American Beauty
    Easy rider steelbook
    Larry Flynt
    The Net

  19. #4919

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ingmar B. Bekijk bericht
    https://www.amazon.it/dvd/b/ref=nav_...node=412606031

    Als je iets naar beneden scrolt dan zie je het overzicht van de acties. Ook een tip om de engelse amazon ernaast open te hebben en de stappen (als je gaat afrekenen) vergelijken zodat je weet op welke buttons je moet klikken. Werkt voor mij althans

    Bij mij werken er ook bepaalde titels niet. Ik krijg telkens gewoon de normale prijzen te zien/eindprijs.
    Ik krijg het ook niet (meer) voor elkaar.
    morgen probeer ik het wel vanaf de PC ipv iPad. Niet dat het zou moeten uitmaken.

  20. #4920

    Standaard

    Als je de normale prijs blijft zien, dan heb je de blu-ray van een marketplace verkoper in je mandje.
    Voorbeeld: voor Edge of Tomorrow 3D komt je standaard op deze pagina. Maar als je goed kijkt zie je staan 'Venduto da Sediva IT'. Je moet dan naar de pagina met de verkopers gaan en daar 'amazon.it' kiezen.

    Verwarrend, maar voor die prijs mag je een beetje moeite doen .

  21. #4921

    Standaard

    Ik heb de code 4X16WB toegepast vlak voordat ik op order heb gedrukt. Het werkt.

  22. #4922

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door socko Bekijk bericht
    Ik heb de code 4X16WB toegepast vlak voordat ik op order heb gedrukt. Het werkt.
    Hier ondertussen ook!

    Edge of Tomorrow
    The Revenant
    Devil Wears Prada
    Gravity

  23. #4923

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Als je de normale prijs blijft zien, dan heb je de blu-ray van een marketplace verkoper in je mandje.
    Voorbeeld: voor Edge of Tomorrow 3D komt je standaard op deze pagina. Maar als je goed kijkt zie je staan 'Venduto da Sediva IT'. Je moet dan naar de pagina met de verkopers gaan en daar 'amazon.it' kiezen.

    Verwarrend, maar voor die prijs mag je een beetje moeite doen .
    Ook jij bedankt voor deze tip. Ik heb mn order gecancelled en het hele zootje weer opnieuw besteld, nu incl Edge of Tomorrow 3D...

  24. #4924

    Standaard

    We aim to please . 3D versie voor zo'n prijs is belachelijk laag, dus geniet ervan .

  25. #4925

    Standaard

    Boekenvoordeel Wijnegem:

    XXX - Return of Xander Cage. €16,99

Pagina 197 van 452 EersteEerste ... 97147187193194195196197198199200201207247297 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •