Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 34 van 34 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Loader Bekijk bericht
    Vind de moeilijke vragen ook leuker. Heb mij 3 dagen vermaakt, het was wat lastig omdat het over films in 2014 ging en ik ben een liefhebber van de oude klassiekers.

    Ergens vind ik ook wat jammer dat het niet enkel alleen voor mensen van de forum is. Dat nu misschien de prijzen zijn gegaan naar mensen die hier nog nooit geweest zijn en enkel gekomen zijn omdat er wat te winnen valt...
    DVD.nl heeft heel veel bezoekers en lezers die geen lid zijn van het forum. Daar zijn ook veel mensen bij die het forum wel lezen, maar niet ingelogd zijn en daar ook geen behoefte aan hebben.
    Zou je die dan willen buitensluiten? Lijkt me geen goed idee.

    En tegelijk worden de aantallen bezoekers van dvd.nl steeds minder. Dus ja...
    Nee, hoor, het bezoekersaantal daalt helemaal niet. Sterker nog, we groeien langzaam weer.
    Het aantal berichten op het forum is niet meer dat van een paar jaar geleden, maar de site zelf is juist meer in trek.
    Een aantal mensen beseft niet goed dat DVD.nl meer is dan alleen het forum

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gamemaster Bekijk bericht
    Winnaars gefeliciteerd.

    Ik vond deze prijsvraag eigenlijk makkelijker dan die van vorig, maar dat zal vast per deelnemer verschillen. Ik weet niet meer op welke site, maar ik zag na een week op een prijsvragensite alle antwoorden van de quiz staan en dan wordt het wel erg makkelijk. Dat vind ik persoonlijk wel jammer. Ik denk dat je de drempel al iets hoger legt als je ingelogd moet zijn om mee te kunnen doen.
    Ik zag aan het grote aantal gelijke antwoorden dat er inderdaad ergens een antwoord online moest staan. Daar kunnen we niet zo veel aan doen.
    En misschien helpt het de site ook wel, als er maar een paar van die mensen terugkomen om recensies te lezen of informatie te zoeken op het forum dan is dat al wat waard.
    En net als het antwoord op Loader, als je ingelogd moet zijn doe je een heleboel vaste bezoekers tekort.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  2. #27

    Standaard

    Is het misschien een idee om automatisch een mail met de ingevulde antwoorden te sturen naar het gegeven e-mailadres? Volgens mij had ik alles goed, maar het is wel leuk om dat even na te kunnen kijken. (Als dat wel gebeurd is en ik blijkbaar de mail direct gedumpt heb, dan mijn excuses voor de overbodige reactie.)

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door patrick_h Bekijk bericht
    Is het misschien een idee om automatisch een mail met de ingevulde antwoorden te sturen naar het gegeven e-mailadres? Volgens mij had ik alles goed, maar het is wel leuk om dat even na te kunnen kijken. (Als dat wel gebeurd is en ik blijkbaar de mail direct gedumpt heb, dan mijn excuses voor de overbodige reactie.)
    Heel veel mensen stellen zo'n mail niet op prijs, ze zien dit als spam.
    Dus dat kunnen we niet doen.
    Maar de antwoorden waren al gegeven in dit topic:
    http://dvd.nl/forum/showthread.php?9...=1#post1996371
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  4. #29

    Standaard

    Ik bedoel dus, als je ingevuld hebt, een bevestigingsmail ("Bedankt voor je deelname.") met daarin je ingevulde antwoorden. Zodat je, als de antwoorden bekend gemaakt worden, even kunt vergelijken.

  5. #30

    Standaard

    Ah, dat is technisch niet echt mogelijk, geloof ik. Wel om een email te krijgen, maar niet met daarin de door jou gegeven antwoorden.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  6. #31

    Standaard

    Als de antwoorden daadwerkelijk op een prijsvragen website stonden, hoop ik dan wel dat de winnaars echte DVD.nl leden waren.

    Bij Tweakers mag je bijvoorbeeld alleen meedoen aan een wedstrijd als je een dag vooraf al lid was. Dat is fair.

  7. #32

    Standaard

    Ik krijg net nietsvermoedend een pakketje binnen, om er vervolgens achter te komen dat ik hier de prijsvraag gewonnen heb.
    Had er niet meer aan gedacht, oftewel ik ben blij verrast Supertof!!

    DVD.nl bedankt!!
    - In the end the love you take, is equal to the love you make - The Beatles

  8. #33
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dat is wel een hele leuke manier om te ontdekken dat je wat gewonnen hebt. Veel plezier ermee.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WitteGijt? Bekijk bericht
    Ik krijg net nietsvermoedend een pakketje binnen, om er vervolgens achter te komen dat ik hier de prijsvraag gewonnen heb.
    Had er niet meer aan gedacht, oftewel ik ben blij verrast Supertof!!

    DVD.nl bedankt!!
    Zelfde hier, blij verrast. En de DVDs waren ook divers genoeg om verschillende gezinsleden mee blij te maken!

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •