Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 35 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard 12 Monkeys blu-ray (SyFy serie)

    Vandaag begonnen met de eerste twee afleveringen en ben benieuwd naar het vervolg.
    Het is geïnspireerd op de film, maar zeker geen navertelling.
    Ik heb de blu-ray bij amazon.co.uk gekocht en deze heeft NL subs.
    Laatst aangepast door tmvde : 14-07-2016 om 09:22

  2. #2

    Standaard

    Net aflevering 11 gezien en het wordt steeds beter! Aanrader voor sf liefhebbers.
    Laatst aangepast door tmvde : 20-06-2015 om 22:10

  3. #3

    Standaard

    Seizoen 1 af, erg genoten en kan niet wachten op seizoen 2, zal alleen wel een jaar duren.
    BR bevat naast de afleveringen niet echt veel extras: deleted scenes, gag reel, audities en webisodes.

    http://www.ign.com/tv/12-monkeys
    Laatst aangepast door tmvde : 21-06-2015 om 16:37

  4. #4

    Standaard

    Amazon.co.uk biedt het eerste seizoen met NL subs nu erg voordelig aan voor £ 9,99.

  5. #5

    Standaard

    Ik zit nog te twijfelen....ik heb het eerste deel gezien en was niet meteen onder de indruk. Maar goed, dat kan veranderen.
    Wat ik niet begrijp van de blu-ray, is dat er zo weinig opstaat in verhouding tot de site zelf, waar er redelijk veel te zien is.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik zit nog te twijfelen....ik heb het eerste deel gezien en was niet meteen onder de indruk. Maar goed, dat kan veranderen.
    Wat ik niet begrijp van de blu-ray, is dat er zo weinig opstaat in verhouding tot de site zelf, waar er redelijk veel te zien is.
    Zou kunnen komen doordat de blu-ray is uitgegeven door Universal UK, over een US release is namelijk nog niets bekend.

  7. #7

    Standaard

    Het zou inderdaad niet de eerste keer zijn dat een blu-ray later uitkomt in de USA met meer extra's.

  8. #8

    Standaard

    Zag um vandaag liggen bij MM in Eindhoven, voor 29,95 eur. Zo te zien had deze dezelfde special features als de Engelse release.
    I Love My Sci-Fi

  9. #9

    Standaard

    Ik zie net op Amazon UK en blu-ray.com dat de UK release van seizoen 2 voor 3 oktober gepland staat.
    Volgens blu-ray.com zijn de subs hetzelfde als bij seizoen 1, dus inclusief NL en Scandinavië.

    Wordt een dure dag, want 3 oktober komt ook seizoen 1 van Daredevil uit
    Laatst aangepast door tmvde : 14-07-2016 om 10:23

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ik zie net op Amazon UK en blu-ray.com dat de UK release van seizoen 2 voor 3 oktober gepland staan.
    Volgens blu-ray.com zijn de subs hetzelfde als bij seizoen 1, dus inclusief NL en Scandinavië.

    Wordt een dure dag, want 3 oktober komt ook seizoen 1 van Daredevil uit
    Au, dat gaat bij mij ook pijn doen...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #11

    Standaard

    Inmiddels de eerste vier afleveringen gezien en het is weer genieten. De UK uitgave heeft inderdaad NL subs en een aardige hoeveelheid extra's.
    Laatst aangepast door tmvde : 03-11-2016 om 10:48

  12. #12

    Standaard

    Het tweede seizoen was geweldig, en eindigde met een hoop cliffhangers. Dat wordt een lang jaar wachten op de blu-ray van seizoen 3!

  13. #13

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Seizoen 4 is het laatste seizoen.
    Had het ook gelezen, kunnen ze het mooi afronden. Seizoen 3 schijnt geweldig te zijn.

  15. #15

    Standaard

    Ik ben nu van seizoen 3 de Australische release aan het kijken (enige release tot nu toe). Beeld en geluid zijn prima in orde. Geen extras of ondertiteling. Dat laatste had ik toch wel lekker gevonden, omdat het heel af en toe niet helemaal goed te verstaan is.

    Heb de eerste vier afleveringen gekeken en het is super.

    Er lijkt nu toch een US release te gaan komen van seizoen 3 en seizoen 4 verschijnt op dezelfde dag.

  16. #16

    Standaard

    Ik heb seizoen 1 & 2 de Nederlandse editie op blu ray en ik vind de serie erg goed.
    Dus het is goed nieuws dat seizoen 3 en 4 ook gaan komen hoop ook een Nederlandse release.

  17. #17

    Standaard

    Net seizoen 4 afgekeken (Australische import) en wat een geweldige serie.

  18. #18

    Standaard

    SyFy serie? Je bedoelt zeker: Sci-Fi ? Afkorting van: Science Fiction
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    SyFy serie? Je bedoelt zeker: Sci-Fi ? Afkorting van: Science Fiction
    Nope SyFy, dat is de Amerikaanse zender waarop de serie werd uitgezonden.

    https://www.syfy.com/

  20. #20

    Standaard

    OK. Wat een debiele zendernaam, dan. Sci-Fi Networks (SFN) had een stuk beter geklonken.
    Laatst aangepast door Marcel Hoeve : 30-05-2019 om 08:25
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    OK. Wat een debiele zendernaam, dan. Sci-Fi Networks (SFN) had een stuk beter geklonken.
    Ze heten in het verleden wel Sci-Fi Channel. Voor de discussie over de vreemde naamswijziging ben je wel jaren te laat .

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ze heten in het verleden wel Sci-Fi Channel. Voor de discussie over de vreemde naamswijziging ben je wel jaren te laat .
    In sommige (onbelangrijke) dingen ben ik niet zo snel...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  23. #23

    Standaard

    Voor wie het mocht interesseren: Mill Creek Entertainment heeft in de Verenigde Staten een verzamelbox uitgebracht met de vier seizoenen tegen een zeer schappelijke prijs. Merkwaardig is dat in de box van Mill Creek alle vier de seizoenen Nederlandse ondertiteling hebben, terwijl de losse releases van seizoen 3 en 4 bij Universal géén ondertitels hebben, zelfs geen Engelse.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Voor wie het mocht interesseren: Mill Creek Entertainment heeft in de Verenigde Staten een verzamelbox uitgebracht met de vier seizoenen tegen een zeer schappelijke prijs. Merkwaardig is dat in de box van Mill Creek alle vier de seizoenen Nederlandse ondertiteling hebben, terwijl de losse releases van seizoen 3 en 4 bij Universal géén ondertitels hebben, zelfs geen Engelse.
    Geen Nederlandse ondertitels, alleen Engels bij alle seizoenen!
    Speelt af op regio B spelers.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroen0007 Bekijk bericht
    Geen Nederlandse ondertitels, alleen Engels bij alle seizoenen!
    Speelt af op regio B spelers.
    www.dvdcompare.net en www.bluray.com zeggen toch iets anders...

    http://dvdcompare.net/comparisons/film.php?fid=47054

    http://dvdcompare.net/comparisons/film.php?fid=51715

    https://www.blu-ray.com/movies/12-Mo...268357/#Review
    Laatst aangepast door Werner : 12-08-2020 om 19:35
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •