Pagina 2 van 8 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 188 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Han Solo vs Avatar 2 zou ik graag zien.[Dec 2018]

    Ik denk dat ik niet zou kunnen kiezen.Een nieuwe film van Cameron maakt altijd veel indruk.
    Gaat moeilijk worden, aangezien Cameron recent heeft aangegeven dat ie december 2018 niet gaat halen:

    http://collider.com/avatar-2-release...james-cameron/

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Tja, Cameron moet wel met heel iets bijzonders op de proppen komen zodat veel mensen Avatar gaan verkiezen boven Star Wars. De laatste franchise is nu immens populair en Avatar is het momentum van populariteit nu echt wel kwijt, ook omdat de 3D-techniek alweer een soort van wordt verlaten.
    Tja Avatar heeft niet de status die Star Wars heeft.Puur persoonlijk vind ik Avatar wel heel tof.

    Benieuwd hoe hij indruk gaat maken met Avatar 2 maar ik geef hem het voordeel van de twijfel.Hij heeft ook altijd gezegd dat Avatar een project is om op verder te bouwen.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Gaat moeilijk worden, aangezien Cameron recent heeft aangegeven dat ie december 2018 niet gaat halen:

    http://collider.com/avatar-2-release...james-cameron/
    Dan weten we dat ook weer.

    Laten we ons dan maar weer druk maken over wat de datum gaat zijn van de Han Solo film.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Tja Avatar heeft niet de status die Star Wars heeft.Puur persoonlijk vind ik Avatar wel heel tof.

    Benieuwd hoe hij indruk gaat maken met Avatar 2 maar ik geef hem het voordeel van de twijfel.Hij heeft ook altijd gezegd dat Avatar een project is om op verder te bouwen.
    Avatar vind ik ook nog steeds een hele leuke film en vooral in 3D. Maar ik vind de film nu wel een beetje als The Matrix. Het einde is goed zo. Ik vind dat het eerste deel nu niet echt een noodzaak voor vervolgdelen geeft. Vind ook dat als je 10 jaar over en vervolg doet je beter aan iets anders kan beginnen want de hype is meer dan over. Maar wie weet wordt het wel leuk, maar ik twijfel of het zo iets revolutionairs wordt als met deel 1. Maar goed, dit is nogal OT want het gaat hier over Han Solo, waar ik een stuk meer benieuwd naar ben. Want vanuit de eerste delen kan je al zoveel inspiratie ophalen voor een verhaal over Solo dat ik hier wel benieuwd naar ben.

  5. #30

    Standaard

    En het karakter van Woody Harrelson heet Beckett .

  6. #31

    Standaard

    Op CinemaCon heeft Disney zijn releases t/m 2019 gepresenteerd en Han Solo staat nog steeds op Spring 2018.
    Aparte is dat er een untitled fairy tale nog voor dit jaar staat.

    2017_CinemaCon_-_Walt_Disney_Studios_Presentation_94175.jpg

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Op CinemaCon heeft Disney zijn releases t/m 2019 gepresenteerd en Han Solo staat nog steeds op Spring 2018.
    Aparte is dat er een untitled fairy tale nog voor dit jaar staat.

    2017_CinemaCon_-_Walt_Disney_Studios_Presentation_94175.jpg
    Genoeg moois om naar uit te kijken.

  8. #33

  9. #34

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    http://www.starwars.com/news/a-messa...-han-solo-film

    Bam: Lord en Miller per direct ontslagen. Nieuwe regisseur volgt...
    Ik las het ook, WTF! Dit belooft weinig goeds, ze zijn al een tijd aan het filmen ook ...

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    http://www.starwars.com/news/a-messa...-han-solo-film

    Bam: Lord en Miller per direct ontslagen. Nieuwe regisseur volgt...
    Zijn ze ontslagen ? Of zelf opgestapt ?

    grappig dan want Colin Trevorrow zat onlangs nog te melken wat een geweldige creatieve groep mensen hieraan werkt en dat niemand deze films maakt met dollar tekens in de ogen (buiten het bazen dan precies)
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Zijn ze ontslagen ? Of zelf opgestapt ?

    grappig dan want Colin Trevorrow zat onlangs nog te melken wat een geweldige creatieve groep mensen hieraan werkt en dat niemand deze films maakt met dollar tekens in de ogen (buiten het bazen dan precies)
    Ontslagen!

    http://variety.com/2017/film/news/st...ed-1202473919/
    Laatst aangepast door tmvde : 21-06-2017 om 09:33

  13. #38

    Standaard

    Ik heb me altijd verbaasd over de keuzes van regisseurs. Abrams kon ik volgen (best een staat van dienst) maar de ‘minder ervaren’ Edwards, Trank, Miller/Lord en Trevorrow niet.

    Trank werd in een vroeg stadium al verwijderd (de Boba Fett film) wat vast met zijn F4 flop te maken had;

    Edwards pakte goed uit;

    Miller/Lord (met slappe comedies als 21 Jump Street en wat animatiefilms op hun naam) zijn nu ontslagen;

    Trevorrow (die net met Jurassic World een kaskraker op zijn naam had maar daarvoor ook niet de bekendste/meest ervarene was) krijgt vanwege zijn pas uitgekomen film ook flinke kritieken. Belooft wat voor IX.
    Ik vermoed zelf dat zijn aanstelling te maken heeft met Frank Marshall (producer JW en de man van Kathy Kennedy)

    Johnson blijft even afwachten. Zelf vond ik Looper een verschrikking, maar goed, das persoonlijk.

    Niet bepaald een goede ‘succes ratio’.

    Waarom men niet ook voor een paar regisseurs met meer ervaring of feeling met de materie heeft gekozen is me een raadsel. Joe Johnston heeft aan alle OT films gewerkt. Hij zou mijn eerste keuze zijn.
    (Maar goed, als ik kijk naar wie er o.a. in de Lucasfilm storygroup zitten dan zet ik wel meer vraagtekens)

  14. #39

    Standaard

    Ik vond Looper ook een verschrikking. Ik heb hem zelfs op Blu-Ray...blind gekocht maar ik heb me de gehele film lopen ergeren.
    Dus ik ben ook erg benieuwd hoe het uitpakt met Johnson.

  15. #40

    Standaard

    Lijkt sowieso een trend om relatief onervaren regisseurs op mega producties te zetten, gaat ook op voor veel van de Marvel films etc. Waarschijnlijk omdat die nog lekker makkelijk te sturen zijn door de studiobazen en minder eisen/ voorwaarden hebben dan gevestigde regisseurs.

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Lijkt sowieso een trend om relatief onervaren regisseurs op mega producties te zetten, gaat ook op voor veel van de Marvel films etc. Waarschijnlijk omdat die nog lekker makkelijk te sturen zijn door de studiobazen en minder eisen/ voorwaarden hebben dan gevestigde regisseurs.
    Dit is ook het eerste wat ik dacht.....ze zijn nog meer kneedbaar en gewillig om zich aan te passen aan het format. Dan hadden ze met Trank in ieder geval de verkeerde .
    Ik ben ook benieuwd hoe duidelijk de communicatie vooraf is. Het lijkt mij dat er vooraf ook duidelijk is bij de regisseur dat hij maar tot een bepaalde (erg beperkte) hoogte zijn eigen ideeen kwijt kan, aangezien een Star Wars film wel moet 'passen' bij de rest.

  17. #42

    Standaard

    Breaking news: Ron Howard gaat het afmaken:

    http://www.hollywoodreporter.com/hea...direct-1015674

    Bijzondere keuze!

  18. #43

    Standaard

    Goede keuze.

    De Star Wars link werd in 1973 al gelegd...


    .... en in de late 80s deed hij ook al wat voor LFL

  19. #44

    Standaard

    Mwah, is de connectie dan niet meer George Lucas dan persé Star Wars? Doet niks af aan de keuze uiteraard. Maar wel bijzonder dat ze toch voor de oude garde kiezen itt de nieuwelingen waarvoor ze eerder hebben gekozen. Kennelijk bevalt het ze toch niet zo goed, itt MCU bijvoorbeeld, waar het wel schijnt te werken.

  20. #45

    Standaard

    Bijzondere keuze inderdaad. Straks maakt Zimmer de soundtrack nog... haha Ach nee wacht die ging superhelden en dergelijke vaarwel zeggen.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Mwah, is de connectie dan niet meer George Lucas dan persé Star Wars?
    GL=SW

    Om Vader te quoten: the circle is now complete.
    Alleen al hierom vind ik het mooi. Iemand uit 'the school of Lucas' gaat het doen. Geeft me een beter gevoel dan een of andere hippe regisseur die amper wat heeft laten zien of 1 hitje op zn naam heeft.

    Wat ik dan weer apart vind dit:
    Apparently, the split was a subtle one that became magnified over time: Lucasfilm and producer Kennedy believed Lord and Miller were hired to add a comedic touch; Lord and Miller believed they were hired to make a comedy.
    Bron: http://ew.com/movies/2017/06/22/ron-...han-solo-film/

    Meer dan een jaar nadat ze gecontracteerd waren en maanden nadat de opnames waren gestart komt men hier pas achter?

    [GL/Oldskool SW fanmodus aan]
    Men (KK/Disney/Lucasfilm) moet uitkijken dat men er met SW niet een grote bende van maakt. Met de regisseurs (Trank, MIller/Lord en mogelijk Trevorrow) heeft men al ongelukkige keuzes gemaakt en (maar dat is persoonlijk) het wegvegen van het oude Expanded Universe is ook niet succesvol. De huidige boeken/strips vind ik vergeleken met de oude soms niet om aan te gluren en de politieke correctheid druipt er vaak vanaf. (Ik heb onlangs al mn nieuwe Marvel TPBs in de uitverkoop gedaan. Lang leve de originele comics en de Dark Horse uitgaves)

    Op internet wordt al een grap gemaakt...

    KK: "The lead in the Han Solo movie is a strong female right?"
    Lord/Miller: "No, why?"
    KK: "You're fired!"


    [GL/Oldskool SW fanmodus uit]
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 22-06-2017 om 21:09

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    GL=SW
    Niet helemaal, en juist die twee projecten (American Grafitti en Willow) zijn de enige overeenkomsten tussen Lucas en Howard, en dat is al bijna 30 jaar geleden. Denk ook dat de motivatie van de keuze, en dat lees je ook in de berichten, puur gestoeld is op de competenties van Howard als regisseur en dat hij de mensen achter de schermen kent.

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Niet helemaal, en juist die twee projecten (American Grafitti en Willow) zijn de enige overeenkomsten tussen Lucas en Howard, en dat is al bijna 30 jaar geleden. Denk ook dat de motivatie van de keuze, en dat lees je ook in de berichten, puur gestoeld is op de competenties van Howard als regisseur en dat hij de mensen achter de schermen kent.
    Die staat er niet voor niks he.
    (al is GL uiteraard wel the Godfather of SW... maar ik beweer nergens dat men Howard heeft gekozen vanwege zijn link met GL)

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Die staat er niet voor niks he.
    (al is GL uiteraard wel the Godfather of SW... maar ik beweer nergens dat men Howard heeft gekozen vanwege zijn link met GL)
    Klopt, dat staat in het persbericht waarna je twee foto's postte van GL en RH en de link met SW. Dus de connectie met GL is er wel, maar niet met SW. Althans, tot voor kort

  25. #50

    Standaard

    Er was wel degelijk al een connectie met SW (staat nb in dat 'persbericht')
    Howard also revealed on a podcast in 2015 that Lucas had approached him to direct 1999's Star Wars prequel The Phantom Menace.


    Al zal dan nu de discussie gaan komen dat dat geen connectie is omdat hij uiteindelijk de film niet regisseerde ... maar ik haak af
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 22-06-2017 om 22:19

Pagina 2 van 8 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •