Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 32 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Jurassic World 2 (2018)

    Universal Pictures and Amblin Entertainment announced today that the sequel to Colin Trevorrow's blockbuster Jurassic World will arrive in theaters on June 22, 2018.

    Trevorrow will write the script for the upcoming film with Derek Connolly. Steven Spielberg will executive produce the film through Amblin Entertainment.

    Chris Pratt and Bryce Dallas Howard are set to return for the sequel.

    Yesterday, Jurassic World became the third top-grossing film of all-time, after it surpassed The Avengers. To date, the film has grossed $1.52 billion at the global box office.

    Bron: www.blu-ray.com.

  2. #2

    Standaard

    Fuck it.... Gelukkig heet t allemaal Jurassic World en kan je t uit t Jurassic Park universum bannen op die manier

  3. #3

    Standaard

    Dit was natuurlijk te verwachten...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Fuck it.... Gelukkig heet t allemaal Jurassic World en kan je t uit t Jurassic Park universum bannen op die manier
    Geniet jij ook wel eens van films ?

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Geniet jij ook wel eens van films ?
    Is dit nou echt nodig? Enkel omdat ik deze *** (oeps, dit is inmiddels afgesplitst voor deeltje 2) vind, T5 *** vind en Interstellar niet eens ben met het hele bericht aan jezelf geven in het verleden ben ik een zeiksnor ofzo?

    Ik woon niet vlak bij een pathe of andere grote bioscoop en heb daarom niet voor een habbekrats per maand onbeperkt films te kijken. Dus misschien sta ik daardoor gewoon kritischer tegenover films dan jou?
    Laatst aangepast door Chris W : 24-07-2015 om 14:59

  6. #6

    Standaard

    De titel is nog niet bekend, Jurassic World 2 is voorlopig een placeholder.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Is dit nou echt nodig? Enkel omdat ik deze *** vind, T5 *** vind en Interstellar niet eens ben met het hele bericht aan jezelf geven in het verleden ben ik een zeiksnor ofzo?
    Weet niet of je een zeiksnor bent maar je klinkt vaak wel zo.
    Ik zet er eenbij dus neem het niet zo zwaar.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Fuck it.... Gelukkig heet t allemaal Jurassic World en kan je t uit t Jurassic Park universum bannen op die manier
    Nou zeg, wat ben jij weer negatief

  9. #9

    Standaard

    Het vervolg gaat Jurassic World: Fallen Kingdom heten.

    IMG_0608.jpg

  10. #10

    Standaard

    Verhip, leuk, dank je.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Het vervolg gaat Jurassic World: Fallen Kingdom heten.

    IMG_0608.jpg

  11. #11
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Alvast een teaser,,

    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  12. #12

    Standaard

    Vond die vorige JW best aardig.

  13. #13
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    En nog een teaser...

    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  14. #14

    Standaard

    Meer van hetzelfde, maar in dit geval vind ik het niet zo erg. Het zijn zeker geen topfilms, maar dat hoeft ook niet altijd. Deze lijkt mij weer erg leuk om met de kinderen te kijken.

  15. #15
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Kom weer iets grappigs tegen op youtube..

    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  16. #16
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Wow..... Wow....... WOW.......WOW...................
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  17. #17

    Standaard

    Ziet er veelbelovend uit!

  18. #18

    Standaard

    Ik vraag me af of Jeff Goldblum een belangrijke rol gaat krijgen of dat het bij een veredelde cameo blijft.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  19. #19

    Standaard

    Ik kan geen betere bedenken dan Pratt & Dallas[lekker wijf] voor de nieuwe Jurassic Park films.

    Heb spontaan zin om die vorige morgen weer eens te kijken.
    Laatst aangepast door jeroeni : 08-12-2017 om 12:52

  20. #20

  21. #21
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Dr. Grant moet terugkomen.
    Het zal me niks verbazen als hij een credit scene heeft. Er staat nog een Jurassic World 3 in de planning. Wie weet...
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  22. #22
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Trailer 2...

    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  23. #23

    Standaard Jurassic World: Fallen Kingdom

    Iemand hier deze al gezien?

    Ik ben deze gisteren gaan zien & ik ben zelf een hele grote fan van de JP franchise maar ik vond deze erg tegenvallen. Het voelt als aan rommelboeltje aan, er is geen samenhang tussen de verschillende acts & nu vermenselijken ze de dino's echt wel veel te veel. Op den duur had ik een Planet of the Apes gevoel.

    Akkoord er zitten goeie momenten in maar deze zijn zeldzaam. Er was wel 1 moment waar ik (en ook veel anderen in de zaal) tranen in mijn ogen kreeg toen ze het eiland verlieten, maar ik het graag spoilervrij.

    De personages hebben deze maal weinig diepte & voelen als een zootje ongeregeld aan. Sommige personages lopen er zelfs bij voor spek & bonen of worden in bepaalde scenes gewoonweg vergeten dat ze bestaan.

    Ze wilden hier een andere richting uitgaan met de franchise maar deze film was echt niet de juiste manier. Ze hadden 1 richting moeten kiezen maar naar het einde toe kom je uit op pure horror terwijl ze in het begin van de film vrij zwaar op emotie speelden. Sommige mensen bij mij in de zaal hoorde je gewoon luidop zuchten.

    Als de 3de film ook zo'n onsamenhangend misbaksel is beschouw ik JW als de laatste film in de franchise. Dit was voor mij een generische rampenfilm/monsterfilm met het JP label opgeplakt. Ik miste de typische JP sfeer & ook de score van Michael Giacchino kwam niet tot z'n recht, tracks werden op de slechtst mogelijke momenten gespeeld.

    Nu dit is mijn persoonlijke mening maar ben toch benieuwd naar anderen hun mening.

  24. #24

    Standaard

    Er is al een topic .
    Ik heb 'm nog niet gezien maar mijn verwachtingen zijn niet hoggespannen, ik verwacht een leuke actiefilm en meer niet.

  25. #25

    Standaard

    Waar ik JW1 nog leuk vond (maar ook niet speciaal) was dit echt een aanfluiting.

    Ik had gehoopt dat Bayona's regie iets zou doen voor de film, maar de invloed van de studio die weer groter en meer wilt is duidelijk te zien
    Slechte "komische" karakters en overdreven setpieces. Er was maar 1 moment waar ik Bayona als regisseur herkende, ergens op het eind (als je het ziet dan weet je wat ik bedoel).. had gehoopt dat de film toch meer die kant op zou gaan.

    En de "onthulling"... wat een drama zeg.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •