Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
De resultaten 76 tot 90 van 90 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Hopelijk samen met seizoen 4 op SkyShowtime.

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Hopelijk samen met seizoen 4 op SkyShowtime.
    Die is natuurlijk al een tijdje op blu-ray uit, maar dat wist je natuurlijk al. Dit is een serie die je misschien dan niet koopt? Of wacht je tot er een complete box komt?

  3. #78

    Standaard

    Nee, koop eigenlijk geen Star Trek.

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Nee, koop eigenlijk geen Star Trek.
    Aha. Bij mij heeft Star Trek juist prioriteit .

  5. #80

    Standaard

    Het is bijna zover, Discovery keert terug op streaming in NL. Op 8 maart komen de eerste drie seizoenen op SkyShowtime, op 22 maart seizoen 4 en seizoen 5 zal dan tzt natuurlijk volgen.

    https://www.facebook.com/photo/?fbid...89526697023830

  6. #81

    Standaard

    Mmm, aan de ene kant ben ik wel blij dat het ergens te zien is, aan de andere kant is het op Sky, wel de minste qua kwaliteit....

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Mmm, aan de ene kant ben ik wel blij dat het ergens te zien is, aan de andere kant is het op Sky, wel de minste qua kwaliteit....
    Ach, jij koopt straks ook de home release, heb je weer betere kwaliteit

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ach, jij koopt straks ook de home release, heb je weer betere kwaliteit
    Dat klopt . Even kijken of ik zo lang kan wachten...

  9. #84

    Standaard

    Seizoen 4 is eindelijk te streamen in NL

  10. #85

    Standaard

    Amazon prime heeft een veel betere beeld en geluidskwaliteit dan Skyshowtime en heeft van de laatste seizoenen ook 2160p versies (van CDS) series.

    Maar wat ik me ook nog steeds afvraag waar blijft Strange Worlds voor NL en alle landen dan UK/DE/Fr/ES ????

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Mmm, aan de ene kant ben ik wel blij dat het ergens te zien is, aan de andere kant is het op Sky, wel de minste qua kwaliteit....
    "A man's got to know his limitations", ...

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Amazon prime heeft een veel betere beeld en geluidskwaliteit dan Skyshowtime en heeft van de laatste seizoenen ook 2160p versies (van CDS) series.

    Maar wat ik me ook nog steeds afvraag waar blijft Strange Worlds voor NL en alle landen dan UK/DE/Fr/ES ????
    Amazon had inderdaad veel betere kwaliteit. Bedoel je dan Strange Worlds op disc? Ik denk, als die nu nog niet verschenen is in Nederland, die ook niet meer gaat komen.

  12. #87

    Standaard

    Net de finale van seizoen 4 gekeken, precies klaar voor seizoen 5 morgen. Eindelijk bij. Vond het wel een leuk seizoen, al zaten er een paar filler afleveringen tussen.

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Net de finale van seizoen 4 gekeken, precies klaar voor seizoen 5 morgen. Eindelijk bij. Vond het wel een leuk seizoen, al zaten er een paar filler afleveringen tussen.
    Eerste twee delen dacht ik. Ben nog aan het twijfelen of ik ze opspaar en dan meer in 1 keer kijk of niet. Kan ik dat volhouden....

  14. #89

    Standaard

    Alleen aflevering 1 nog op SkyShowtime.

  15. #90

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •