Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 32 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Blu-ray speler defect? + dringende surround vraag

    Apparatuur:
    - Blu-ray speler: HT-E5500
    - Surround:
    Samsung Complete Home Theater Speaker System PS-EW2-2/PS-ES3-1/PS-EC2-1
    - Receiver: geen.


    Beste forumleden,

    Onlangs stopte mijn Blu-ray speler met het afspelen van Blu-rays. DVD's en CD's doen het echter nog wel.
    Hier op het forum en elders op het internet, heb ik opgezocht wat mijn opties zouden zijn. Vervolgens de speler met zorg uit elkaar gehaald en een zeer minimaal wolkje stof verwijderd. Speler doet het echter nog steeds niet m.b.t. Blu-rays.
    Een 'cleaning'-disc heb ik nog niet geprobeerd. Daar de speler stamt uit 2012 en ik hier las dat Blu-ray spelers aan slijtage onderhevig zijn. Met deze speler heb ik (als liefhebber) honderden films bekeken. Zou deze nog te redden zijn of klinkt dit jullie in de oren als een bekend probleem?

    Mocht de speler stuk zijn, is dat jammer maar op zich te verklaren.

    Wat wél een probleem is, is dat de Samsung surround set die ik heb specifieke aansluitingen lijkt te hebben (zie foto's 1 + 2):
    1. 12966549_1132416436792545_1446533040_n.jpg
    2. 12939326_1132416450125877_1415557543_n.jpg
    Passen deze kopjes ook in andere Blu-ray spelers? De spelers die ik heb kunnen vinden kennen allemaal ronde aansluitingspoorten.
    Omdat we weinig geld te besteden hebben vroeg ik me af wat jullie adviezen als kenners zouden zijn.

    Hoop dat jullie ons op weg kunnen helpen.
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)

  2. #2
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Discspelers zijn inderdaad onderhevig aan slijtage en dan werken schoonmaakdisks veelal niet meer. Je zult dan merken dat hij steeds minder discs afspeelt.

    Wat betreft je aansluitingen, deze zijn uniek voor jouw all-in-one-set. Je versterker zit in je Blu-ray disc speler. Dit zijn dus speakeraansluitingen voor het versterkergedeelte.Een losse (nieuwe) Blu-ray speler sluit je simpelweg om de HDMI-aansluiting aan en beeld en geluid lopen door die kabel. De speakeraansluitingen blijven gewoon zoals ze nu zijn. Of je koopt een nieuwe all-in-one, knipt de stekkers eraf en sluit de kabels direct aan op de speakeraansluitingen. Die ronde aansluitingen die jij bedoeld op andere BD-spelers zijn alleen audio signalen als je een versterker hebt die geen decoders aan boord heeft. Is niet van toepassing als je HDMI gebruikt.

    Kortom, je kan gewoon een goedkope bd-speler kopen en die via de een van de twee HDMI-aansluitingen aansluiten. De ingebouwde discspeler gebruik je dan niet meer, maar je moet dan wel steeds twee apparaten aanzetten om een disc te bekijken.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 09-04-2016 om 13:40
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #3

    Standaard

    Daarom is het altijd aan te bevelen om losse componenten te kopen i.p.v. all-in-one setjes; vervanging is dan makkelijk.

  4. #4

    Standaard

    Te gek deze behulpzame reacties. Deze meerdere opties bieden me ook keuzes.

    Losse componenten is op de lange termijn vermoedelijk de betere optie, maar hiervoor zullen we flink wat moeten sparen.

    Ik ga even puzzelen, maar met deze antwoorden kan ik zeker wat. Dank hiervoor

  5. #5

    Standaard

    Voor iets meer dan €300 kun je een set kopen die uit losse componenten bestaat. Je hoeft er dan alleen nog een speler bij te kopen en dan heb je in ieder geval een goed begin.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  6. #6
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    TS geeft wel aan weinig te besteden te hebben. Daar komt bij dat de subwoofer - gezien de aansluiting - passief is. Het zal dus al snel oplopen qua bedrag. In die zin zullen de opties beperkt zijn. Uiteraard zou ik ook losse componenten aanraden, maar die afweging is voor iedereen anders evenals het budget.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    TS geeft wel aan weinig te besteden te hebben. Daar komt bij dat de subwoofer - gezien de aansluiting - passief is. Het zal dus al snel oplopen qua bedrag. In die zin zullen de opties beperkt zijn. Uiteraard zou ik ook losse componenten aanraden, maar die afweging is voor iedereen anders evenals het budget.
    Wat is weinig?

    Meer de vraag..... wat heb je er voor over? Sommigen geven bakken uit aan vakantie, de ander weer aan kleding en weer
    een ander vind iets anders weer de moeite waard.

    Zelf geef ik niets om kleding en veel geld uitgeven aan een vakantie zal ik zeker niet doen, ook ik kan, net als iedereen, de
    inkomsten maar 1x uitgeven.....

    Het mooie van los is dat je het niet allemaal in 1x hoeft aan te schaffen en het mooie is dat als er iets stuk gaat....het ook
    niet allemaal in 1x opnieuw hoeft te worden aangeschaft.

    Alles in 1x weggooizooi, ja.... het heeft voordelen, maar ook nadelen en daar komen ze pas achter als er iets stuk gaat
    Have fun and enjoy your collection

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerco Stuivenberg Bekijk bericht
    Voor iets meer dan €300 kun je een set kopen die uit losse componenten bestaat. Je hoeft er dan alleen nog een speler bij te kopen en dan heb je in ieder geval een goed begin.
    Heb je tips qua apparatuur? Snap wel dat ik voor dit bedrag niet dat de top-of-the-line producten in huis zal halen, maar als het geluid redelijk is ben ik al tevreden.

    We wonen sowieso in een maisonnette woning met mensen onder en naast ons. Wat volume is geen probleem, maar uitstekend detail is door deze setting geen must.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar Bekijk bericht
    Heb je tips qua apparatuur? Snap wel dat ik voor dit bedrag niet dat de top-of-the-line producten in huis zal halen, maar als het geluid redelijk is ben ik al tevreden.

    We wonen sowieso in een maisonnette woning met mensen onder en naast ons. Wat volume is geen probleem, maar uitstekend detail is door deze setting geen must.
    Ja....ben ook benieuwd naar de tips..... voor 300 euro koop je nog niet eens een knap satellietsetje en dan moet er nog een receiver komen.

    Ben zelf al een tijdje niet meer aan het rondkijken voor leuke instap apparatuur, wat ik overigens wel deed om mensen hier
    op weg te helpen, maar wat ze tegenwoordig voor plastiek rommel verkopen.... daar wordt je niet echt vrolijk van

    Ben dan ook zeer benieuwd naar wat Gerco uit de mouw gaat schudden
    Have fun and enjoy your collection

  10. #10

    Standaard

    Vul dit aan met dat velen bereid zijn z'n 50 euro p/m te betalen voor een smartphone abonement wat dus op 600 euro per jaar is.
    En dan blijk vervolgens dat een investering in een surround set voor meerder jaren niet meer dan de helft van dat jaar bedrag te mogen kosten ????

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Wat is weinig?

    Meer de vraag..... wat heb je er voor over? Sommigen geven bakken uit aan vakantie, de ander weer aan kleding en weer
    een ander vind iets anders weer de moeite waard.

    Zelf geef ik niets om kleding en veel geld uitgeven aan een vakantie zal ik zeker niet doen, ook ik kan, net als iedereen, de
    inkomsten maar 1x uitgeven.....

    Het mooie van los is dat je het niet allemaal in 1x hoeft aan te schaffen en het mooie is dat als er iets stuk gaat....het ook
    niet allemaal in 1x opnieuw hoeft te worden aangeschaft.

    Alles in 1x weggooizooi, ja.... het heeft voordelen, maar ook nadelen en daar komen ze pas achter als er iets stuk gaat
    "A man's got to know his limitations", ...

  11. #11

    Standaard

    Ik heb er goed over nagedacht en het ook met mijn vriendin besproken. Een oplossing voor de lange termijn lijkt me, zeker gezien jullie gedetailleerde reacties, de beste oplossing. Een kwestie van geld apart leggen dus/sparen.

    Op het forum heb ik zitten rondneuzen wat gangbare prijzen zijn voor een instapmodel qua receiver. Tussen de €300,- en €400,- moet dit te doen zijn, als ik het goed begrijp.
    De receiver zal ik alleen gebruiken voor Blu-rays en dvd's, in de toekomst mogelijk UHD. Opties voor Spotify, Bluetooth, iPhone's e.d. zal ik niet gebruiken.
    Indien mogelijk zou ik graag mijn huidige speakers blijven gebruiken door de stekkers eraf te knippen en ze zodoende in de receiver te pluggen. Mijn huidige speakers vervang ik dan op een later moment. Is dit mogelijk of is dit een fabeltje? Prioriteiten zijn nu een receiver + speler.

    Over de speler, ook deze zal ik enkel gebruiken voor films en cd's. Aanvullende luxe zoals voorgenoemde voorbeelden heb ik voor de speler ook niet nodig. UHD/4K begin ik over een jaar of twee wel mee als de markt erop ingesteld is.

    Als jullie adviezen hebben voor een receiver + speler ben ik zeer benieuwd!
    Over de financiële situatie (wellicht een overbodige toevoeging maar soit); ik ben vooral werkzaam met taaleducatie als docent, tekstschrijven en evenementen op projectbasis. Heb weinig nodig om gelukkig te zijn, een dure smartphone heb ik dus ook niet Hombre . Gaat allemaal prima, maar als techniek overlijdt is dat even een flinke investering. Films en de bijbehorende beleving zijn voor mij een gezonde ontsnapping aan de moderne hectiek, maar dit zal velen hier vast bekend in de oren klinken. Hoe dan ook, als jullie adviezen hebben; ik lees ze allemaal.

  12. #12
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Je insteek is prima en zoals je gemerkt hebt zijn we hier geen voorstanders van all-in-one-sets. Waar je wel nog even rekening mee moet houden is de subwoofer - zoals ik al eerder zei. Die past alleen op je huidige set, omdat deze geen ingebouwde versterker heeft. Ik zou de opties die je vindt zeker hier posten en dan geven we graag genuanceerd en ongenuanceerd advies. Beter goed geïnformeerd dan een haastige keuze. Nu alleen een blu-ray speler kopen is de makkelijkste optie en die kan je straks gewoon blijven gebruiken. Dan kan je altijd nog op zoek naar een versterker oplossing. Of zelfs gelijk.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #13

  14. #14

    Standaard

    Dat is niet die €300 die Gerco had beloofd .

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dat is niet die €300 die Gerco had beloofd .
    Nee,maar hij geeft zelf aan voor een instap model receiver €300 tot €400 te willen kijken.
    Hier heeft hij voor €33 meer een blu-ray speler,speakerset en actieve sub erbij.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger B. Bekijk bericht
    Nee,maar hij geeft zelf aan voor een instap model receiver €300 tot €400 te willen kijken.
    Hier heeft hij voor €33 meer een blu-ray speler,speakerset en actieve sub erbij.
    Maar Ellessar zoekt toch juist losse componenten en geen home cinema set meer? En Gerco zou een set bestaande uit losse componenten voor (iets meer dan) €300 weten...ik ben benieuwd.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Maar Ellessar zoekt toch juist losse componenten en geen home cinema set meer? En Gerco zou een set bestaande uit losse componenten voor (iets meer dan) €300 weten...ik ben benieuwd.
    Zijn toch losse componenten:
    Het is een Receiver(HTR-3066) die als set verkocht word met een speakerset(NS-AP2600BL) en een subwoofer(YST-SW012NPBL).
    Mijn sugesties staan ook los van Gerco's opmerking.

  18. #18

    Standaard

    Heb je de meest recente firmware erin zitten? Volgens de samsung website is er eenje uit 2015, versie 1023.1 Heb je ook al eens een harde reset geprobeerd? Staat ook in de hangleiding. Heb dit probleem ook eens gehad met een panasonic blu-ray speler. Na de reset speelde hij ook weer blu-rays af.
    NAD T758 | Pioneer DV-656A | Infinity Alpha 50, 20, center, Beta SW-12 | Sony CDP-XA20ES | Sony MDS-JE500 | Panasonic DMP-BDT370 | Panasonic TX-P42V20

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Maar Ellessar zoekt toch juist losse componenten en geen home cinema set meer? En Gerco zou een set bestaande uit losse componenten voor (iets meer dan) €300 weten...ik ben benieuwd.
    De HT-S3705 van Onkyo bij voorbeeld of de HT-P072 van Pioneer.

    Beide hebben luidsprekers die te vergelijken zijn met die van de meeste alles-in-één sets, maar die zijn makkelijker te vervangen. Hetzelfde geldt voor de receiver en de subwoofer. Kwa afwerking heb je een set die te vergelijken is met een alles-in-één, maar dan met veel meer mogelijkheden voor hetzelfde geld.
    Laatst aangepast door Gerco Stuivenberg : 14-04-2016 om 23:18
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  20. #20

    Standaard

    Bedankt voor de adviezen m.b.t. de receiver!

    Wat ik me afvraag is; waarin zitten (gezien mijn beperkte eisen) nu de belangrijkste verschillen tussen de geposte receivers tot nu toe? Hieronder een rijtje van de suggesties tot nu toe:
    - HT-S3705 van Onkyo
    - HT-P072 van Pioneer
    - YHT-399 van Yamaha

    Heb de specificaties bekeken en vergeleken. Uitgangsvermogen is bij iedere set 100 watt, kanalen zijn 5.1. Waarin zitten de verschillen en wat is belangrijk?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Meulie Bekijk bericht
    Heb je de meest recente firmware erin zitten? Volgens de samsung website is er eenje uit 2015, versie 1023.1 Heb je ook al eens een harde reset geprobeerd? Staat ook in de hangleiding. Heb dit probleem ook eens gehad met een panasonic blu-ray speler. Na de reset speelde hij ook weer blu-rays af.
    Nieuwste firmware zit erin. Harde reset nog niet geprobeerd, goede tip.


    Ondertussen vroeg ik me af wat jullie van deze eenvoudige Blu-ray speler vinden (Samsung BD-J4500R/XN):
    nl_BD-J4500-XN_001_Front_black.jpg
    Heel barebones, maar zoals ik eerder al zei maak ik geen gebruik van extra opties.
    Op dit moment denk ik erover om de suggestie van Claudio te gebruiken als tijdelijke oplossing tot ik een receiver heb staan. Is deze speler hier geschikt voor?
    Qua TV heb ik een Samsung staan (type-nummer kan ik opzoeken indien belangrijk). Mijn vorige Blu-ray speler was eveneens van Samsung, waardoor dezelfde afstandsbediening gebruikt kon worden. Vermoed dat dit met deze speler ook kan (geen must, wel handig).

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar Bekijk bericht
    Bedankt voor de adviezen m.b.t. de receiver!

    Wat ik me afvraag is; waarin zitten (gezien mijn beperkte eisen) nu de belangrijkste verschillen tussen de geposte receivers tot nu toe? Hieronder een rijtje van de suggesties tot nu toe:
    - HT-S3705 van Onkyo
    - HT-P072 van Pioneer
    - YHT-399 van Yamaha

    Heb de specificaties bekeken en vergeleken. Uitgangsvermogen is bij iedere set 100 watt, kanalen zijn 5.1. Waarin zitten de verschillen en wat is belangrijk?


    Nieuwste firmware zit erin. Harde reset nog niet geprobeerd, goede tip.


    Ondertussen vroeg ik me af wat jullie van deze eenvoudige Blu-ray speler vinden (Samsung BD-J4500R/XN):
    nl_BD-J4500-XN_001_Front_black.jpg
    Heel barebones, maar zoals ik eerder al zei maak ik geen gebruik van extra opties.
    Op dit moment denk ik erover om de suggestie van Claudio te gebruiken als tijdelijke oplossing tot ik een receiver heb staan. Is deze speler hier geschikt voor?
    Qua TV heb ik een Samsung staan (type-nummer kan ik opzoeken indien belangrijk). Mijn vorige Blu-ray speler was eveneens van Samsung, waardoor dezelfde afstandsbediening gebruikt kon worden. Vermoed dat dit met deze speler ook kan (geen must, wel handig).
    Je hebt zo wie zo een losse blu ray speler nodig, wat je wel en niet nodig hebt
    beslis je zelf, je kunt het zo duur of voordelig maken als je zelf wilt, maar als
    je toch bij simpele speakers en receiver blijft kun je in je achterhoofd houden
    dat de keten net zo sterk is als zijn zwakste schakel..... bij de meeste mensen
    zijn dat hun speakers.

    Je vroeg naar de verschillen van de setjes?.... ze hebben zo'n beetje dezelfde
    overeenkomsten, en in die prijsklasse allemaal een passief plopperdeplop kastje
    dat ze dan de sub noemen, maar dat de naam niet verdiend.

    Zou dan ook eerst een spelertje nemen en dan op mijn gemak een losse
    set gaan samenstellen, dan wel eentje met een actieve sub, probeer niet
    te besparen op de speakers, daar moet het geluid uitkomen.

    Zou je geen van de genoemde setjes aanraden, is net zo erg als de in 1x
    weggooizooi, met het verschil dat je er ook nog eens zelf een spelertje bij
    moet kopen, maar weer wel met het voordeel dat je alleen de speler hoeft
    te vernieuwen als hij stuk gaat.

    Goedkoop is duurkoop, de fabrikanten hebben meegelezen en maken helaas
    momenteel geen leuke/mooie instappers voor weinig, dat ging ten koste van
    het wat betere spul, tegenwoordig lijk je te krijgen waarvoor je betaald en
    niet veel meer...... alle waar voor zijn geld.
    Have fun and enjoy your collection

  22. #22

    Standaard

    De yamaha set heeft een actieve sub.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Je hebt zo wie zo een losse blu ray speler nodig, wat je wel en niet nodig hebt
    beslis je zelf, je kunt het zo duur of voordelig maken als je zelf wilt, maar als
    je toch bij simpele speakers en receiver blijft kun je in je achterhoofd houden
    dat de keten net zo sterk is als zijn zwakste schakel..... bij de meeste mensen
    zijn dat hun speakers.

    Je vroeg naar de verschillen van de setjes?.... ze hebben zo'n beetje dezelfde
    overeenkomsten, en in die prijsklasse allemaal een passief plopperdeplop kastje
    dat ze dan de sub noemen, maar dat de naam niet verdiend.

    Zou dan ook eerst een spelertje nemen en dan op mijn gemak een losse
    set gaan samenstellen, dan wel eentje met een actieve sub, probeer niet
    te besparen op de speakers, daar moet het geluid uitkomen.

    Zou je geen van de genoemde setjes aanraden, is net zo erg als de in 1x
    weggooizooi, met het verschil dat je er ook nog eens zelf een spelertje bij
    moet kopen, maar weer wel met het voordeel dat je alleen de speler hoeft
    te vernieuwen als hij stuk gaat.

    Goedkoop is duurkoop, de fabrikanten hebben meegelezen en maken helaas
    momenteel geen leuke/mooie instappers voor weinig, dat ging ten koste van
    het wat betere spul, tegenwoordig lijk je te krijgen waarvoor je betaald en
    niet veel meer...... alle waar voor zijn geld.
    Duidelijk verhaal, dank. Goedkoop is duurkoop is ook mijn eigen conclusie n.a.v. de berichten in dit topic.

    Mocht ik over een paar jaar de stap naar UHD maken, zijn receivers daar automatisch geschikt voor of verschilt dat ook nog eens?

    De instap Samsung BD-speler die ik opperde is als optie te doen?


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger B. Bekijk bericht
    De yamaha set heeft een actieve sub.
    Aha, goed om te weten!

  24. #24
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Het hoort ook een beetje bij een forum als dit. Wij stellen best eisen aan onze HT-ervaring. En ikzelf heb behoorlijk wat Guldens en Euro's versleten aan apparatuur en films. Maar natuurlijk zijn er wellicht nog meer mensen die meer dan prima met een all-in-one-setje kunnen leven, het maakt ze echt niet uit. Maar goed, ik heb weer helemaal niks met postzegels. Het is dus altijd relatief en voor ieder wat wils. Het meest belangrijke is wat je er zelf van verwacht en uiteindelijk dus wilt.

    Ik ken deze BDspeler niet, maar qua spelers kan je sowieso niet veel verkeerd doen. Belangrijk zijn straks vooral je receiver en speakers. Ga je eenmaal voor losse componenten dan ben je wel snel geneigt meer uit te geven. Elke stap hoger in klasse geeft namelijk meer kwaliteit en er zijn veel modellen per merk. De opties zijn groot. Ik denk dat het goed is als je eenmaal die kant opgaat je eerst goed wil weten (en moet overleggen) wat je uiteindelijk wil. Wil je zeker weten of de speler in kwestie goed is zou ik ook even een Googlesearch doen met het typenummer en issues oid erachter, maar nogmaals heel veel verschil zit er niet in die klasse, naast wat bekende bugs die je met Google al snel terugvindt.

    PS: de meeste huidige receivers zijn al geschikt. Later werkt nooit bij dit soort apparatuur. Tegen die tijd verzinnen ze weer wat nieuws waardoor jouw versterker straks net niet compatibel meer is. Futureproof is hier utopie.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 15-04-2016 om 20:35
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerco Stuivenberg Bekijk bericht
    De HT-S3705 van Onkyo bij voorbeeld of de HT-P072 van Pioneer.

    Beide hebben luidsprekers die te vergelijken zijn met die van de meeste alles-in-één sets, maar die zijn makkelijker te vervangen. Hetzelfde geldt voor de receiver en de subwoofer. Kwa afwerking heb je een set die te vergelijken is met een alles-in-één, maar dan met veel meer mogelijkheden voor hetzelfde geld.
    Eerlijk is eerlijk, ze zijn er inderdaad. Wat voor kwaliteit is een tweede, maar dat had je inderdaad niets over gezegd .

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •