Pagina 16 van 46 EersteEerste ... 612131415161718192026 ... LaatsteLaatste
De resultaten 376 tot 400 van 1133 worden weergegeven.
  1. #376

    Standaard

    Ik zoek zo'n clip-on 3D bril die ik op m'n eigen bril kan zetten. Iemand die weet welke en waar ik die het beste kan kopen?

    Ik heb ze wel op internet gezien varieerend in prijs, maar weet niet of het nog uitmaakt kwalitatief gezien.

    alvast bedankt.

  2. #377

    Standaard

    Heeft iemand hier een PS4 aan deze televisie hangen? Zoja, hebben jullie ook last van een wel erg donker beeld? Ik speel bijvoorbeeld Rise of the Tomb Raider. Heb de televisie beeldmodus op Spel/Game gezet. Bij de opties in het spel dien je het contrast zo aan te passen dat het logo van het spel net aan zichtbaar is. Maar bij mij is deze zelfs op de hoogste stand niet zichtbaar. Ik moet echt de helderheid van de televisie zelf een heel stuk hoger zetten om de donkere gedeeltes zichtbaar te krijgen. Maarja, daarna is het zwart toch weer meer grijs en dat lijkt me toch niet de bedoeling. Het lijkt mij toch wel dat de Spel/Game modus van de televisie juist getest moet zijn. Ik hoor graag iemand zijn ervaringen. Alvast bedankt.

  3. #378

    Standaard

    De doodordinaire Pathé brillen en zo werken als een trein. Ook leuk: kijk gewoon lekker thuis Star Wars VII in 3D met die leuke speciale Stormtroopers bril die ze destijds bij de film verkochten!
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  4. #379

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Tak Bekijk bericht
    De doodordinaire Pathé brillen en zo werken als een trein. Ook leuk: kijk gewoon lekker thuis Star Wars VII in 3D met die leuke speciale Stormtroopers bril die ze destijds bij de film verkochten!
    Haha, die Stormtroopers bril heb ik niet John, helaas. De LG brillen zijn al onderweg, lijken in ieder geval wat steviger dan de Pathe brillen. En de gewone biosbrillen heb ik dan als back-up .

  5. #380
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door korenjw Bekijk bericht
    Heeft iemand hier een PS4 aan deze televisie hangen? Zoja, hebben jullie ook last van een wel erg donker beeld? Ik speel bijvoorbeeld Rise of the Tomb Raider. Heb de televisie beeldmodus op Spel/Game gezet. Bij de opties in het spel dien je het contrast zo aan te passen dat het logo van het spel net aan zichtbaar is. Maar bij mij is deze zelfs op de hoogste stand niet zichtbaar. Ik moet echt de helderheid van de televisie zelf een heel stuk hoger zetten om de donkere gedeeltes zichtbaar te krijgen. Maarja, daarna is het zwart toch weer meer grijs en dat lijkt me toch niet de bedoeling. Het lijkt mij toch wel dat de Spel/Game modus van de televisie juist getest moet zijn. Ik hoor graag iemand zijn ervaringen. Alvast bedankt.
    Op mijn X-box One heb ik er geen last van. Heb je alle verbeteraars uit staan?
    Ik zou in ieder geval in je PS4 gaan zoeken, maar kan je daar niet bij helpen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #381
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Tak Bekijk bericht
    De doodordinaire Pathé brillen en zo werken als een trein. Ook leuk: kijk gewoon lekker thuis Star Wars VII in 3D met die leuke speciale Stormtroopers bril die ze destijds bij de film verkochten!
    Foto!!!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #382

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Op mijn X-box One heb ik er geen last van. Heb je alle verbeteraars uit staan?
    Ik zou in ieder geval in je PS4 gaan zoeken, maar kan je daar niet bij helpen.
    Bedankt in ieder geval. Alle beeldverbeteraars staan wel uit. Ik ga verder de settings in duiken, maar ik blijf het vreemd vinden.

  8. #383

    Standaard

    Mischien heb je hier iets aan
    https://www.reddit.com/r/PS4Pro/comm...tings_are_you/

    er staat dat voor ps4 je black level op high kan zetten
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  9. #384

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mausman Bekijk bericht
    Ik zoek zo'n clip-on 3D bril die ik op m'n eigen bril kan zetten. Iemand die weet welke en waar ik die het beste kan kopen?

    Ik heb ze wel op internet gezien varieerend in prijs, maar weet niet of het nog uitmaakt kwalitatief gezien.

    alvast bedankt.
    Bij Pathe hebben ze die te koop voor € 2,50 en dat is incl. plastic kokertje.

  10. #385

    Standaard

    Iemand enig idee hoe je opnames gemaakt met de 55E6V op een ander apparaat dan de tv kunt afspelen (zonder gebruik van netwerk)?
    Op een pc zijn de bestanden bijvoorbeeld gewoon zichtbaar maar niet direct afspeelbaar.

  11. #386

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymen Bekijk bericht
    Mischien heb je hier iets aan
    https://www.reddit.com/r/PS4Pro/comm...tings_are_you/

    er staat dat voor ps4 je black level op high kan zetten

    Betekend dit dan ook dat je dan beter je PS4 pro rechtstreeks op de tv kan aansluiten dan via de receiver? Gezien je via dezelfde output van de receiver ook film kijkt en dan niet het black level op high wilt hebben.
    Dan zou je uiteraard wel het geluid via de receiver kunnen laten lopen middels de coaxaansluiting toch?

    Of zie ik het misschien verkeerd?

  12. #387

    Standaard

    Weet iemand hoe je die vervelende foto's (hond, berg) kunt vervangen?
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  13. #388

    Standaard

    Bedankt voor de reacties betreffende het beeld bij de PS4. Het lijkt erop dat de tv en PS4 niet goed met elkaar communiceren. Als ik op de PS4 de instellingen bij RGB-bereik op automatisch (full) laat staan, krijg ik zeer donker beeld. Nu heb ik het zwartniveau op de tv aangepast van laag naar hoog, en krijg ik wel een goed beeld te zien. Het lijkt mij dat de PS4 een signaal naar de tv moet sturen die dan het zwartniveau automatisch op hoog zet, maar dit gebeurt dus niet. Wanneer ik op de PS4 de instellingen bij RGB-bereik op limited zet, dan is het beeld wel goed wanneer het zwartniveau op de tv op laag staat. Ik bezit niet de kennis om het allemaal precies te snappen, maar ik kan in ieder geval weer met een normaal beeld gamen!!

  14. #389

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mausman Bekijk bericht
    Betekend dit dan ook dat je dan beter je PS4 pro rechtstreeks op de tv kan aansluiten dan via de receiver? Gezien je via dezelfde output van de receiver ook film kijkt en dan niet het black level op high wilt hebben.
    Dan zou je uiteraard wel het geluid via de receiver kunnen laten lopen middels de coaxaansluiting toch?

    Of zie ik het misschien verkeerd?
    Als je film gaat kijken, kun je de beeldmodus op tv toch gewoon instellen op bijvoorbeeld Cinema. En als je gaat gamen weer op Spel/Game. Wanneer alles via een receiver loopt, is dit denk de enige manier. Als je geen zin hebt om tussen de verschillende beeldmodi te wisselen, dan moet je de PS4 denk inderdaad direct op de tv aansluiten. En geluid van de PS4 dan via digital out, of misschien via de tv (ARC) naar de receiver. Heb alleen geen idee of je het geluid dan met de beste kwaliteit doorstuurt.
    Laatst aangepast door korenjw : 07-02-2017 om 18:24

  15. #390
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Weet iemand hoe je die vervelende foto's (hond, berg) kunt vervangen?
    Had ik ook al eens naar gekeken, maar niks gevonden. Had wel leuk geweest om daar je eigen plaatjes achter te plaatsen, maar helaas. Ben er verder ook niet meer naar op zoek gegaan. Al gegoogled?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #391

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door korenjw Bekijk bericht
    Bedankt voor de reacties betreffende het beeld bij de PS4. Het lijkt erop dat de tv en PS4 niet goed met elkaar communiceren. Als ik op de PS4 de instellingen bij RGB-bereik op automatisch (full) laat staan, krijg ik zeer donker beeld. Nu heb ik het zwartniveau op de tv aangepast van laag naar hoog, en krijg ik wel een goed beeld te zien. Het lijkt mij dat de PS4 een signaal naar de tv moet sturen die dan het zwartniveau automatisch op hoog zet, maar dit gebeurt dus niet. Wanneer ik op de PS4 de instellingen bij RGB-bereik op limited zet, dan is het beeld wel goed wanneer het zwartniveau op de tv op laag staat. Ik bezit niet de kennis om het allemaal precies te snappen, maar ik kan in ieder geval weer met een normaal beeld gamen!!

    Bij gamen was het me niet opgevallen maar Netflix via de PS4 is wel erg donker. Moest het beeld erg bijstellen maar als ik dan een Blu-ray erin doe, zijn de zwarte balken grijs. Kijk nu Netflix gewoon via de tv.

  17. #392

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door korenjw Bekijk bericht
    Bedankt voor de reacties betreffende het beeld bij de PS4. Het lijkt erop dat de tv en PS4 niet goed met elkaar communiceren. Als ik op de PS4 de instellingen bij RGB-bereik op automatisch (full) laat staan, krijg ik zeer donker beeld. Nu heb ik het zwartniveau op de tv aangepast van laag naar hoog, en krijg ik wel een goed beeld te zien. Het lijkt mij dat de PS4 een signaal naar de tv moet sturen die dan het zwartniveau automatisch op hoog zet, maar dit gebeurt dus niet. Wanneer ik op de PS4 de instellingen bij RGB-bereik op limited zet, dan is het beeld wel goed wanneer het zwartniveau op de tv op laag staat. Ik bezit niet de kennis om het allemaal precies te snappen, maar ik kan in ieder geval weer met een normaal beeld gamen!!
    Gisteravond ook even hiernaar gekeken en idd. is het beeld vrij donker met RGB op automatisch in de PS4. Heb deze ook op limited gezet en dan idd. is het beeld goed/beter.

  18. #393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mausman Bekijk bericht
    Gisteravond ook even hiernaar gekeken en idd. is het beeld vrij donker met RGB op automatisch in de PS4. Heb deze ook op limited gezet en dan idd. is het beeld goed/beter.
    Yep, PS4 op limited en tv zwartwaarden laag. Of PS4 op full en tv zwartwaarden hoog. Dan heb je beter beeld. Maar blijft vreemd dat het niet automatisch gaat.

  19. #394

    Standaard

    Claudio ik heb een vraagje wat is uw ervaring met plattetv.nl ik ben van plan daar twee tv's te kopen LG OLED55E6V EN SONY 55XD8599 ikzelf ben van belgie krijg wel een grote korting bij aankoop omruilen.
    Sony 55XE9305 Sony HT-CT790 Panasonic DMP-UB704 XBOX ONE S ? http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/willyjean64

  20. #395

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Willy B. Bekijk bericht
    Claudio ik heb een vraagje wat is uw ervaring met plattetv.nl ik ben van plan daar twee tv's te kopen LG OLED55E6V EN SONY 55XD8599 ikzelf ben van belgie krijg wel een grote korting bij aankoop omruilen.
    Ik ben Claudio niet, maar ik heb onlangs ook een TV gekocht via PlatteTV.nl en ik moet zeggen dat ik niet vaak zulke goede service heb gezien als bij hen. Afgezien van eventuele kortingen zijn ze altijd correct en leveren prima service, ook met aftersales.
    Ik wilde bijvoorbeeld de TV twee dagen later bezorgd hebben (inderdaad, later) en dat was geen enkel probleem, dat boeken ze direct in.
    Dat je daarna ook enkele (goedbedoelde) reclamemails krijgt moet je voor lief nemen. En daar kun je ook weer heel makkelijk vanaf.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  21. #396
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik kan beamen wat Ludo zegt. Ik heb - op basis van een aankoop - zeer prettig zaken gedaan en ook omschreven in het aansluitende stukje OLED-dreams, maar ook veel positieve ervaringen gelezen van forumgenoten.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #397

    Standaard

    Hier ook mijn KS7500 bij PlatteTV.nl gekocht.

  23. #398

    Standaard

    Bedankt alvast voor de ervaring van aankoop bij platteTV.nl beste forumleden.
    Sony 55XE9305 Sony HT-CT790 Panasonic DMP-UB704 XBOX ONE S ? http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/willyjean64

  24. #399

    Standaard

    De kogel is door de kerk komen donderdag deze twee tv's installeren "PlatteTV.nl'' LG OLED55E6V EN SONY 55XD8599.

    Sony 55XE9305 Sony HT-CT790 Panasonic DMP-UB704 XBOX ONE S ? http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/willyjean64

  25. #400

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Ik ben Claudio niet, maar ik heb onlangs ook een TV gekocht via PlatteTV.nl en ik moet zeggen dat ik niet vaak zulke goede service heb gezien als bij hen. Afgezien van eventuele kortingen zijn ze altijd correct en leveren prima service, ook met aftersales.
    Ik wilde bijvoorbeeld de TV twee dagen later bezorgd hebben (inderdaad, later) en dat was geen enkel probleem, dat boeken ze direct in.
    Dat je daarna ook enkele (goedbedoelde) reclamemails krijgt moet je voor lief nemen. En daar kun je ook weer heel makkelijk vanaf.
    Bedankt ludo
    Sony 55XE9305 Sony HT-CT790 Panasonic DMP-UB704 XBOX ONE S ? http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/willyjean64

Pagina 16 van 46 EersteEerste ... 612131415161718192026 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •