Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 40 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Rogue One: a Star Wars Story

    Op 4 april zal (in de VS) dit meesterwerk op BluRay en DVD worden uitgebracht! (en goed nieuws voor de 3D fans: ze hoeven i.t.t. TFA niet te wachten)
    De nederlandse releasedatum is nog onbekend, maar zal vast niet lang daarna zijn (of ook gewoon op 4 april)

    https://www.starwarsawakens.nl/nieuw...bluray-en-dvd/

  2. #2

    Standaard

    Nee zal 12 april zijn. UK heeft 10 april....
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  3. #3

    Standaard

    Mooi dat de 3D er nu wel meteen bij zit .

  4. #4

    Standaard

    21 april volgens de star wars pagina op Facebook. Ben benieuwd, als nu de 3D versie uitkomt kan dit misschien duiden dat er eind dit jaar voor de feestdagen een 4K versie komt. Vorig jaar bij The Force Awakens tot het najaar moesten wachten op 3D en in december weer een nieuwe film uitkomt zou dit goede promotie zijn

  5. #5
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 22-02-2017 om 22:03
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  6. #6

    Standaard

    Ik ga in ieder geval voor de Target Exclusive.

  7. #7

  8. #8

    Standaard

    C5S979bXAAA7T-s.jpg GwBMyg4.jpg
    Definitief artwork voor Star Wars Rogue One 2D + 3D steelbook (wereldwijd)

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpius Bekijk bericht
    C5S979bXAAA7T-s.jpg GwBMyg4.jpg
    Definitief artwork voor Star Wars Rogue One 2D + 3D steelbook (wereldwijd)
    Vreselijk artwork vind ik dit.

  10. #10

    Standaard

    Volgens de website van Zavvi hebben zowel de 2D als 3D disc Nederlandse ondertiteling.
    Laatst aangepast door scorpius : 23-02-2017 om 06:17

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpius Bekijk bericht
    C5S979bXAAA7T-s.jpg GwBMyg4.jpg
    Definitief artwork voor Star Wars Rogue One 2D + 3D steelbook (wereldwijd)
    Wat is die art lelijk zeg !

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpius Bekijk bericht
    Volgens de website van Zavvi hebben zowel de 2D als 3D disc Nederlandse ondertiteling.
    Alleen de bonus disc dan weer niet. Dat was bij de eerste release (UK) van de The Force Awakens ook al zo. Collector's 3D (UK) later had wel alle discs (ook bonus) met NL subs.
    Laatst aangepast door tmvde : 23-02-2017 om 09:00

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Alleen de bonus disc dan weer niet. Dat was bij de eerste release van de The Force Awakens ook al zo. Collector's 3D later had wel alle discs (ook bonus) met NL subs.
    Die bonus disc maakt me niet zoveel uit. Als ie echt pas 21 april uitkomt bij ons dan weet ik weer ik hem met gaan halen. In de UK.

    Benieuwd hoeveel negatieve commentaar er zal komen op het feit dat er geen UHD is aangekondigd door Disney.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Die bonus disc maakt me niet zoveel uit. Als ie echt pas 21 april uitkomt bij ons dan weet ik weer ik hem met gaan halen. In de UK.

    Benieuwd hoeveel negatieve commentaar er zal komen op het feit dat er geen UHD is aangekondigd door Disney.
    Bovendien zul je waarschijnlijk goedkoper uit zijn dan die prijzen hier in de Benelux.

    Disney lijkt vooralsnog helemaal niet met UHD bezig te zijn.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Bovendien zul je waarschijnlijk goedkoper uit zijn dan die prijzen hier in de Benelux.

    Disney lijkt vooralsnog helemaal niet met UHD bezig te zijn.

    Haha ja juist de prijs van die spuuglelijke steelbook voor Force Awakens die ze aan 31 euro (zonder 3D) nog steeds verpatsen.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  16. #16

    Standaard

    De 3D versie wordt bij ons de steelbook.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    De 3D versie wordt bij ons de steelbook.
    Hoe bedoel je dat? Wordt de 3D versie alleen als steelbook uitgegeven, of bevat de steelbook ook de 3D versie?
    Ik wil namelijk liever geen steelbook.

  18. #18

    Standaard

    Mensen ben blij dat er überhaupt meteen een 3D versie komt !

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Hoe bedoel je dat? Wordt de 3D versie alleen als steelbook uitgegeven, of bevat de steelbook ook de 3D versie?
    Ik wil namelijk liever geen steelbook.
    In frankrijk (juist dezelfde versie én hoes) is de 3D versie uitsluitend een steelbook dus bij ons is de kans groot dat dit ook zo wordt.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  20. #20

  21. #21

    Standaard

    Hopen dat er een 4k versie komt ergens dit jaar! Al zal dat wel niet, gezien de vorige films ook niet in 4K zijn uitgebracht.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ingmar B. Bekijk bericht
    Hopen dat er een 4k versie komt ergens dit jaar! Al zal dat wel niet, gezien de vorige films ook niet in 4K zijn uitgebracht.
    Dan zullen de 3D versies denk verdwijnen.Ben benieuwd of het wel gaat gebeuren.
    Laatst aangepast door jeroeni : 26-03-2017 om 11:17

  23. #23

    Standaard

    Mocht Disney kunnen brengen ze enkel nog dingen digitaal uit.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ingmar B. Bekijk bericht
    Hopen dat er een 4k versie komt ergens dit jaar! Al zal dat wel niet, gezien de vorige films ook niet in 4K zijn uitgebracht.
    Disney en 4K is nog geen combinatie.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Dan zullen de 3D versies denk verdwijnen.Ben benieuwd of het wel gaat gebeuren.
    Dat hoeft nog niet perse'meteen, nu bestaan ze bij de andere uitgevers ook nog naast elkaar.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Disney en 4K is nog geen combinatie.
    .
    Voor de fysieke media correct, maar er zijn wel veel Disney (Buena Vista) films in 4k op streaming/on demand.
    "A man's got to know his limitations", ...

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •