De resultaten 1 tot 2 van 2 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Te koop: Op maat gemaakte DVD/ Blu-Ray kast

    Weliswaar geen (elektronische) hardware, maar wist even niet waar ik dit anders in het forum kwijt moest...

    Omdat ik ga verhuizen en er in mijn nieuwe huis (helaas) geen plaats is voor mijn op maat gemaakte DVD-kast, dacht ik dat er hier wellicht liefhebbers zijn die interesse in deze kast zouden kunnen hebben. Het is een kast van zware mdf-kwaliteit, gemaakt en afgewerkt door een echte vakman en biedt (in de positie als room-divider) aan beide kanten plaats aan zo'n 2.400 DVD's/ Blu-Ray's. Plat geplaatst tegen de wand (zoals op de foto's) is er plaats voor zo'n 1.200 DVD's/ Blu-Ray's.

    De kast heeft zo'n €700,- gekost en mag nu weg voor €400,- Ik ga over een kleine 2 weken verhuizen (vanuit Haarlem), dus bij interesse graag voor die tijd reageren. De kast bestaat uit 2 grote horizontale delen (in- en uit elkaar te schuiven via een ingenieus mechaniek) en een losse bodem/ onderkant. Afmetingen zijn: 2.10 cm (L) x 2.45 cm (H) x 40 cm (D).

    IMG_2683.jpgIMG_2830.jpgIMG_2831.jpgIMG_2832.jpgIMG_2834.jpg

  2. #2

    Standaard

    Niemand interesse in deze prachtige kast?? Ik had verwacht dat ik er hier wel iemand blij mee kon maken...
    Laatste kans dan, €300,- nog deze week op te halen in Haarlem!

    De kast lijkt op de foto's trouwens wat scheef te staan, maar is in werkelijkheid kaarsrecht!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •