De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Het slotstuk van de Deense serie THE LEGACY komt 26 april uit op DVD

    Het slotstuk van de Deense serie THE LEGACY komt 26 april uit op DVD

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Waauw op dvd. Hoe vooruitstrevend en in lijn met de vorige seizoenen!
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  3. #3

    Standaard

    Ergerlijk hè. Ik heb 'm net afgekeken, ga dit weekeinde eens op de bespreking broeden...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ergerlijk hè. Ik heb 'm net afgekeken, ga dit weekeinde eens op de bespreking broeden...
    Is het een beetje de moeite dat laatste seizoen? Seizoen 2 was al een beetje de weg kwijt,,,
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Is het een beetje de moeite dat laatste seizoen? Seizoen 2 was al een beetje de weg kwijt,,,
    Euh... het wordt een beetje bizar. De plot draait zowat helemaal om het soort avantgardistische kunst aan de ene kant en Signe die liever de boerenstiel zou uitoefenen aan de andere kant. Er is wel een leuke bijrol voor Pernilla August als de grootste tang uit de recente filmgeschiedenis (wat wil je, als je de moeder van Darth Vader bent...)
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Euh... het wordt een beetje bizar. De plot draait zowat helemaal om het soort avantgardistische kunst aan de ene kant en Signe die liever de boerenstiel zou uitoefenen aan de andere kant. Er is wel een leuke bijrol voor Pernilla August als de grootste tang uit de recente filmgeschiedenis (wat wil je, als je de moeder van Darth Vader bent...)
    Film1 is ook net ermee klaar. Het was inderdaad een vreemd seizoen waarbij het soms ook een beetje kabbelde (lees: er gebeurt weinig). Het hield me wel nog vast maar verhaallijn-technisch gebeurde er niet heel veel. Alleen de lijn van Signe en die jongeren leverde nog wat verhaal op.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •