De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard xXx The Return of Xander Cage vanaf 31 mei op DVD, (3D) Blu-ray en UHD

    xXx The Return of Xander Cage vanaf 31 mei op DVD, (3D) Blu-ray en UHD

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    De 3D release bevat geen 2D disc/geen extra's.
    De 3D en 2D versie van de film staan op een disc.

    Eerst leek het er op dat je al de bonus disc miste, maar nu blijkt dus nog meer te missen.

    Of maak ik me om niks zorgen en is het een coverfout ?


    Volgens dvdcompare is UK uitgaven wel gewoon twee schijven, mis je ook nog steeds de bonus disc.
    Laatst aangepast door pietdvd : 08-06-2017 om 12:41

  3. #3

    Standaard

    Heb de NL 3D versie vandaag binnen gekregen en die bestaat uit 2 discs: een 3D disc met de film in 3D en de 2D disc met de film en extra's. Je mist alleen dus de extra bonusdisc.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pietdvd Bekijk bericht
    De 3D release bevat geen 2D disc/geen extra's.
    De 3D en 2D versie van de film staan op een disc.

    Eerst leek het er op dat je al de bonus disc miste, maar nu blijkt dus nog meer te missen.

    Of maak ik me om niks zorgen en is het een coverfout ?


    Volgens dvdcompare is UK uitgaven wel gewoon twee schijven, mis je ook nog steeds de bonus disc.
    Euhm weet niet vanwaar je het haalt maar de nederlandse uitgave is gewoon 2 schijven zoals altijd. 3D op een schijf en 2D op een schijf. Je mist enkel de derde bonus discs van de 2D versie.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  5. #5

    Standaard

    Ging er vanavond er eens goed voor zitten, maar oei wat een teleurstelling! Een zeeeer matige film die niet in de schaduw mag staan van de eerste delen. Niveau Expandles. Jammer, jammer, jammer... De goede 3D effecten zijn de enige reden waarom ik de film nog heb kunnen afkijken. Als je nog overweegt om deze film aan te schaffen, niet doen!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •