Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 53 van 53 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Goede keuze om voor een andere naam te gaan. Het werd tijd. De nieuwe huisstijl ziet er ook erg goed uit. Knap werk hoor!

    Wel een kleine opmerking: ik mis de directe link naar de 'advanced search'. De functie is wel terug te vinden, maar ik hoop dat er weer een directe link komt.

  2. #52
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Je bent niet de enige maar ik wou er niet te diep op ingaan want dan ben ik weer de azijnpisser.... Maar eerlijk ? Ben ik ook niet enthousiast, en dit stoort me: de homepage is echt niet goed en is een slechtere versie van wat het ervoor was. Vroeger zag ik alles in één oogopslag. Nu staan er overal grote blokken waar ik toch niet naar kijk. (Zou me niet verwonderen dat die hardware blokken maandenlang hetzelfde zullen blijven...) Dus waarom content op zo'n prominente plaats zetten die je toch maar één keer leest en een tijdje zullen blijven staan?

    Je moet scrollen (op een ipad of smartphone veel scrollen) tot je bij het blokje van Forum update terecht komt (want geef toe daarvoor zijn we toch hier op deze site) Niet voor de objectieve filmrecensies en mega interessante nieuwsberichten van nieuwe releases, terwijl we al maanden op voorhand weten wanneer die desbetreffende film uitkomt via het welbekende topic. En ja ik vind de nieuwe naam van de site niet echt mijn ding. Deze site omvat totaal niet alles over film, het gaat om nog veel meer... echt catchy is het ook niet. Ik had die naam zelfs niet geraden omdat hij zo (ja sorry) stom is. Ook het logo is nogal knullig aangepast. Gewoon dvd.nl eraf geveegd en de nieuwe titel eroverheen, en echt een grote verandering is er eigenlijk niet doorgevoerd in de huisstijl van de site. Ook dat verhaal van die afbeelding met die bomen vind ik nu wel enorm vaag... Je kan toch eender wat in je ontwerp zetten, of is deze site op basis van een template gemaakt? Lijkt me sterk.

    Maar ja kijk, alles zal wel wennen zeker. Ja ik klaag en zaag misschien teveel (ik besta nu eenmaal zo) maar dit is toch wat ik er na een kleine week van vind... Wel goed zijn de 4 blokken bovenaan. Misschien wat groot met wel lekker actueel. Alleen jammer dat alles waar daaronder komt nogal een rommeltje is op de homepage. Schiet me nu niet dood aub.
    Hoi WaymannDirector,

    Helemaal niks mis met kritiek hoor. Geen reden om te schieten. En gelukkig heeft iedereen zo zijn voorkeuren. Dat maakt het sowieso al best lastig. Natuurlijk hebben wij zelf ook wel onze voor- en afkeuren, maar we zijn vooral trots dat we nu na zestien jaar gewoon praten over toekomst en een nieuwe website. Ondanks dat we eigenlijk in een niche-markt leven waar ons bestaansrecht steeds meer in het nauw geraakt. We zijn feitelijk één der laatste der Mohikanen. Ik vind je kritiek dus prima, maar, ik zeg eerlijk, ik ben tegelijkertijd ook blij dat het verder erg positief is. Want wat mij betreft is de nieuwe website ook vooral een signaal dat aangeeft dat iedereen nog lang van Alles Over Film kan genieten. Want de weg die DVD.nl in al die jaren heeft afgelegd is veelal niet over rozen gegaan... Dat we er zijn is een prestatie op zich.

    Als je tegenwoordig geen mobiel-vriendelijke website hebt, verdwijn je in de Google-ranking en dus de zoekresultaten. De site heeft nu dus een responsive-layout (Verander je internet-venster maar eens tot mobiel of tablet-formaat dan zie je wat het precies doet). Daarnaast wilden we de website een frissere (andere) look geven en dan zijn de blokken een optie. Wellicht dat de 'rommeligheid' binnenkort nog wat verbetert. Tja, de naam. We hebben het daar onderling best veel en lang over gehad. Het is nogal wat, van naam veranderen na vijftien jaar? Misschien was het zelfs al te laat. DVD.nl is gewoon nostalgie voor de meesten hier. Maar voor ons gevoel bestond de naam al zonder dat we daar bewust van waren. En we willen (lees: moeten) ons dus ruimer gaan presenteren, maar wel bij de bron blijven en dat is film... Oké, en series. De naam werd steeds logischer... Wat betreft het logo en de achtergrond geef ik (wij) je gelijk, maar binnen de beperkingen waren dat nu even de opties. Meer hardware hoeven we verder niet moeilijk te doen. Dat is simpelweg nodig om ons forum levend te houden en tevens onze nieuwe naam kracht bij te zetten. Daarnaast vind ik de vele hardware-reviews van Michael echt van hoog niveau en juist wat toevoegen. En de immense populariteit van het OLED-topic geeft dat nog maar eens aan. En we willen onze naam ook steeds meer eer aandoen met alles wat met film te maken heeft (suggesties zijn dus welkom).

    Maar wellicht is het ook niet meer dan je zelf al zegt; even wennen. Soms zijn dingen zo lelijk dat ze vanzelf weer mooi worden.

    PS: al meer dan een jaar werden er steeds meer hints over de nieuwe naam gebracht. Bijvoorbeeld bij elk Facebook-bericht, maar ook op de site. Alle artikelen begonnen bijna allemaal met alles over... streaming, televisies, the sound of movies, soorten luidsprekers. Niemand die dat waarschijnlijk is opgevallen...
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 08-06-2017 om 01:12
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #53

    Standaard

    Alleen dat rare parkje als achtergrond... Moet echt iets met films worden. De site heet tenslotte niet 'AllesOverParken'.

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •