Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 53 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Die 'andere' site (van www.allesoverfilms.nl) lijkt een vorm van domeinkaping. De site heet eigenlijk FlexMovies en er is geen woord Nederlands te vinden. Je kunt dan beter op IMDb kijken als je wat over een film wilt weten.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Die 'andere' site (van www.allesoverfilms.nl) lijkt een vorm van domeinkaping. De site heet eigenlijk FlexMovies en er is geen woord Nederlands te vinden. Je kunt dan beter op IMDb kijken als je wat over een film wilt weten.
    Lijkt me zelfs een illegaal downloadplatform te zijn. Ik weet niet hoe je nu bijvoorbeeld al Guardians Of The Galaxy 2 legaal thuis zou kunnen kijken...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #28

    Standaard

    Gefeliciteerd met de nette migratie! Wel moet het me aan het hart... Ik kwam altijd meer op dvd.nl en het bijbehorende forum voor de discussies over series op dvd/blu-ray/streaming, en niet zozeer voor de fil~ *neergeslagen*

    EDIT: Also, heb ik nu serieus een minirecensie geschreven over The Circle die meteen weggegooid is? Shit xD

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Samba-boy Bekijk bericht
    Gefeliciteerd met de nette migratie! Wel moet het me aan het hart... Ik kwam altijd meer op dvd.nl en het bijbehorende forum voor de discussies over series op dvd/blu-ray/streaming, en niet zozeer voor de fil~ *neergeslagen*
    We hebben altijd voor iedereen wat en dat verandert niet, dus als alleen series wil kijken, dan is dat prima, toch?

    EDIT: Also, heb ik nu serieus een minirecensie geschreven over The Circle die meteen weggegooid is? Shit xD
    Het was helaas niet mogelijk om de minirecensies te migreren naar de bestaande topics.
    Maar ze zijn niet weggegooid, dus als je jouw recensie wil plaatsen in het topic zelf, dan laat het maar weten, dan stuur ik je 'm toe.
    Datzelfde geldt overigens voor iedereen die een minirecensie heeft geschreven.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  5. #30

    Standaard

    klasse mannen! Jammer dat de traderlijst weg is, stond met zilver in mijn handen met als doel ooit goud te pakken haha
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  6. #31

    Standaard

    Er zit nog wel een schoonheidsfoutje in de werking van het forum. Als ik bijv. het letterype (Font) of de grootte (Size) in een bericht wil veranderen, dan verschijnt de keuzelijst bij mij niet op de gebruikelijke plaats, maar ergens willekeurig rechts. Dat is in zowel Safari, Firefox en Chrome (Mac) het geval. Dat ziet er heel vreemd uit.

    Fout in tonen keuzelijst.jpg
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  7. #32

    Standaard

    Ziet er netjes uit!
    I Love My Sci-Fi

  8. #33
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Er zit nog wel een schoonheidsfoutje in de werking van het forum. Als ik bijv. het letterype (Font) of de grootte (Size) in een bericht wil veranderen, dan verschijnt de keuzelijst bij mij niet op de gebruikelijke plaats, maar ergens willekeurig rechts. Dat is in zowel Safari, Firefox en Chrome (Mac) het geval. Dat ziet er heel vreemd uit.
    Ook net gemerkt met Safari en Firefox
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  9. #34

    Standaard

    Doet het ook niet goed in Netscape Navigator.

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    klasse mannen! Jammer dat de traderlijst weg is, stond met zilver in mijn handen met als doel ooit goud te pakken haha
    Waaaaattt geen traderslijst meer!? Als in helemaal weg?

    Ziet er goed uit verders
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Er zit nog wel een schoonheidsfoutje in de werking van het forum. Als ik bijv. het letterype (Font) of de grootte (Size) in een bericht wil veranderen, dan verschijnt de keuzelijst bij mij niet op de gebruikelijke plaats, maar ergens willekeurig rechts. Dat is in zowel Safari, Firefox en Chrome (Mac) het geval. Dat ziet er heel vreemd uit.

    Fout in tonen keuzelijst.jpg
    Dat is toch wel raar. Het forum is volgens mij niets aan veranderd. Maar we geven het uiteraard weer even door!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Z. Bekijk bericht
    Waaaaattt geen traderslijst meer!? Als in helemaal weg?

    Ziet er goed uit verders
    Ik zie dat nu pas nu ik wat wil invullen .
    Eerlijk gezegd vind ik dat wel erg slecht, het gaf ook een persoonlijk tintje aan het forum en het was simpelweg handig als je voor het eerst met iemand een deal maakt.
    Sowieso had dit wel vooraf gecommuniceerd kunnen worden.....

  13. #38

    Standaard

    Wie heeft trouwens de soundbar gewonnen?

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan Scorsese Bekijk bericht
    Wie heeft trouwens de soundbar gewonnen?
    We zullen de komende week een winnaar gaan trekken uit de goede inzendingen.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik zie dat nu pas nu ik wat wil invullen .
    Eerlijk gezegd vind ik dat wel erg slecht, het gaf ook een persoonlijk tintje aan het forum en het was simpelweg handig als je voor het eerst met iemand een deal maakt.
    Sowieso had dit wel vooraf gecommuniceerd kunnen worden.....
    Nu overdrijf je een beetje. Als er volop gebruik van werd gemaakt: ja. Maar als er hooguit 3, 4 trades per maand gewaardeerd worden dan kun je wel stellen dan dit systeem z'n beste tijd gehad heeft.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    We zullen de komende week een winnaar gaan trekken uit de goede inzendingen.
    Ben heel benieuwd, spannend!

  17. #42

    Standaard

    Ziet er mooi uit. Mooier dan de oude site!!!
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Nu overdrijf je een beetje. Als er volop gebruik van werd gemaakt: ja. Maar als er hooguit 3, 4 trades per maand gewaardeerd worden dan kun je wel stellen dan dit systeem z'n beste tijd gehad heeft.
    Welk gedeelte is overdreven? Ik vulde het wel in. En bij onbekende kopers keek ik wel even.

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Welk gedeelte is overdreven? Ik vulde het wel in. En bij onbekende kopers keek ik wel even.
    Alles wat je zegt, van 'erg slecht' (huh?) want persoonlijk was het al lang niet meer, omdat er nauwelijks meer gebruik van gemaakt werd.
    Het is niet zo dat er niemand meer gebruik van maakte, maar nieuwelingen zeker niet en voor de rest dus heel weinig.
    In mei 2 invullingen, in april 3, in maart 4, in februari 5. Hoe meer neergaande trend wil je het hebben?
    Ik heb even gecheckt. Sinds een jaar geleden heb jij 7 keer gebruik gemaakt van de Traderlijst, waarvan 3 in 2017.
    Voor ons is er te weinig reden om dit in stand te houden, hoe vervelend het voor een paar mensen misschien ook is.
    Maar ook hier geldt voor: meer dan een paar mensen zal het niet treffen.
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 05-06-2017 om 21:16
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  20. #45

    Standaard

    dan zal ik wel de enige zijn...... ik vind het geen verbetering.

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwinvb Bekijk bericht
    dan zal ik wel de enige zijn...... ik vind het geen verbetering.
    Het is zeker even wennen. Uiteindelijk zal ook deze layout weer wennen en wil je niet anders meer
    Dat was in het begin met de 'nieuwe' DVD.nl website ook zo.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Alles wat je zegt, van 'erg slecht' (huh?) want persoonlijk was het al lang niet meer, omdat er nauwelijks meer gebruik van gemaakt werd.
    Het is niet zo dat er niemand meer gebruik van maakte, maar nieuwelingen zeker niet en voor de rest dus heel weinig.
    In mei 2 invullingen, in april 3, in maart 4, in februari 5. Hoe meer neergaande trend wil je het hebben?
    Ik heb even gecheckt. Sinds een jaar geleden heb jij 7 keer gebruik gemaakt van de Traderlijst, waarvan 3 in 2017.
    Voor ons is er te weinig reden om dit in stand te houden, hoe vervelend het voor een paar mensen misschien ook is.
    Maar ook hier geldt voor: meer dan een paar mensen zal het niet treffen.
    Ik snap het wel hoor: de cijfers wijzen blijkbaar dan uit dat er de laatste maanden weinig meer mee gedaan werd, maar dat is niet zaligmakend. Het ging juist om het totaalcijfer van iemand, zodat je een beeld had van iemand (wat een persoonlijk tintje gaf ). Dit was toch wel een voordeel t.o.v. van bijvoorbeeld marktplaats.
    Als ik voor mijzelf spreek: het afgelopen jaar heb ik zelf minder verkocht/gekocht via het forum, maar misschien weet je dan ook mijn totaalcijfers over de afgelopen jaren, sinds de invoer van de nieuwe traderslijst? Ben wel benieuwd naar mijn jaargemiddelde eigenlijk .

    Natuurlijk mag je mijn mening trouwens overdreven vinden hoor, daar heb ik helemaal geen moeite mee. Ik kan het wel anders aankleden, als je dat beter bevalt : "Persoonlijk vind ik jammer en een slechte zaak dat de traderslist verdwenen is. Na een trade vulde ikzelf de traderslijst in en ik raadpleegde de lijst bij onbekende kopers."

    Maar ja, zoals je zegt: blijkbaar er bijna geen anderen die er last van hebben, dus helaas, het is niet anders. Ik zal er verder niet wakker van liggen hoor, maar zoals vaak is communicatie het toverwoord; vooraf aankondigen was wel aardig geweest.

  23. #48

    Standaard

    Ziet er goed uit en het is een uitstekende stap richting de toekomst!

    De achtergrond mag inderdaad nog wel aangepast worden..

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwinvb Bekijk bericht
    dan zal ik wel de enige zijn...... ik vind het geen verbetering.
    Je bent niet de enige maar ik wou er niet te diep op ingaan want dan ben ik weer de azijnpisser.... Maar eerlijk ? Ben ik ook niet enthousiast, en dit stoort me: de homepage is echt niet goed en is een slechtere versie van wat het ervoor was. Vroeger zag ik alles in één oogopslag. Nu staan er overal grote blokken waar ik toch niet naar kijk. (Zou me niet verwonderen dat die hardware blokken maandenlang hetzelfde zullen blijven...) Dus waarom content op zo'n prominente plaats zetten die je toch maar één keer leest en een tijdje zullen blijven staan?

    Je moet scrollen (op een ipad of smartphone veel scrollen) tot je bij het blokje van Forum update terecht komt (want geef toe daarvoor zijn we toch hier op deze site) Niet voor de objectieve filmrecensies en mega interessante nieuwsberichten van nieuwe releases, terwijl we al maanden op voorhand weten wanneer die desbetreffende film uitkomt via het welbekende topic. En ja ik vind de nieuwe naam van de site niet echt mijn ding. Deze site omvat totaal niet alles over film, het gaat om nog veel meer... echt catchy is het ook niet. Ik had die naam zelfs niet geraden omdat hij zo (ja sorry) stom is. Ook het logo is nogal knullig aangepast. Gewoon dvd.nl eraf geveegd en de nieuwe titel eroverheen, en echt een grote verandering is er eigenlijk niet doorgevoerd in de huisstijl van de site. Ook dat verhaal van die afbeelding met die bomen vind ik nu wel enorm vaag... Je kan toch eender wat in je ontwerp zetten, of is deze site op basis van een template gemaakt? Lijkt me sterk.

    Maar ja kijk, alles zal wel wennen zeker. Ja ik klaag en zaag misschien teveel (ik besta nu eenmaal zo) maar dit is toch wat ik er na een kleine week van vind... Wel goed zijn de 4 blokken bovenaan. Misschien wat groot met wel lekker actueel. Alleen jammer dat alles waar daaronder komt nogal een rommeltje is op de homepage. Schiet me nu niet dood aub.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 06-06-2017 om 15:18
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  25. #50

    Standaard

    Net terug van vakantie, ik dacht effe kijken op de site. Verassing! Totaal vernieuwd. Best goed gedaan! Zal misschien hier en daar nog wel iets worden aangepast t.z.t, maar dit is zeker een verbetering en de naam ook prima.
    *LG OLED 65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3* B&W 702S3* Klipsch R115-SW* Klipsch RP-504C* Hepta Spring* Hepta Bariton sub* Atmos Dali Alteco* RU Connected* Next box* Antimode 8033 SII.

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •