De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Verschrikkelijke Ikke met Dolby Vision?

    Hi, ik heb deze besteld bij BOL, omdat ik gelezen had dat deze Dolby Vision zou hebben. Echter staat het niet op de verpakking.
    Weet iemand of de disc in NL dit niet heeft? Zo ja, gaat ie retour. Wilde deze testen op de 203.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  2. #2

    Standaard

    Bij die uit de VS staat er op de achterkant rechtsonder een klein symbool naast Dolby Audio met Dolby Vision.
    Zie ook het plaatje hier, kies dan onder het plaatje 'Back'.

  3. #3

    Standaard

    Dit staat niet op de NL cover van Despicable Me 1 en 2.......maar ze hebben beide wel Dolby Vision aangezien deze discs ook in Engeland uitgekomen zijn en daar bevestigd is dat ze het beide hebben.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Dit staat niet op de NL cover van Despicable Me 1 en 2.......maar ze hebben beide wel Dolby Vision aangezien deze discs ook in Engeland uitgekomen zijn en daar bevestigd is dat ze het beide hebben.
    H, ik zoek op google, maar kan het niet vinden. Wel aannames, maar geen bevestiging.
    De plaatjes op de UK sites verwijzen naar de US release. Blu-ray.com, en concluderen dat deze in de UK het dan ook wel zou hebben.
    Heb mijn retour zending al ingevuld, maar als ik het zeker zou weten hou ik de disc.
    Waar heb jij de bevestiging gevonden?
    Laatst aangepast door Mark van L. : 08-06-2017 om 05:53
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  5. #5

    Standaard

    Op de hoes van de UK release (met NL subs dus zelfde discs als Benelux release) wordt Dobly Vision aangegeven. Echter heb ik nog geen bevestiging kunnen vinden van mensen die de discs daarwerkelijk in bezit hebben dus ik hou nog een kleine slag om de arm.



    Zie ook de thread hier: http://forum.blu-ray.com/showthread....288481&page=11
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  6. #6
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Er staan op die hoes een hele lading logo's, maar volgens de audio-specificatie is er een DTS: X-track en geen Dolby Atmos-track. Blijft dus afwachten wat er precies op staat en waar. En of die specs wel kloppen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Er staan op die hoes een hele lading logo's, maar volgens de audio-specificatie is er een DTS: X-track en geen Dolby Atmos-track. Blijft dus afwachten wat er precies op staat en waar. En of die specs wel kloppen.
    Inderdaad vandaar dat ik ook link naar de thread op Blu-Ray.com. Als iemand heb dan echt binnen heeft en getest dan kun dat daar vinden in ieder geval.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  8. #8

    Standaard

    Na de firmware upgrade DV bij mijn OPPO, kan ik bevestigen dat Despicable Me Dolby Vision heeft.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  9. #9
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    (Y)

    En..? Vind je het een meerwaarde?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Er staan op die hoes een hele lading logo's, maar volgens de audio-specificatie is er een DTS: X-track en geen Dolby Atmos-track. Blijft dus afwachten wat er precies op staat en waar. En of die specs wel kloppen.
    Je bent me voor
    "A man's got to know his limitations", ...

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    (Y)

    En..? Vind je het een meerwaarde?
    Wat ik tot nu toe lees, is erg verdeeld. Het is ook lastig, het is tenslotte een animatiefilm en de upscale van de blu-ray ziet er al erg mooi uit, dus de 'gewone' HDR versie zal er nog beter uit moeten zien, en dan zal DV daar nog een schepje bovenop moeten doen?
    Je hebt natuurlijk ook te maken met het placebo effect.

    Ik twijfel niet dat DV nog mooier zal zijn, maar ik denk dat we echt de 'gewone' films moeten afwachten.

  12. #12
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Het probleem is ook dat huidige televisies nog lang niet volledig profiteren van de 16 biljoen kleuren die Dolby Vision kan weergeven. Dat duurt nog een aantal jaar. Voordeel is wel dat Dolby Vision daar wel al op voorbereid is.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •