De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Sony lanceert spectaculaire BRAVIA OLED A1 TV commercial

    Sony lanceert spectaculaire BRAVIA OLED A1 TV commercial

    Lees dit artikel

  2. #2
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Michael blijkbaar heb je het ook nog moeilijk met de nieuwe naam want de link loopt nog naar de 'oude' dvd.nl site

    Vraag me af hoe deze A1 zich verhoudt tov van de LG toestellen. Enige verschil zou eigenlijk alleen de processing mogen zijn tussen beide merken aangezien Sony de LG panelen gebruikt.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  3. #3
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ben ik ook wel benieuwd naar, zeker omdat de LG heel erg prettig en supersnappy in gebruik is. Waar ze winst kunnen halen is de slow panning, want daar laat de LG af en toe steken vallen. Maar zelfs daar ben ik aan gewend. Ik neem aan dat verschillen binnen een techniek marginale verschillen zullen vertonen en de standaard is al behoorlijk hoog. Vormgeving zal - vermoed ik - het grootste verschil zijn.

    De topics achter een artikel worden automatisch aangemaakt, dus dat zal het probleem zijn. Gelukkig wordt alles doorgelinkt.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •