De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Mummy realiseert 3 miljard dollar omzet in recordtijd

    The Mummy realiseert 3 miljard dollar omzet in recordtijd

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    3 miljard ?. Ik vraag me af hoe ze dat kunnen onderbouwen.

    Volgens boxofficemojo heeft de film in de US 31,6 miljoen dollar opgebracht en over de rest van de wereld 141,8 miljoen.
    Met een opbrengst van slechts 31,6 miljoen in zijn openingsweekend wordt het in de US zelfs als flop gezien.

    P.S.
    Realiseer me nu dat die die 3 mijard dollar waarschijnlijk de totale opbrengst van Universal dit jaar zal zijn, dus van alle films die dit jaar in de biscoop draaien of hebben gedraaid.

    De titel van het persbericht en heel het arikel is wat misleidend en onduidelijk.
    Laatst aangepast door Frenkel : 13-06-2017 om 04:57
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  3. #3

    Standaard

    Inderdaad het artikel is heel onduidelijk geformuleerd en het wordt niet duidelijk waaruit dat bedrag van 3 miljard is opgebouwd. Ik zou gedeeltes van het artikel even herschrijven en de titel aanpassen.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  4. #4

    Standaard

    film in imax 3d gezien...
    wat een teleurstelling
    veel van verwacht, op alle fronten een teleurstelling
    blij dat de oude trilogy binnenkort op 4k op de mat ligt......

  5. #5

    Standaard

    Heb me prima vermaakt in de Dolby Cinema
    "A man's got to know his limitations", ...

  6. #6

    Standaard

    The Mummy helpt Universal in recordtijd aan drie miljard dollar omzet

    maandag 12 juni 2017 - 13:39

    ander bericht met andere getallen


    redactie


    Universal Pictures heeft gisteren de mijlpaal van een wereldwijde opbrengst van 3 miljard dollar behaald. Deze mijlpaal is dankzij The Mummy in een recordtijd behaald, namelijk drie dagen sneller dan het vorige record.
    The Mummy, die afgelopen weekend in première is gegaan, heeft met een wereldwijde opbrengst van 174 miljoen dollar ervoor gezorgd dat Universal het record heeft gebroken. Met een opbrengst van 141,8 miljoen dollar aan de internationale box office heeft The Mummy de meest succesvolle opening ooit voor een film met Tom Cruise behaald. In China heeft de film 52,2 miljoen dollar opgebracht en in Zuid-Korea 17,8 miljoen dollar.
    Van de wereldwijde opbrengst van 3 miljard dollar is meer dan 2 miljard dollar afkomstig van de internationale markt buiten de Verenigde Staten en Canada. Het is de vijfde keer dat de studio in een jaar meer dan 3 miljard dollar omzet heeft gerealiseerd.
    "A man's got to know his limitations", ...

  7. #7

    Standaard

    Heb mij eigen ook prima vermaakt met The Mummy......dus bij mij komt de 4K disc er wel in
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •