Pagina 33 van 139 EersteEerste ... 232930313233343536374383133 ... LaatsteLaatste
De resultaten 801 tot 825 van 3463 worden weergegeven.

Discussie: Free Record Shop

  1. #801

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Het is volgens mij aan FRS om de rekening te sturen, niet aan de klant om er achter te lopen zeuren of hij alsjeblieft mag betalen.
    Als jij het dan met je volle verstand gaat negeren, vind ik dat je aan het stelen bent. Maakt ook niet uit of het nou stelen is of niet.

    Het is en blijf niet netjes om het te negeren.


  2. #802

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    het is misschien niet netjes, maar weet je wat al helemaal niet netjes is?
    Dat een blu ray die in Nederland 29,95 kost, in Amerika 15 euro(24$) kost.
    Boehoehoehoehoe... Het is niet eerlijk!! Weet je wat ook goedkoper is daar? Benzine. Ga je daar ook voor omrijden?

    En brood is ook goedkoper in Amerika. Alle bakkers in Nederland zijn gewoon afzetters!
    [/sarcasme]

  3. #803

    Standaard

    wat ben jij een ********, voor sommige dingen heb je geen keuze, maar voor andere zaken wel. Zoals dus dvd's ed. ik kan moeilijk een paar honderd liter bezine later overkomen, maar zolang een blu ray/ of dvd daar met verzendkosten de helft kost ten opzichte van de Nederlandse winkels en ik em dan ook nog veel eerder heb, dan koop ik em niet in Nederland.

  4. #804

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    wat ben jij een ********, voor sommige dingen heb je geen keuze, maar voor andere zaken wel. Zoals dus dvd's ed. ik kan moeilijk een paar honderd liter bezine later overkomen, maar zolang een blu ray/ of dvd daar met verzendkosten de helft kost ten opzichte van de Nederlandse winkels en ik em dan ook nog veel eerder heb, dan koop ik em niet in Nederland.
    Waarom onderstaande reactie dan? We hebben toch niet gezegd dat je niet mag importeren? Als dat goedkoper voor je is dan doe je dat toch gewoon. Niks mis mee hoor. Het is toch heel wat anders dan 85 euro achterhouden. En daar gaat het nu even om in deze discussie.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    het is misschien niet netjes, maar weet je wat al helemaal niet netjes is?
    Dat een blu ray die in Nederland 29,95 kost, in Amerika 15 euro(24$) kost.


  5. #805

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Waarom onderstaande reactie dan? We hebben toch niet gezegd dat je niet mag importeren? Als dat goedkoper voor je is dan doe je dat toch gewoon. Niks mis mee hoor. Het is toch heel wat anders dan 85 euro achterhouden. En daar gaat het nu even om in deze discussie.

    Hij zegt toch ook niet dat hij bewust die 85 euro achterhoud, maar zolang de FRS niet met een rekening komt aanzetten zie hij de noodzaak niet ervanin om hun te contactteren. Waar ik het volledig mee eens ben , en het natuurlijk raar is dat jij moet gaan bellen/mailen of je aub mag betalen.


    Die reactie was geeneens aan jou adres.

  6. #806

    Standaard

    Hij heeft wel geprobeerd een mailtje te sturen, alleen was de site toen offline. Ik ben benieuwd wat hij heeft gedaan. Ik vind het in elk geval niet netjes als je gewoon bewust niet de FRS op hun fout wijst. Dan hoop je dus gewoon dat de FRS er nooit meer achter komt, en dan vind ik het dus gewoon diefstal.

    En als ik iets lees op een forum waar ik het niet mee eens ben, dan reageer ik daar gewoon op. Als je dat niet wilt, moet je maar gaan discusieren via PM. Ik zie dat je jezelf tegenspreekt, en vraag me dan gewoon af wat je nou precies bedoelt. Daar is toch niks mis mee?


  7. #807

    Standaard

    Ik wou een bestelling plaatsen bij de FRS, maar zelfs als het om 50 euro ging mocht ik de acceptgiro mogelijkheid niet gebruiken. Boven de 150 euro mocht het niet, dat snap ik maar in de regels staat dat tussen 25 euro en 150 euro de mogelijkheid er is. Maar hij geeft aan dat ik een andere mogelijkheid moet selecteren. Het is de eerste keer dat ik zou bestellen bij de FRS. Heeft iemand een idee?

  8. #808

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Desperadoz Bekijk bericht
    Ik wou een bestelling plaatsen bij de FRS, maar zelfs als het om 50 euro ging mocht ik de acceptgiro mogelijkheid niet gebruiken. Boven de 150 euro mocht het niet, dat snap ik maar in de regels staat dat tussen 25 euro en 150 euro de mogelijkheid er is. Maar hij geeft aan dat ik een andere mogelijkheid moet selecteren. Het is de eerste keer dat ik zou bestellen bij de FRS. Heeft iemand een idee?

    heb je wel thuis bezorgen geselecteerd, anders weigert hij inderdaad.
    Of misschien omdat je een nieuwe klant bent?

  9. #809

    Standaard

    Thuis geselecteerd inderdaad.

  10. #810

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    ... maar zolang een blu ray/ of dvd daar met verzendkosten de helft kost ten opzichte van de Nederlandse winkels en ik em dan ook nog veel eerder heb, dan koop ik em niet in Nederland.
    Om even in alles in perspectief te plaatsen: de dvd/bluray/hd/vhs/whatever-markt in de Benelux is even groot als de STAD New York. Voor de Amerikaanse studios zoals Paramount, Fox, Sony enzo is het aandeel van de Benelux dus peanuts. Daarnaast heeft ieder land z'n eigen prijsniveau's. Geen enkel artikel, of dat nou een dvd of een halfje bruin, heeft in ieder land dezelfde prijs. Kijk maar eens naar de prijzen in de UK, Duitsland, Frankrijk, Japan, Korea, Hong Kong, Australie, etc.

    Releasedata worden ook wereldwijd bepaald. Heeft te maken met de bioscooprelease, daarna de eventuele verhuur, en pas daarna de verkoop. Dat kan zelfs afhangen van diverse landen. Het is zelfs zo dat als een titel hier in de bioscoop heeft gedraaid, en pas over 5 maanden in Frankrijk, dan is het niet toegestaan om de dvd eerst hier uit te brengen.

    En niemand zegt dat je een bepaalde titel hier moet kopen. Doe ik ook nooit.
    Laatst aangepast door marcelb7 : 04-06-2008 om 07:59

  11. #811

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    wat ben jij een ********, voor sommige dingen heb je geen keuze, maar voor andere zaken wel. Zoals dus dvd's ed. ik kan moeilijk een paar honderd liter bezine later overkomen, maar zolang een blu ray/ of dvd daar met verzendkosten de helft kost ten opzichte van de Nederlandse winkels en ik em dan ook nog veel eerder heb, dan koop ik em niet in Nederland.
    Net of het de schuld van FRS is dat de dollar momenteel zo laag ligt :') Denk eens na man, een Blu-Ray van 24 dollar is normaal gezien gewoon 24 euro ... en dat kleine prijsverschil is altijd zo geweest tussen USA en EUR ... zelfs met VHS.

  12. #812

    Standaard

    Denk zelf eens na, sinds de invoering van de Euro is de dollar alleen maar gezakt in koers. Toen we begonnen zes jaar geleden was de koers 0,90 cent, inmiddels is dat 1,60

    Dus normaal gesproken is de prijs zoals die vandaag de dag is.

  13. #813

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    Denk zelf eens na, sinds de invoering van de Euro is de dollar alleen maar gezakt in koers. Toen we begonnen zes jaar geleden was de koers 0,90 cent, inmiddels is dat 1,60

    Dus normaal gesproken is de prijs zoals die vandaag de dag is.
    Maar voor Amerikanen is $24 nog steeds dezelfde $24 als 4 jaar geleden..
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  14. #814

    Standaard

    het getal wel ja, maar de waarde daarachter niet.
    Waar denk je dat de hypotheek crisis vandaan komt.

  15. #815

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    het getal wel ja, maar de waarde daarachter niet.
    Waar denk je dat de hypotheek crisis vandaan komt.
    Daarmee impliceer je dat de koopkracht van de Amerikanen net gestégen zou zijn door de lage dollar, iets wat niet klopt. Op het eigen grondgebied is het gestagneerd en de koopkracht daalt drastisch wanneer ze naar het buitenland gaan. Kan me al een arme Amerikaan inbeelden die naar een Euroland op vakantie gaat
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  16. #816

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennoman Bekijk bericht
    Daarmee impliceer je dat de koopkracht van de Amerikanen net gestégen zou zijn door de lage dollar, iets wat niet klopt. Op het eigen grondgebied is het gestagneerd en de koopkracht daalt drastisch wanneer ze naar het buitenland gaan. Kan me al een arme Amerikaan inbeelden die naar een Euroland op vakantie gaat
    owja ?? volgens mij is het duidelijk dat de Amerikanen er financieel gezien zwaar op achteruit zijn gegaan de laatste tijd.

  17. #817

    Standaard

    Dat Amerika een héél zware economische krach zal kennen in de nabije toekomst is geen geheim, maar goed: dit gaat wel heel erg off-topic, als je verder wilt babbelen doen we dat wel via PM ofzo
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  18. #818

    Standaard

    Weet niet of de vraag al eerder is gesteld, maar als je via de site van Free Record Shop een DVD bestelt en laat bezorgen bij een filiaal. Hoe lang duurt het dan meestal voor de status van de bestelling naar "bezorgd in filiaal", wanneer de status op "verzonden naar filiaal" staat.
    Ik heb op 5 juni een DVD besteld en gedurende het weekend (of vanmorgen voor 7:45) is de status naar "verzonden naar filiaal" gegaan. Graag wil ik weten of de status dan vandaag normaal gesproken nog naar "bezorgd in filiaal" gaat. Anders moet ik nog langer wachten.....
    "Kinda wobbly" (Bambi, 1942)
    Mijn thuispagina met DVD-collectie | Mijn interview

  19. #819

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bambi Bekijk bericht
    Weet niet of de vraag al eerder is gesteld, maar als je via de site van Free Record Shop een DVD bestelt en laat bezorgen bij een filiaal. Hoe lang duurt het dan meestal voor de status van de bestelling naar "bezorgd in filiaal", wanneer de status op "verzonden naar filiaal" staat.
    Ik heb op 5 juni een DVD besteld en gedurende het weekend (of vanmorgen voor 7:45) is de status naar "verzonden naar filiaal" gegaan. Graag wil ik weten of de status dan vandaag normaal gesproken nog naar "bezorgd in filiaal" gaat. Anders moet ik nog langer wachten.....
    Voor die paar keer dat ik totnogtoe via de FRS in een Nederlands filiaal heb laten leveren was die status altijd binnen de 24 uur gewijzigd. Ik heb echter nog niets besteld wat niet dadelijk op stock was.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  20. #820

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Voor die paar keer dat ik totnogtoe via de FRS in een Nederlands filiaal heb laten leveren was die status altijd binnen de 24 uur gewijzigd. Ik heb echter nog niets besteld wat niet dadelijk op stock was.
    Mijn bestelling was ook van iets met een levertijd van 2-3 werkdagen. Het zou al verzonden moeten zijn naar het filiaal volgens de status in mijn account.

    Wellicht dus toch tot morgen moeten wachten
    "Kinda wobbly" (Bambi, 1942)
    Mijn thuispagina met DVD-collectie | Mijn interview

  21. #821

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bambi Bekijk bericht
    Mijn bestelling was ook van iets met een levertijd van 2-3 werkdagen. Het zou al verzonden moeten zijn naar het filiaal volgens de status in mijn account.

    Wellicht dus toch tot morgen moeten wachten
    Moet inderdaad tot vandaag wachten... De reden dat de bestelling zo lang op "verzonden naar filiaal" staat, is dat op maandag geen bestellingen worden geleverd
    Nu maar even afwachten of inderdaad vandaag het langverwachte mailtje komt dat ik het schijfje kan ophalen. (Play is nog sneller: had daar ook iets besteld op precies dezelfde dag als bij de FRS [5 juni], pakketje van Play was gisteren binnen, echt supersnel!)
    "Kinda wobbly" (Bambi, 1942)
    Mijn thuispagina met DVD-collectie | Mijn interview

  22. #822

    Standaard

    Onlangs o.a. een zwik dvd's uit de 5 voor 10,00 besteld (35,00 en thuisbezorgen). Kon tot mijn verbazing niet (meer) afrekenen met acceptgiro (wel met cc).
    Het bestelde was met 2 dagen binnen.

    Al met al een vlotte deal. Ga zo door FRS.

  23. #823

    Standaard

    er is een tijdelijke storing bij die gasten, net als bij van leest.(zelfde winkel)

    het zijn een stel prutsers daar als je iets terugstuurt krijg je na ong 2maanden een bevestiging daarvan.

  24. #824

    Smile

    Lees nu al de berichten.. en moet zeggen ik vind het gewoon goed gaan allemaal hoor..

    Heb seizoen 1t/m 10 van friends besteld..volgende dag was het binnen..nog een film erbij besteld..(een toch wat oudere film) Set it off... en was vandaag binnen..

    dus ben weer blij..

  25. #825

    Standaard

    Het is weer 5 euro weken bij Free Record Shop!! De keuze is niet zo groot, maar er zit bijvoorbeeld Sin City en A History of Violence bij...die laatste ga ik waarschijnlijk wel halen.

    info: http://www.freerecordshop.be/is-bin/...259f&SubCat=02

Pagina 33 van 139 EersteEerste ... 232930313233343536374383133 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •