Pagina 13 van 26 EersteEerste ... 39101112131415161723 ... LaatsteLaatste
De resultaten 301 tot 325 van 647 worden weergegeven.

Discussie: Grote Idols-thread

  1. #301
    skin
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marty vanluit
    . Qua uiterlijk valt hij een beetje buiten de boot...
    Jim is zo'n beetje de enige van alle deelnemers die binnen de boot van knappe idolen valt, de rest was niet onaardig maar toch niet zo knap als Jim

  2. #302

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jboemaars
    Je zou maar een CD kopen van Jim. Dan moet je meer als een uur luisteren naar dat monotone gezang. Ik ben er na een nummer al op uit gekeken, maar een groot deel van Nederland wil er straks uren naar luisteren.
    Het grootste deel van 10 t/m 16-jarig Nederland wil hem ZIEN, niet naar hem luisteren. Je zou nog eens een gehoorbeschadiging op kunnen
    lopen... Als het niet van zijn "zangkwaliteit" is, dan wel van het hysterische gegil van zijn "fans"...
    "Assumption is the mother of all fuck-ups..."
    mijn setje
    Co-startrader

  3. #303

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marty vanluit
    Citaat Oorspronkelijk gepost door jboemaars
    Je zou maar een CD kopen van Jim. Dan moet je meer als een uur luisteren naar dat monotone gezang. Ik ben er na een nummer al op uit gekeken, maar een groot deel van Nederland wil er straks uren naar luisteren.
    Het grootste deel van 10 t/m 16-jarig Nederland wil hem ZIEN, niet naar hem luisteren. Je zou nog eens een gehoorbeschadiging op kunnen
    lopen... Als het niet van zijn "zangkwaliteit" is, dan wel van het hysterische gegil van zijn "fans"...
    Maak van CD dan maar DVD. Past ook beter in dit forum.

  4. #304
    skin
    Guest

    Standaard

    Marty vanluit schreef: De enige die de titel verdiend heeft, is Hind....

    Met het risico hier gelynched te worden wil ik toch even kwijt dat Hind ballades fantastisch brengt, maar andere stijlen aanzienlijk minder.

    Daarom vond ik Dewi een perfecte middenweg, goede stem voor ballades en up-tempo (oke, oke, af en toe een zenuwfoutje, maar dat hadden ze allemaal), redelijk knap en qua voorkomen (kleding, kapsel, make-up, en ook karakter) zeker het stereo type van een idool.

    Voor mij scoorde zij op alle facetten die een idool nodig heeft een 8, de andere kandidaten kwamen op de een of andere manier wel iets te kort.


    en helaas hebben we niets meer gehoord van Zosja, het was echt bespottelijk dat ze er uit moest.

  5. #305

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skin
    Marty vanluit schreef: De enige die de titel verdiend heeft, is Hind....

    Met het risico hier gelynched te worden wil ik toch even kwijt dat Hind ballades fantastisch brengt, maar andere stijlen aanzienlijk minder.

    Daarom vond ik Dewi een perfecte middenweg, goede stem voor ballades en up-tempo (oke, oke, af en toe een zenuwfoutje, maar dat hadden ze allemaal), redelijk knap en qua voorkomen (kleding, kapsel, make-up, en ook karakter) zeker het stereo type van een idool.

    Voor mij scoorde zij op alle facetten die een idool nodig heeft een 8, de andere kandidaten kwamen op de een of andere manier wel iets te kort.
    en helaas hebben we niets meer gehoord van Zosja, het was echt bespottelijk dat ze er uit moest.
    Inderdaad, we moeten Dewi helemaal niet vergeten, die was inderdaad iets completer dan Hind.
    Maargoed, let op mijn woorden: ze komen er wel!
    "Assumption is the mother of all fuck-ups..."
    mijn setje
    Co-startrader

  6. #306

    Standaard

    Jamai, was gisteren bij life & cooking daar vertelde Carlo dat Jim vandaag bij RTL boulevard zit, dus voor een ieder die zich even een paar minuten wil ergeren.....
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  7. #307

    Standaard

    Half 7 gaat de TV dus aan

    En volgende week ga ik voor het eerst stemmen voor een Idol...

    More passion than 50 Popstars bastard robots, and more evil than Korn morphed with Shitknot, bow down before the Man In Black,Mr. Johnny Cash
    Aantal DVD's: 208 | Veni, vidi, vici!

  8. #308

    Standaard

    En weer een errug leuk stukje:

    http://<br /> http://www.veronica.n...ieuws&sid=279p

    en deze:

    http://<br /> http://www.veronica.n...nieuws&sid=355

    Geschreven door iemand die zichzelf klaarblijkelijk geweldig vind, want hij zeikt werkelijk waar echt IEDEREEN af. Maar soms wel leuke uitspraken! :wink:
    "Assumption is the mother of all fuck-ups..."
    mijn setje
    Co-startrader

  9. #309

    Standaard

    Wie gaan er eigenlijk allemaal een poster voor 't raam hangen? Ik wel omdat ik best een Yaris wil winnen

    Ik heb ff in de spelregels gekeken hoe het in z'n werk gaat.

    "Deze actie werkt als volgt. Aan de deelnemers wordt gevraagd de Rexona Idols poster van zijn/haar favoriete "Idol" voor het raam te hangen van hun woning. Er zijn twee "Idol" versies beschikbaar (er zijn immers 2 Idols finalisten) en voor deelname maakt het niet uit welke "Idol" voor het raam wordt gehangen. Meerdere posters voor het raam hangen mag ook, maar is niet nodig om kans te maken op het winnen van één van de prijzen. Alle deelnemers die een poster voor het raam hangen maken kans op de volgende 20 prijzen, aan de hand van een door de gerechtsdeurwaarder vooraf te trekken postcode en huisnummercombinaties.

    De prijzen voor de posteractie (genoemd Hoofdprijzen) zijn:
    - 1 Toyota Yaris (t.w.v. +/- 12.000 Euro)
    - 1 Sony DVD speler (t.w.v. +/- 350 Euro)
    - de laatste kaarten voor de Idols finale op 8 maart 2003 (5x2 stuks; waarde per kaartje +/- 25 Euro)
    - 13 Princess Beauty pakketten (t.w.v. +/- 300 Euro)

    Vaststelling winnaars

    Door de gerechtsdeurwaarder worden vooraf uit het gehele postcode en huisnummerbestand van Nederland een aantal combinaties getrokken van postcode en huisnummers . Op vrijdag 7 maart 2003 en zaterdag ochtend 8 maart 2003 zal door of namens de gerechtsdeurwaarder worden gecontroleerd of door 20 van deze geselecteerden daadwerkelijk en op dat moment een poster voor het raam is gehangen. Hangt de poster voor het raam, dan zal aan de winnaar ter plekke worden medegedeeld dat hij/zij aanspraak kan maken op één van de bovengenoemde prijzen. Zij kunnen zich daarop melden bij de organisator voor het in aanmerking komen van de betreffende gewonnen prijs."

    Bron: http://www.steunjeidolmetrexona.nl/

    Oftewel, iedereen die een poster ophangt maakt kans.
    "Eat right, exercise, die anyway....."
    (Bumpersticker from The X-Files, Season 7, Episode "Fight Club")

    Mijn verzameling glimmende schijfjes

  10. #310

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tijntje
    Wie gaan er eigenlijk allemaal een poster voor 't raam hangen?
    Ik heb vandaag de telegraaf gekocht (schaam schaam) en heb jim voor mijn raam hangen (waarvoor ik me nog meer moet schamen volgens velen )
    The greatest thing, you'll ever learn,
    is just to love, and be loved in return...

  11. #311

    Standaard

    Na de Idols Poll thread ook hier dezelfde reactie van mij:

    Al vanaf de voorrondes, toen hij daar stond als verlegen jongetje, heb ik gezegd dat hij de "idol" is die ze zoeken, qua uiterlijk dan.
    Ik denk dat de gehele santekraam rond dit vreselijke programma (want dat blijft het- sorry hoor... Reinoud Arnie Oerlemans!!???), inclusief de naar mijn mening zeeeer goede en professionele juryleden, het enigzins verkeerd heeft ingeschat: Ze dachten dat ze Jim wel zouden kunnen leren zingen voordat ie in de finale zou staan (want dat was al zeker).
    Mis.
    Het ventje heeft niets bijgeleerd en blèrt inderdaad nog steeds met die monotone stem de liedjes de ether in. Tuurlijk, al die bakvisjes stemmen op hem, daar gaat het uiteindelijk om. Het is en blijft een commercieel product. En daar past Jamai met zijn goeie stem, of Hind, of David (mijn favoriet als winnaar), niet in. Want het moet verkopen. En wat verkoopt er nou beter dan een glad uitziend ventje van 15?

    1 Troost:
    Volgend jaar hoor je nix meer van Jim, maar destemeer van de échte sterren met wél een goede stem....

    Go Jamai!
    3d

  12. #312

    Standaard

    Inderdaad, we moeten Dewi helemaal niet vergeten, die was inderdaad iets completer dan Hind.
    Maargoed, let op mijn woorden: ze komen er wel!
    Ach, de laatste vier hebben al een contract via BGM geloof ik....heb dat gelezen in het AD van vandaag of gisteren.
    Dat Hind is afgevallen, begrijp ik ook niet helemaal, ach, ik begreep al niet dat Dewi eruit moest. (mijn favoriet)
    Er stond ook in de krant dat de meeste stemmen bestonden uit van die pubermeiden, die natuurlijk alleen voor het uiterlijk van Jim stemmen, nou ja, hun goed recht. Maar in ieder geval worden er singles opgenomen van de laatste vier van Idols. Een poster hang ik niet voor m'n raam, ik kijk wel uit, nou ja, als Dewi er nog tussen zat, was dat een ander verhaal natuurlijk In ieder geval hoop ik nu dat Jamai gaat winnen, zal wel niet, maar toch. Die weet toch een stuk beter in het bubliek in te spelen dan die Jim, Jamai z'n performance vind ik in ieder geval stukken beter
    dvd's *foto van verzameling*startrader/safetrader

  13. #313

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tijntje
    In Jamai zie ik trouwens wel een nieuwe talk-show host ofzo. En in Jim zie ik een eendagsvlieg. Iets wat ie eigenlijk al heeft bewezen met "Jessie". Iedereen was verkocht door zijn vertolking van "Jessie". Daarna klonk alles als "Jessie". Ik denk dat wanneer deze jongen inderdaad Idols wint het hem net zo vergaat als de winnar van de Engelse Idols (ben even z'n naam kwijt). Niet hij maar Gareth Gates boekt nu succes na succes en de winnaar heeft tot nu toe geloof ik nog maar 1 hitje gehad en raakt inmiddels in de vergetelheid.
    Zo zie ik ook de toekomst van de laatste 4 overgebleven kandidaten van onze Idols. Hind en Dewi gaan een glorieuze toekomst tegemoet als zangeres. Jamai gaat een levedige talk show "hosten". En Jim? Tja..... die scoort misschien een klein hitje die in de top tien van de top 40 terecht komt en daarna is 't slusch.
    Je haalt de woorden uit mijn mond, ik had namelijk precies het zelfde idee. 8) Over een jaar is het:" Jim? Jim wie?"
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  14. #314

    Standaard

    Mijn god, wat een gezeur allemaal om Jim.
    Ik hoor hem toch echt veel liever dan Jamai met zijn lelijke engelse uitspraak. Ik heb vanavond nog eens de liedjes geluisterd op Idols.nl van zowel Jim als Jamai en ik ben niet onder de indruk van de zangtalenten van Jamai.
    Bij Relight My Fire zingt hij echt lelijk engels en Celebration was geen haar beter.
    Sorry jongens, maar als het aan mij ligt wordt het toch echt Jim :wink:

    Maar goed, niet vergeten heren:

    Hind en Dewi vanavond (21:30) bij Kevin Masters op Yorin!
    Very funny Scotty, now beam up my clothes!
    "Stop blowing holes in my ship!!"

  15. #315

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bahamut31
    Mijn god, wat een gezeur allemaal om Jim.
    Ik hoor hem toch echt veel liever dan Jamai met zijn lelijke engelse uitspraak. Ik heb vanavond nog eens de liedjes geluisterd op Idols.nl van zowel Jim als Jamai en ik ben niet onder de indruk van de zangtalenten van Jamai.
    Bij Relight My Fire zingt hij echt lelijk engels en Celebration was geen haar beter.
    Sorry jongens, maar als het aan mij ligt wordt het toch echt Jim :wink:

    Maar goed, niet vergeten heren:

    Hind en Dewi vanavond (21:30) bij Kevin Masters op Yorin!
    Heb je wel eens goed geluisterd naar de uitspraken van Jim? soms slikt hij hele woorden in, of maakt ze niet af.
    Ik heb hier destijds eerder mijn mening over gegeven, het betrof hier toen het nummer "Crazy little thing called love", en dat was nou niet echt top.

  16. #316

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bahamut31
    Mijn god, wat een gezeur allemaal om Jim.[/b]
    Inderdaad... Zowel Jim als Jamai mogen niet winnen!
    Waar het om gaat is, dat we eigenlijk niet meer moeten luisteren naar wie het beste zingt (dat is sinds het vertrek van Dewi en Hind wel duidelijk), maar we moeten kijken naar wie, in de ogen van de teenydolls en de oma's, het leukste liefste lekkerste en geinigste knuffelbeertje van Nederland wordt....

    En dat is dus de afgang van dit hele programma!!

    Alhoewel... Hadden we niet allemaal op onze hoede moeten zijn bij de titel... Idols....? Tenslotte heet het niet "Golden Voices" ofzo... Nee, nee... we hadden allemaal eigenlijk allang moeten beseffen dat het om persoonsverheerlijking zou gaan. Eerst zitten we allemaal aan de buis gekluisterd om te zien hoe de droom van een stel jongeren de grond in wordt gestampt... Oh oh oh... wat hebben we gelachen...
    Vervolgens schaart heel volwassen Nederland zich achter de gouden keeltjes van Dewi en Hind... terwijl de jongste generatie zich massaal zit te verheerlijken door massaal op dat leuke en verlegen koppie van Jimmieboy te stemmen.... Oh oh oh... wat waren we boos...

    Oh oh oh... Wat hebben we ons weer heerlijk laten beetnemen... maar we hebben wel weer lekker sociaal met z'n allen kunnen lachen en huilen... En dat hebben we, sinds Mies Bouwman met vervroegd pensioen ging, toch niet meer mogen meemaken!!

    Dan u wel meneer de Mol!!

  17. #317

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bahamut31
    Mijn god, wat een gezeur allemaal om Jim.[/b]
    Inderdaad... Zowel Jim als Jamai mogen niet winnen!
    Waar het om gaat is, dat we eigenlijk niet meer moeten luisteren naar wie het beste zingt (dat is sinds het vertrek van Dewi en Hind wel duidelijk), maar we moeten kijken naar wie, in de ogen van de teenydolls en de oma's, het leukste liefste lekkerste en geinigste knuffelbeertje van Nederland wordt....

    En dat is dus de afgang van dit hele programma!!

    Alhoewel... Hadden we niet allemaal op onze hoede moeten zijn bij de titel... Idols....? Tenslotte heet het niet "Golden Voices" ofzo... Nee, nee... we hadden allemaal eigenlijk allang moeten beseffen dat het om persoonsverheerlijking zou gaan. Eerst zitten we allemaal aan de buis gekluisterd om te zien hoe de droom van een stel jongeren de grond in wordt gestampt... Oh oh oh... wat hebben we gelachen...
    Vervolgens schaart heel volwassen Nederland zich achter de gouden keeltjes van Dewi en Hind... terwijl de jongste generatie zich massaal zit te verheerlijken door massaal op dat leuke en verlegen koppie van Jimmieboy te stemmen.... Oh oh oh... wat waren we boos...

    Oh oh oh... Wat hebben we ons weer heerlijk laten beetnemen... maar we hebben wel weer lekker sociaal met z'n allen kunnen lachen en huilen... En dat hebben we, sinds Mies Bouwman met vervroegd pensioen ging, toch niet meer mogen meemaken!!

    Dan u wel meneer de Mol!!
    Mooi gesproken!....knuffelbeertje :wink:
    Very funny Scotty, now beam up my clothes!
    "Stop blowing holes in my ship!!"

  18. #318

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bahamut31
    Mijn god, wat een gezeur allemaal om Jim.[/b]
    * knip *
    ... terwijl de jongste generatie zich massaal zit te verheerlijken door massaal op dat leuke en verlegen koppie van Jimmieboy te stemmen.... Oh oh oh... wat waren we boos... :evil:

    * Knip *
    Massaal? Je bedoel nasaal?
    You've got a sense of humor Bob... I like that in a man

    My Little Collection

  19. #319

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bahamut31
    Mijn god, wat een gezeur allemaal om Jim.[/b]

    En dat is dus de afgang van dit hele programma!!

    <knip!>

    Dan u wel meneer de Mol!!
    Je zult zien dat er ook een Idols 2 en 3 komen, let op mijn woorden! Als er één gat in de markt gekomen is, dan is het dit programma wel. Dat we het met de aard van die markt niet eens zijn, is een ander verhaal! :x

    Trouwens goed gesproken, Alex!
    Het gaat gewoonlijk weer om degene die het meeste geld in het laatje gaat brengen, dus niet noodzakelijk degene die het beste kan zingen. De populairste wint, ongeacht de reden...
    "Assumption is the mother of all fuck-ups..."
    mijn setje
    Co-startrader

  20. #320

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marty vanluit
    Trouwens goed gesproken, Alex!
    Het gaat gewoonlijk weer om degene die het meeste geld in het laatje gaat brengen, dus niet noodzakelijk degene die het beste kan zingen. De populairste wint, ongeacht de reden...
    Ja zo gaat het altijd en overal. Om maar weer es een F1 link te leggen, daar gaat het ook alleen om geld. Niet de beste coureur krijgt een stoeltje voor een team maar degene die de grootste bak geld meeneemt. En de "echte" coureurs blijven met lege handen achter.

    Sorry voor dit uitstapje. Nu weer gauw terug naar "Idols" : :wink:
    "Eat right, exercise, die anyway....."
    (Bumpersticker from The X-Files, Season 7, Episode "Fight Club")

    Mijn verzameling glimmende schijfjes

  21. #321

    Standaard

    Ik heb op een gegeven moment allemaal gillende mensen gezien, maar ik heb geen idee waar 't allemaal over gaat. Hoe komen die mensen zo gek?

  22. #322

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V
    Ik heb op een gegeven moment allemaal gillende mensen gezien, maar ik heb geen idee waar 't allemaal over gaat. Hoe komen die mensen zo gek?
    Het waren allemaal gillende meisjes in de leeftijdscategorie 10-16 jaar, in de hoop ter plaatse ontmaagd te worden door Jim's nog onbehaarde..... maargoed, dus....

    ik weet het ook niet, waar dat gegil voor nodig is. Voor de programmamakers en de platenbazen is het een garantie dat die naive meisjes CD's gaan kopen van Jim (of toch misschien Jamai?), wat uiteraard weer geld in het laatje brengt, waar het uiteindelijk allemaal om gaat....

    tijd voor Idols part 2?
    "Assumption is the mother of all fuck-ups..."
    mijn setje
    Co-startrader

  23. #323

    Standaard

    Als Jim daadwerkelijk wint door al die sms-ende tienermeisjes, dan hoeft het programma voor mij niet meer. Al vrees ik het ergste. Hetzelfde is gebeurd met Big Brother 1. Het was duidelijk dat Ruud het populairste was onder de hele bevolking, maar dat andere ventje won uiteindelijk omdat hij meer in de smaak viel bij de tienermeisjes. Ik vind ook dat de juryleden veel objectiever en eerlijker hadden moeten zijn in hun oordeel. Vaak moest ik gewoon hard lachen om uitspraken dat de idols-kandidaat het nog beter deed dan de originele artiest. Verder verwacht ik niet dat een van de finalisten een wereldster zal worden. Kijk bijvoorbeeld maar naar Engeland, toch een zeer groot land op muzikaal gebied. Dat gladjakkermannetje dat nu probeert een hitje te scoren in Europa is ook niets bijzonders.

  24. #324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marty vanluit
    Je zult zien dat er ook een Idols 2 en 3 komen, let op mijn woorden!
    dat gaat dus ook gebeuren... is al bekendgemaakt.
    3d

  25. #325

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bahamut31
    Mooi gesproken!....knuffelbeertje :wink:

Pagina 13 van 26 EersteEerste ... 39101112131415161723 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •