Paar films die zo bij me opkomen, waar ik erg trots op ben dat ik ze heb afgekeken (sommige wel stiekem gefastforward trouwens)
King Kong
Passion Of The Christ
Lost In Translation
dudeOorspronkelijk gepost door Ultramorada
New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
Coming ASAP: -
dudette dan :POorspronkelijk gepost door Ultramorada
ja das waar, maar Lost in Translation afzetten kan echt niet
New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
Coming ASAP: -
Sorry, maar de Hulk viel echt vies en vies tegen. Gewoon meeliften op de hype van Spiderman. De opbouw v/h verhaal was vrij goed totdat onze vriend in de Hulk veranderde.... errrrrruuuug slecht gedaan, de lol was eraf en kon deze film niet meer serieus nemen. Helaas kon ik toendertijd geen vrij maken om deze in de bios te zien en wachte dus met spanning af tot ie op DVD kwam. Nu heb ik dus de DVD gekocht en jawel een kat i/d zak.
"Je bent een held voor 5 minuten en een kl@*tzak voor de rest van je leven..."
Heb laatst The Scorpion King gekocht, viel erg tegen voornamelijk omdat ik in de war was met een andere titel!
Panasonic 42PZ85 Denon AVR1909 LG BD370
Pro Audio Soniq 404 Pro Audio Evidence MkII
The Hulk viel nog redelijk mee. Had een goeie comic book stijl (o.a. met de kadertjes). Men heeft wel de transformatie verknoeid en de effecten zien er natuurlijk inmiddels al gedateerd uit...
Spleen, door Godfried Bomans
Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
Mijn blog met filmbesprekingen
Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...
Sh!t nou komt ie ook al deze week op TV... Had ik em helemaal niet hoeven kopen...... Dubbele kater ik erger me groen !!!!
"Je bent een held voor 5 minuten en een kl@*tzak voor de rest van je leven..."