Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 158 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Net de trailer gezien, ben erg nieuwsgierig geworden naar deze film!
    Turn around and feel the vibe.....

  2. #27

    Standaard

    Boos greet 'flatulent' Fountain

    Rachel Weisz's latest film was booed when it received its premiere at the Venice film festival yesterday.

    The Fountain was jeered and derided during last night's screening. One reviewer later called it a "flatulent dissertation on the benefits of dying".

    The film tells the story of a scientist, played by Hugh Jackman, who travels through time in search of the Fountain of Youth that will cure his dying wife, played by the Oscar-winning Weisz. It is directed by Darren Aronofsky, who received plaudits for his previous features, 2000's Requiem for a Dream and 1998's Pi.

    But all this talent did not prevent the film from receiving a battering. One derisory review came from The Hollywood Reporter's Ray Bennett, who wrote: "Early in The Fountain ... someone says, 'Death is the path to awe.' Aw, shucks, isn't that what suicide bombers are led to believe?"

    "There's a biblical puzzle that needs deciphering," he continues, "so if Warner Brothers Pictures in the US and 20th Century Fox internationally can somehow tie a Da Vinci Code reference into their marketing, they might snag a quick box office return. Otherwise, Zardoz anyone?", Bennett concludes, referring to the 1974 sci-fi flop starring Sean Connery.

    There was little left to do for the parties involved but to put on a brave face. "I think that it's wonderful that this film is so different. I would love to work with Darren again," Weisz told reporters. She and Aronfosky are an item and have a son together.
    Zie http://film.guardian.co.uk/festivals...865208,00.html

    Hmm.. dat betekend niet veel goeds.

  3. #28

    Standaard

    'k Heb hem gisteren nog kunnen zien op het Filmfestival van Gent.

    Wát een ervaring! Dat is al wat ik nu kan zeggen, want ik moet nog helemaal bekomen.

    Dat niet alle mensen hier kunnen meegaan kan ik begrijpen, het is dan ook de '2001' van deze generatie! Ik buig!

  4. #29

    Standaard



    The Fountain:


    Gisteren ook gezien op het Filmfestival in Gent.

    Aronofsky doet geen herhaling van de succesformule van Pi of Requiem, maar gaat meer de spirituele toer op. Het eerste kwartier had ik even de schrik dat hij zich hier wel eens in zou kunnen verslikken, maar aan het einde van de rit heeft hij het toch maar weer geflikt en levert de man zijn 3de meesterwerkje op rij af. Hugh Jackman en Rachel Weisz dragen de film perfect. Want ondanks de weinige achtergrond informatie die de film ons geeft over hun relatie, weten de 2 toch perfect hun gevoelens over te brengen op de kijker. Geloofwaardige filmtranen ook trouwens, wat als acteur volgens mij toch één van de zwaarste opgaven is. Visueel was het natuurlijk weer prachtig. Montagegewijs was de film wel anders dan zijn 2 voorgangers. Waar de muziek en een snelle montage de stijl bepaalden in Pi en Requiem, was het hier eerder de relatie tussen de 3 verhaallijnen onderling. Petje af voor Aronofsky die dit complexe geheel toch verteld krijgt in een dikke 90 minuten en ondertussen visueel scoort en weet te ontroeren. Toch zal de film volgens mij nooit zo'n groot publiek kunnen aanspreken als Requiem. Daarvoor is de stijl van de film te speciaal, want de Fountain is uniek en dat toont nogmaals het talent van een man als Aronofsky. De nieuwe Kubrick heb ik ooit voorspeld. Wel, hij is goed opweg, want "zijn 2001" vind ik beter dan die van de meester zelve.

  5. #30

    Standaard

    Damn gasten jullie hebben em al gezien !! Ben echt jaloers...maar wel mooi om die reacties te lezen can't wait
    .....The Only Verdict Is Vengeance, A Vendetta.....

    V (Hugo Weaving)- V For Vendetta

  6. #31

    Standaard

    Nou ben zelfs ik nieuwsgierig, hmmm.
    Dit zou wel eens m'n 4de bioscoop bezoekje uit m'n leven kunnen worden.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto
    Nou ben zelfs ik nieuwsgierig, hmmm.
    Dit zou wel eens m'n 4de bioscoop bezoekje uit m'n leven kunnen worden.


    welke zijn de andere 3 als ik vragen mag...??
    Tony Montana: "Me, I want what's coming to me."
    Manny: "Oh, well what's coming to you?"
    Tony Montana: "The world, chico, and everything in it."

  8. #33

    Standaard

    "Honey I Shrunk the Kids"
    "De Dominee"

    en uhm...

    Nog een film 2 jaar terug maar ik weet niet meer welke
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto
    "Honey I Shrunk the Kids"
    "De Dominee"

    en uhm...

    Nog een film 2 jaar terug maar ik weet niet meer welke
    Waarom ga je zo weinig naar de bios?

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J
    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto
    "Honey I Shrunk the Kids"
    "De Dominee"

    en uhm...

    Nog een film 2 jaar terug maar ik weet niet meer welke
    Waarom ga je zo weinig naar de bios?
    En als het nou nog om 'echt speciale films' zou gaan, maar das ook niet echt het geval

    Ontopic; ik wacht al tijden op deze film en wat ik er tot nog toe van gezien en gehoord heb wordt dit een must see en een must buy. Maar omdat we hier in NL nog tot 8 maart moeten wachten terwijl ie in de VS al op 22 november uitkomt, denk ik dat ik em eerder op dvd dan in de bios zal zien.

  11. #36

    Standaard

    Hier staat alvast een Nederlandse recensie:

    http://www.movie2movie.nl/index.php?...r=F&film=32183

    Ook deze recensie is erg positief...8 maart duurt nog wel erg lang...

  12. #37

    Standaard

    Id nog heel lang tot 8 mrt 2007, haha we moeten eerst het kerstvirus nog door maar goed..ik ben heel benieuwd naar de film..heb de trailer nog niet gezien omdat op een of andere manier bij op de pc i-tunes en de apple software niet werkt.

  13. #38

    Standaard

    Deze lijkt me geweldig. Het enige wat me een beetje tegenstaat is Weisz, niet zo'n beste actrice vind ik maar dat is persoonlijk.

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D
    Deze lijkt me geweldig. Het enige wat me een beetje tegenstaat is Weisz, niet zo'n beste actrice vind ik maar dat is persoonlijk.
    ???, je mening zal misschien wel veranderen na deze film (heb je the Constant Gardener al gekeken??)

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door VdB
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D
    Deze lijkt me geweldig. Het enige wat me een beetje tegenstaat is Weisz, niet zo'n beste actrice vind ik maar dat is persoonlijk.
    ???, je mening zal misschien wel veranderen na deze film (heb je the Constant Gardener al gekeken??)
    The Constant Gardener heb ik gezien. Niet mijn film en daarin kon ik Weisz ook niet waarderen. Voor mij heeft ze gewoon geen uitstraling en ik vind haar nooit overtuigend overkomen. Als je haar vergelijkt met Laura Linney en/of Naomi Watts vind ik haar gewoon een stuk minder.

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D
    Citaat Oorspronkelijk gepost door VdB
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D
    Deze lijkt me geweldig. Het enige wat me een beetje tegenstaat is Weisz, niet zo'n beste actrice vind ik maar dat is persoonlijk.
    ???, je mening zal misschien wel veranderen na deze film (heb je the Constant Gardener al gekeken??)
    The Constant Gardener heb ik gezien. Niet mijn film en daarin kon ik Weisz ook niet waarderen. Voor mij heeft ze gewoon geen uitstraling en ik vind haar nooit overtuigend overkomen. Als je haar vergelijkt met Laura Linney en/of Naomi Watts vind ik haar gewoon een stuk minder.
    Misschien is ze in deze film beter, acteurs kunnen zichzelf naar verloop van jaren ook verbeteren natuurlijk.

  17. #42

    Standaard

    Ik ben niet zo'n bios fan, ik wil altijd alleen zijn tijdens een film om er echt in op te kunnen gaan. Het grote scherm en het geluid kunnen voor mij niet op tegen de irritatie van andere aanwezigen.
    Naar die films ging ik uit sociale redenen
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door VdB


    The Fountain:


    Gisteren ook gezien op het Filmfestival in Gent.

    Aronofsky doet geen herhaling van de succesformule van Pi of Requiem, maar gaat meer de spirituele toer op. Het eerste kwartier had ik even de schrik dat hij zich hier wel eens in zou kunnen verslikken, maar aan het einde van de rit heeft hij het toch maar weer geflikt en levert de man zijn 3de meesterwerkje op rij af. Hugh Jackman en Rachel Weisz dragen de film perfect. Want ondanks de weinige achtergrond informatie die de film ons geeft over hun relatie, weten de 2 toch perfect hun gevoelens over te brengen op de kijker. Geloofwaardige filmtranen ook trouwens, wat als acteur volgens mij toch één van de zwaarste opgaven is. Visueel was het natuurlijk weer prachtig. Montagegewijs was de film wel anders dan zijn 2 voorgangers. Waar de muziek en een snelle montage de stijl bepaalden in Pi en Requiem, was het hier eerder de relatie tussen de 3 verhaallijnen onderling. Petje af voor Aronofsky die dit complexe geheel toch verteld krijgt in een dikke 90 minuten en ondertussen visueel scoort en weet te ontroeren. Toch zal de film volgens mij nooit zo'n groot publiek kunnen aanspreken als Requiem. Daarvoor is de stijl van de film te speciaal, want de Fountain is uniek en dat toont nogmaals het talent van een man als Aronofsky. De nieuwe Kubrick heb ik ooit voorspeld. Wel, hij is goed opweg, want "zijn 2001" vind ik beter dan die van de meester zelve.
    Ik vind de films van Darren Aronofsky erg goed heb ze allemaal, maar om hem de nieuwe Kubrick te noemen vind ik iets te voorbarig en dat deze film beter is dan 2001 althans volgens jou is mij ook te voorbarig..want 2001 staat helemaal op zichzelf en 2001 is uit 1968 en de special effects heeft ie zelf bedacht..dus na 8 mrt zal ik mening geven.

  19. #44

    Standaard

    Bon, op zich is de vergelijking met 2001 zo overbodig als maar zijn kan. Enkel in dat opzicht dat het een film is die soortgelijke reacties zal oproepen, zowel positief als negatief. En het feit dat het even uniek is, allesinds.

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto
    Ik ben niet zo'n bios fan, ik wil altijd alleen zijn tijdens een film om er echt in op te kunnen gaan. Het grote scherm en het geluid kunnen voor mij niet op tegen de irritatie van andere aanwezigen.
    Naar die films ging ik uit sociale redenen
    Kan ik goed inkomen hoor, ik erger me ook regelmatig kapot aan anderen in de zaal. Daarnaast is het geluid in de bios waar ik kom ook vaker slecht dan goed te noemen. Om nog maar niet te spreken over de stoelen die het eerste half uur nog heerlijk zitten maar waarin ik na dat half uur pijn van in m'n rug krijg en constant in zit te draaien.
    Waarom ga ik eigenlijk nog naar de bios...?

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door steven van dijk
    Citaat Oorspronkelijk gepost door VdB


    The Fountain:


    Gisteren ook gezien op het Filmfestival in Gent.

    Aronofsky doet geen herhaling van de succesformule van Pi of Requiem, maar gaat meer de spirituele toer op. Het eerste kwartier had ik even de schrik dat hij zich hier wel eens in zou kunnen verslikken, maar aan het einde van de rit heeft hij het toch maar weer geflikt en levert de man zijn 3de meesterwerkje op rij af. Hugh Jackman en Rachel Weisz dragen de film perfect. Want ondanks de weinige achtergrond informatie die de film ons geeft over hun relatie, weten de 2 toch perfect hun gevoelens over te brengen op de kijker. Geloofwaardige filmtranen ook trouwens, wat als acteur volgens mij toch één van de zwaarste opgaven is. Visueel was het natuurlijk weer prachtig. Montagegewijs was de film wel anders dan zijn 2 voorgangers. Waar de muziek en een snelle montage de stijl bepaalden in Pi en Requiem, was het hier eerder de relatie tussen de 3 verhaallijnen onderling. Petje af voor Aronofsky die dit complexe geheel toch verteld krijgt in een dikke 90 minuten en ondertussen visueel scoort en weet te ontroeren. Toch zal de film volgens mij nooit zo'n groot publiek kunnen aanspreken als Requiem. Daarvoor is de stijl van de film te speciaal, want de Fountain is uniek en dat toont nogmaals het talent van een man als Aronofsky. De nieuwe Kubrick heb ik ooit voorspeld. Wel, hij is goed opweg, want "zijn 2001" vind ik beter dan die van de meester zelve.
    Ik vind de films van Darren Aronofsky erg goed heb ze allemaal, maar om hem de nieuwe Kubrick te noemen vind ik iets te voorbarig en dat deze film beter is dan 2001 althans volgens jou is mij ook te voorbarig..want 2001 staat helemaal op zichzelf en 2001 is uit 1968 en de special effects heeft ie zelf bedacht..dus na 8 mrt zal ik mening geven.
    Ik schrijf niet dat hij de nieuwe Kubrick "is", maar wel dat hij "goed opweg is". Feit is dat Aranofsky één van de nieuwe generatie "jongere" cineasten is die een frisse wind doen waaien in het filmwereldje. Net als Kubrick beschikt hij over een heel visionaire eigen stijl en beheerst hij de kunstvorm film in al zijn facetten, zowel technisch als creatief.

  22. #47

    Standaard

    Ik zou het zelf niet beter kunnen zeggen hebben. Sommige maken nogal snel de overhaaste conclusie dat eens het woor Kubrick is gevallen, de per defenitie persé op elkaar lijken. Rare hersenkronkel, denk ik toch.

  23. #48

    Standaard

    Als de film net zo goed is als de soundtrack....
    Kan niet wachten!

  24. #49

    Standaard fountain

    Hey,

    hij lijkt me erg gaaf! Nog lang wachten dat wel, maar ja ...

    waar ik me wel wat zorgen over maak is dat hij maar 96 min duurt. Voor zo'n episch verhaal is dat toch veel te kort!

    Wat betreft Rachel Weisz ... constantine, constant gardener, zelfs the mummy ... toch wel leuke actrice hoor ... maar ja smaken verschillen.

    Grtz Phreakyhamster
    mijn eigen filmblogje: http://www.phreakyhamster.nl/blog

  25. #50

    Standaard

    Ik heb The Fountain inmiddels gezien, maar zal er niet al te veel over zeggen want hij komt pas in maart volgend jaar in NL uit. Wel kan ik zeggen dat dit mijn absolute favoriete film van 2006 is....
    .....The Only Verdict Is Vengeance, A Vendetta.....

    V (Hugo Weaving)- V For Vendetta

Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •