Pagina 99 van 218 EersteEerste ... 49899596979899100101102103109149199 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.451 tot 2.475 van 5431 worden weergegeven.
  1. #2451

    Standaard

    Volgens de extra newsletter:

    This year at Criterion, we’ve had a lot of great releases, and we’re already looking forward to what 2007 will bring. There are many treasures in store for the new year, including some of our latest acquisitions, such as John Huston’s Under the Volcano, and titles from our laserdisc days, like Robinson Crusoe on Mars.

  2. #2452

    Standaard

    En uit de laatste blog entry blijkt dat Eclipse een label wordt waarop iedere maand een andere 'thema-box' verschijnt. Als eerste is Early Bergman genoemd, maar ook bijvoorbeeld documentaires van Louis Malle. De DVD's zullen zonder noemenswaardige extra's verschijnen, maar een retail prijs hebben van ongeveer $15 per disc, wat dus best redelijk is.

  3. #2453

    Standaard

    Is er bij jullie al bekend dat er een bug is in chapter 16 van Jigoku?

    Hij skipt 2 minuten van de film....aaaargghhh. Ik las het op het criterionforum. Shit....ik heb hem echter net binnen van pacific. Ik heb ze al gemaild of ik hem om kan ruilen. Ik wacht nog op een antwoord. Ik heb het bekeken en het klopt...scene 16 mist een gedeelte met kinderen die stenen aan het stapelen zijn, een behoorlijk essentieel onderdeel van de scene....

    Criterion heeft de fout erkend en heeft deze hersteld in een second print.

    Kijk dus na of je de tweede print hebt (staat op de achterkant van de hoes) en anders zou ik hem proberen om te ruilen....

  4. #2454

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz
    Kijk dus na of je de tweede print hebt (staat op de achterkant van de hoes) en anders zou ik hem proberen om te ruilen....
    Thanks, ook even een mailtje sturen.

    BTW: DVD Pacific zegt nog altijd de eerste print te ontvangen. Heb je misschien een bron? Op de site van Criterion staat dit blijkbaar ook niet tussen de gekende fouten?

  5. #2455

    Standaard

    Te lezen op de rumor mill van davisdvd:

    Here's one legitimate re-release I thought I'd never see: the Criterion Collection is working on a new high definition remaster of Pier Paolo Pasolini's love-it-or-hate-it Salo. The new disc, with new extras, is due in 2007. So stop buying those bootlegs and sell off your original copies at eBay while you can still get big bucks for them.
    ben benieuwd....
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  6. #2456

    Standaard

    Was toch al een tijdje bekend?

    Verder nog 3 nieuwe releases:

    Fires on the Plain
    The Burmese Harp
    The Naked City

    Vooral die laatste ben ik erg benieuwd naar. Weet niets over de eerste twee films, iemand anders misschien of iets over de regisseur (Kon Ichikawa)?

  7. #2457

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wiljan
    Was toch al een tijdje bekend?

    Verder nog 3 nieuwe releases:

    Fires on the Plain
    The Burmese Harp
    The Naked City

    Vooral die laatste ben ik erg benieuwd naar. Weet niets over de eerste twee films, iemand anders misschien of iets over de regisseur (Kon Ichikawa)?
    Kan ook niet veel over Ichikawa vermelden, al was het maar omdat ik er nog nooit iets van gezien heb, maar als ik me niet vergis scharen de Japanse filmkenners hem in de groep net onder de echte meesters (Kurosawa, Ozu, Mizoguchi). Het is dus sowieso bijzonder dat Criterion zich hier aan waagt, zeker nu ook Naruse dankzij Masters of Cinema ineens aandacht krijgt. Zo besef je maar weer eens dat er letterlijk nog een hele schat aan door Westerlingen onontdekte Japanse regisseurs is.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  8. #2458

    Standaard

    The Naked City lijkt me ook wel wat.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  9. #2459

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door LordLeto
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz
    Kijk dus na of je de tweede print hebt (staat op de achterkant van de hoes) en anders zou ik hem proberen om te ruilen....
    Thanks, ook even een mailtje sturen.

    BTW: DVD Pacific zegt nog altijd de eerste print te ontvangen. Heb je misschien een bron? Op de site van Criterion staat dit blijkbaar ook niet tussen de gekende fouten?
    Klopt....ik kreeg hetzelfde bericht van pacific. Als je op www.criterionforum.org kijkt en dan bij de film Jigeko....dan wordt het allemaal besproken. Criterion heeft het zelf erkend en is bezig met een 2e print. Alleen hebben de winkels waarschijnlijk nog de 1e print in voorraad.... Toen enkele forumleden het probleem schetsten, ben ik meteen gaan kijken....en inderdaad....mijn dvd skipt tijdens chapter 16 heel gek een gedeelte...dat is geen slechte edit maar gewoon een bug in de dvd... Ik balen want ik koop juist criterions voor de kwaliteit en volledigheid....

  10. #2460

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bob Hiemstra
    The Naked City lijkt me ook wel wat.
    Mij ook, net als Fires On The Plain.

    Wederom prachtige covers trouwens!!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  11. #2461

    Standaard

    Mijn Jean Renoir box van die Amazon sale is zonder problemen door de douane gekomen. Me happy

    Overigens schijnen de volgende Bergman films in die eerste Eclipse box zitten:

    Torment
    Crisis
    Port Of Call
    Thirst
    To Joy

    Je kunt dus zien dat bv. Torment nog enkel door Bergman geschreven is en niet geregisseerd. Ik ben best een Bergman freak, maar ik ben er nog niet helemaal aan uit of ik dit ook zal gaan aanschaffen, ik zal er nog eens over denken. Hoewel mezelf kennende zal het wel weer in mijn kast belanden...
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  12. #2462

    Standaard

    Een sheet met informatie over de eerste eclipse release: klik

  13. #2463

    Standaard

    Ben benieuwd hoe affordable deze gaan worden :P
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  14. #2464

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Ben benieuwd hoe affordable deze gaan worden :P
    Ik had begrepen dat ze de prijs onder de $15 per disc wilden houden, dus dat zou op een SRP van +- $75 uitkomen, maar die zal nog wel iets lager liggen. De prijs in de winkels is natuurlijk nog veel lager, ik gok uiteindelijk op zo'n $45.

  15. #2465

    Standaard

    Op het crit.forum werd een prijs van $69.95 genoemd, ik denk dat daarmee de srp bedoeld werd.
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  16. #2466

    Standaard

    Oh inderdaad en hij is voor $48,99 te preorderen bij Amazon.

    Zat ik er toch niet veel naast.

  17. #2467

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wiljan
    Oh inderdaad en hij is voor $48,99 te preorderen bij Amazon.Zat ik er toch niet veel naast.
    Bij DVDPacific $ 47,38/€ 37,25.

  18. #2468

    Standaard

    Even een vraag over The Criterion Collection. Kon zo snel geen antwoord vinden.

    Hebben de dvd's geen engelse subs? Of alleen maar voor de "hearing impared"? Of is dit per dvd verschillend?

    Als ze geen subs hebben, zou ik dit toch wel een groot minpunt vinden. Ik kan goed engels, maar zonder enige sub een film kijken, lijkt me toch niks. Er zitten altijd wel wat vage of onduidelijke zinnen bij en die krijg je dan gewoon niet mee, das nogal zonde. De subs bieden ook uitkomst als er onduidelijk wordt gepraat of als er wat gemompeld of gefluisterd wordt.

    Ik hoop dat ze ook engelse subs hebben, want dan ga ik ook maar beginnen met verzamelen. Het zijn verder namelijk schitterende uitgaves.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  19. #2469

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver
    Even een vraag over The Criterion Collection. Kon zo snel geen antwoord vinden.

    Hebben de dvd's geen engelse subs? Of alleen maar voor de "hearing impared"? Of is dit per dvd verschillend?

    Als ze geen subs hebben, zou ik dit toch wel een groot minpunt vinden. Ik kan goed engels, maar zonder enige sub een film kijken, lijkt me toch niks. Er zitten altijd wel wat vage of onduidelijke zinnen bij en die krijg je dan gewoon niet mee, das nogal zonde. De subs bieden ook uitkomst als er onduidelijk wordt gepraat of als er wat gemompeld of gefluisterd wordt.

    Ik hoop dat ze ook engelse subs hebben, want dan ga ik ook maar beginnen met verzamelen. Het zijn verder namelijk schitterende uitgaves.
    Volgens mij hebben alle Engels gesproken Criterions de volgende subs:
    Optional English subtitles for the deaf and hard of hearing
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  20. #2470

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bob Hiemstra
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver
    Even een vraag over The Criterion Collection. Kon zo snel geen antwoord vinden.

    Hebben de dvd's geen engelse subs? Of alleen maar voor de "hearing impared"? Of is dit per dvd verschillend?

    Als ze geen subs hebben, zou ik dit toch wel een groot minpunt vinden. Ik kan goed engels, maar zonder enige sub een film kijken, lijkt me toch niks. Er zitten altijd wel wat vage of onduidelijke zinnen bij en die krijg je dan gewoon niet mee, das nogal zonde. De subs bieden ook uitkomst als er onduidelijk wordt gepraat of als er wat gemompeld of gefluisterd wordt.

    Ik hoop dat ze ook engelse subs hebben, want dan ga ik ook maar beginnen met verzamelen. Het zijn verder namelijk schitterende uitgaves.
    Volgens mij hebben alle Engels gesproken Criterions de volgende subs:
    Optional English subtitles for the deaf and hard of hearing
    Dat is juist, behalve voor enkele van de aller eerste releases. Zo weet ik uit mijn hoofd dat Fuller's 'Shock Corridor' en 'The Naked Kiss' geen subs hebben, maar dit zijn hoge uitzonderingen. Het zijn beiden ook niet de beste uitgaves (maar wel hele goede films), zijn nodig aan een rerelease toe. Maar 99,9% van alle Criterions heeft Engelse subs.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  21. #2471

    Standaard

    Het jaar loopt weer tegen `t einde, tijd om de balans op te maken.
    Wat waren voor jullie de beste releases van `t jaar? en de slechtste?

    zo denken ze er op `t Criterion forum erover

    Zal vanavond of morgen mijn lijstje maken
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  22. #2472

    Standaard

    Heb afgelopen week dan toch ook mijn eerste criterions maar eens besteld:

    - 3 films by Louis Malle en,
    - Forbidden Games

    Hoop dat ze bevallen :wink:

  23. #2473

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Éomer
    Heb afgelopen week dan toch ook mijn eerste criterions maar eens besteld:

    - 3 films by Louis Malle en,
    - Forbidden Games

    Hoop dat ze bevallen :wink:
    gelijk een dure set
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  24. #2474

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Éomer
    Heb afgelopen week dan toch ook mijn eerste criterions maar eens besteld:

    - 3 films by Louis Malle en,
    - Forbidden Games

    Hoop dat ze bevallen :wink:
    gelijk een dure set
    Als je er dan toch (eindelijk) aan begint, dan maar gelijk goed ook!

  25. #2475

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door stefanovic
    Ik heb een vraag die wellicht al eerder aan de orde is gekomen. Kun je ergens keepcases voor de 2-disc versies van Criterion bestellen?
    Iemand?

Pagina 99 van 218 EersteEerste ... 49899596979899100101102103109149199 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •