Pagina 44 van 47 EersteEerste ... 344041424344454647 LaatsteLaatste
De resultaten 1.076 tot 1.100 van 1162 worden weergegeven.
  1. #1076

    Standaard

    Wat is je budget?
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  2. #1077

  3. #1078

    Standaard

    de 4 gig is 200euro geloof ik.

  4. #1079

    Standaard

    Volgens mij kan je met een 4 gig wel even door hoor. Weet natuurlijk niet hoeveel muziek je hebt, maar op 4 gig kan je al veel kwijt. En als het echt te weinig is kan je altijd nog een keer eentje met meer geheugen kopen.

  5. #1080

    Standaard

    Even een vraagje en misschien dat jullie me een beetje kunnen helpen. Een collega gaat half maart weg en omdat hij op wereldreis gaat wilden we hem met de vaksectie een dikke mp3 speler geven.
    Nu denk ik dan gelijk aan een Ipod, 30GB voor 290 euro. Maar het hoeft niet per sé een Ipod te zijn, zolang het ding maar duurzaam is en dus veel geheugen heeft.

    Suggesties iemand? Of zal ik maar gewoon die Ipod voor hem kopen...?

    Bvd!
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  6. #1081

    Standaard

    Gewoon doen!
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  7. #1082

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nielsje
    Even een vraagje en misschien dat jullie me een beetje kunnen helpen. Een collega gaat half maart weg en omdat hij op wereldreis gaat wilden we hem met de vaksectie een dikke mp3 speler geven.
    Nu denk ik dan gelijk aan een Ipod, 30GB voor 290 euro. Maar het hoeft niet per sé een Ipod te zijn, zolang het ding maar duurzaam is en dus veel geheugen heeft.

    Suggesties iemand? Of zal ik maar gewoon die Ipod voor hem kopen...?

    Bvd!
    Er zijn alternatieven natuurlijk, maar een iPod zal geen slechte keuze zijn.
    Overigens is het aan te raden om ook meteen een adapter aan te schaffen voor die collega
    Co-StarTrader

  8. #1083

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nielsje
    Even een vraagje en misschien dat jullie me een beetje kunnen helpen. Een collega gaat half maart weg en omdat hij op wereldreis gaat wilden we hem met de vaksectie een dikke mp3 speler geven.
    Nu denk ik dan gelijk aan een Ipod, 30GB voor 290 euro. Maar het hoeft niet per sé een Ipod te zijn, zolang het ding maar duurzaam is en dus veel geheugen heeft.

    Suggesties iemand? Of zal ik maar gewoon die Ipod voor hem kopen...?

    Bvd!
    Heb al voor ongeveer een jaar een Creative Zen Vision: M met 30 GB. En ben er nog zeer tevreden mee, lees hier mijn eerste indruk erover toen ik hem net had aangeschaft: Scroll naar beneden

    Kost tegenwoordig ook een stuk goedkoper, volgens mij rond de €200 +/-
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  9. #1084

    Standaard

    Okay bedankt voor de tips. Alleen lees ik in je zeer uitgebreide recensie veel over de functies van het apparaat. Raad je hem zelfs nog aan als er alleen muziek op geluisterd wordt jan?
    En waar is die te koop?
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  10. #1085

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nielsje
    Okay bedankt voor de tips. Alleen lees ik in je zeer uitgebreide recensie veel over de functies van het apparaat. Raad je hem zelfs nog aan als er alleen muziek op geluisterd wordt jan?
    En waar is die te koop?
    Eerlijk gezegd luister ik alléén nog maar muziek op, ben niet vaak op reis meer om echt volop van de video/radio functie gebruik te willen maken. Je kunt de andere functies (als je alleen opzoek bent naar een muziek-mp3-speler) beschouwen als een extraatje dan, want je bent voor elke andere 30 GB speler met minder functies waarschijnlijk evenveel kwijt(misschien meer zelfs).

    Bij Dixons staat deze voor 196,- euro, bij Dynabyte voor rond de 250,- euro. Maar elke elektronicazaak heeft hem denk ik wel liggen.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  11. #1086

    Standaard

    Jan, super bedankt. Ik denk dat deze het wel gaat worden.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  12. #1087

    Standaard

    ik heb een 30 gig ipod en niet tevreden ermee...de batterij s*ckt big time!
    Ik skip bijna nooit tussen songs mijn display gaat zelden 2 sec aan en ik kan er maar een 7 uur mee doen...terwijl er dat een 14-tal moeten zijn.
    Het is mooi dat ding maar dat is het dan ook maar weer....de batterij slinkt voor je neus als je maar eens durft te skippen...

  13. #1088

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door herci
    ik heb een 30 gig ipod en niet tevreden ermee...de batterij s*ckt big time!
    Ik skip bijna nooit tussen songs mijn display gaat zelden 2 sec aan en ik kan er maar een 7 uur mee doen...terwijl er dat een 14-tal moeten zijn.
    Het is mooi dat ding maar dat is het dan ook maar weer....de batterij slinkt voor je neus als je maar eens durft te skippen...
    Denk dat er dan toch echt iets mis is met je batterij. Heb je nog garantie van Apple?

  14. #1089

    Standaard

    Even een vraag...

    Ik ben van plan m'n huidige 128mb USB-stick mp3speler te vervangen door een nieuwe. Ik ben alleen niet zo thuis in die dingen. Wil een iPod/jukebox-achtige speler waar ik veel op kwijt kan en die qua formaat niet al te groot is. Ik heb een hekel aan het programma iTunes, dus daarom probeer ik een iPod te vermijden. De vraag is, zijn er goede alternatieven? Ik hoor het graag.
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

  15. #1090

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Headhunter
    Even een vraag...

    Ik ben van plan m'n huidige 128mb USB-stick mp3speler te vervangen door een nieuwe. Ik ben alleen niet zo thuis in die dingen. Wil een iPod/jukebox-achtige speler waar ik veel op kwijt kan en die qua formaat niet al te groot is. Ik heb een hekel aan het programma iTunes, dus daarom probeer ik een iPod te vermijden. De vraag is, zijn er goede alternatieven? Ik hoor het graag.
    Samsung heeft een serie erg goeie flashspelers die van alles en nog wat ondersteunen. En ze ondersteunen ook allemaal gewoon normaal draggen-en-droppen via je verkenner, dus je hebt er geen speciale programma's voor nodig.

  16. #1091

    Standaard

    Voor wie een goedkoop, compact mp3-spelertje met een behoorlijk geheugen (2 GB) zoekt: Packard Bell Audiokey ng fm 2gb. Bevat ook nog een ingebouwde FM-radio met 20 voorkeuzezenders (zelf te programmeren).


    Voordelen:
    -Geluidskwaliteit is alleszins acceptabel, zeker voor een flashspeler
    -Radio doet het boven verwachting goed.
    -Zeer aantrekkelijk geprijsd. Ik heb hem gekocht bij Dynabyte voor € 34,99. (Verzendkosten €2,30, daags na bestellen in huis, 1 jaar garantie)
    -Navigatiemogelijkheid, zodat je vrij gemakkelijk een bepaald mapje of een enkel mp3'tje kunt vinden
    -Mapjes of losse mp3's/WMA's kun je zeer eenvoudig naar de speler slepen, je hoeft dus niet eerst een apart programma hiervoor op je pc te installeren.
    -Geheugen is groot genoeg voor ca. 600 nummers (128 kbps)

    Nadelen:
    -Er zit geen aparte USB-kabel bij, is ook niet strikt noodzakelijk maar uiteraard wel handig
    -levensduur van de batterij van ca. 9 uur is niet al te lang, maar gelukkig kun je hier ook oplaadbare batterijen voor gebruiken (1 AAA-batterij).
    -Speelt geen (tegen kopiëren beveiligde) DRM bestanden af.

  17. #1092

    Standaard

    Universal dock is hier juist geschikt voor. Ik heb deze ook aangesloten op mijn iPod video 40 GB laatste generatie, werkt met de monster cable erg goed. Misschien het verkeerde adaptertje of kabeltje even wisselen.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  18. #1093

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniël Raedts Bekijk bericht
    Misschien focus ik me teveel op het geluid... toch nog even alle uitgangen checken. (ik gebruik alleen de meegeleverde kabele van de UD).
    Met de oordopjes klinkt het geluid overigens perfect.
    Let je wel even op dat je de kabel niet in de hoofdtelefoon plug van de iPod steekt, maar doe deze in de universal sock port.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  19. #1094

    Standaard

    Misschien een te lage bitrate gebruikt?
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  20. #1095

    Standaard

    Zit eraan te denken om een nieuwe MP3 speler aan te schaffen en mijn oog is gevallen op de Creative Zen V Plus. Iemand ervaringen met deze speler?
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  21. #1096

    Standaard

    Vandaag een Creative Stone aangeschaft:



    1 GB aan ruimte, is voor mij voldoende aangezien ik toch van pc naar pc reis meestal. Koptelefoontje dat er bij zit is van redelijke kwaliteit maar met de in-ear die ik al had is het geluid echt Stone-goed. Gebruiksgemak is ondanks het gebrek aan een display super, want je flitst zo van map naar map. Verder werkt ie hetzelfde als een usb-stick dus je hebt geen software nodig om muziek te uploaden.

    Meest opzienbarede aan dit dingetje, kost maar 39 euro

    Nu is het een kwestie van wachten tot ik dat miniscule ding kwijtraak, want veel groter dan 2 postzegels is hij niet.

  22. #1097

    Standaard

    Heb zelf nog steeds geen nieuwe. Heb de Zen V Plus laten varen. Wil er eentje zonder zo'n accu. Heb nu een andere op het oog. De Transcend T.sonic 520. Iemand ervaringen hiermee? Of een andere interessante speler.

    Mijn eisen:
    - minimaal 2GB
    - FM Radio
    - Met schermpje
    - Werkend op 1 AAA batterij
    - Niet al te duur
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  23. #1098

    Standaard

    heeft er iemand ervaring met de Archos Gmini XS202 20 GB Black ??

    mijn vorige mp3-spelers waren een Creative Zen MicroPhoto 8GB en een Apple iPod Nano 8GB... zou nu graag iets anders willen.
    Tony Montana: "Me, I want what's coming to me."
    Manny: "Oh, well what's coming to you?"
    Tony Montana: "The world, chico, and everything in it."

  24. #1099

    Standaard

    Ik heb 3 jaar na dato m'n iRiver H120 vervangen. Het was een uitstekend ding, maar de capaciteit van 20 Gb werd me toch een beetje te beperkt (!) en de accu-capaciteit is voor m'n gevoel niet meer optimaal. Qua geluid en mogelijkheden was ik er op zich nog wel tevreden over maar tegelijkertijd zijn er tegenwoordig spelers die nog weer allerlei nieuwe dingen kunnen.

    Ik heb uiteindelijk voor de iAudio X5 (60 Gb-versie) als vervanger gekozen.



    Eigenlijk is het al een wat oudere speler (hij is ongeveer 2 jaar op de markt) maar qua features was het een van de weinigen die aan m'n eisen beantwoorde. Ik wilde:
    - een HDD-speler met een capaciteit van 30 GB of meer
    - minimaal ondersteuning van Ogg en WMA
    - het liefst zoveel mogelijk andere formaten
    - een kleurenbeeldscherm met video-support en mogelijkheid tot tonen afbeeldingen
    - GEEN PMP (in verband met grotere, kwetsbare schermen waar ik geen trek in heb)
    - een accu-capaciteit van 12 uur of meer
    - USB-OTG support (zodat je er ook een camera op kunt aansluiten)
    - de mogelijkheid om hem gewoon te laten herkennen als een extra HD onder windows, zonder dat je speciale progs hoeft te gebruiken
    - een robuuste shell die niet zo snel beschadigt kan raken

    De X5 beantwoorde aan al die eisen dus die is het geworden. Ik hoop dat het een waardige vervanger gaat worden voor m'n iRiver.

    - review
    - productinfo
    Laatst aangepast door Richard B. : 18-07-2007 om 20:52

  25. #1100

    Standaard

    M'n iRiver gaat toch nog een tweede leven beginnen lijkt het. Ik heb er Rockbox op geinstalleerd en ben helemaal weg van de mogelijkheden daarvan. Een paar van de verbeteringen die er in deze open source firmware zitten:

    - veel uitgebreidere afstellingsopties voor geluid
    - een veel snellere en ruimere interface
    - skins
    - games (o.a. Tetris en Doom) en emulatoren (voor o.a. de gameboy)
    - allerlei mini-applicaties zoals een calculator, stopwatch en editor
    - de mogelijkheid om er nog meer plugins (eventueel zelfsgeschreven) op te zetten
    - nog meer extra codecs
    - echte gapless afspeelmogelijkheden (wat de H120 niet had)

    Voor diegenen die niet misselijk zijn om een beetje te experimenteren is het zeker de moeite waard. Omdat er een bootmanager gebruikt wordt is het ook relatief veilig en kun je heel simpel weer naar de standaard firmware terug als je dat wilt.
    Laatst aangepast door Richard B. : 20-07-2007 om 19:38

Pagina 44 van 47 EersteEerste ... 344041424344454647 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •