De resultaten 1 tot 21 van 21 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Universal: Specificaties E.T. dubbel-DVD

    Universal: Specificaties E.T. dubbel-DVD



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Kwamen er nu meerdere versies uit? Ik dacht zoiets gelezen te hebben dat er een versie uitkomt met de originele versie zoals hij 20 jaar geleden was, en een versie met de veranderde film? Waarbij ze sommige scenes veranderd hebben?
    dvd's *foto van verzameling*startrader/safetrader

  3. #3

    Standaard

    Wel netjes dat hij DTS ES is.

  4. #4

    Standaard

    http://www.dvdplanet.com/product_lis...roductid=25493

    check deze link eens voor die 4-disc ultimate collectors gift set.
    zou die ook naar NL komen

    specs:
    4-Disc Set: Original 1982 Theatrical Version; CD soundtrack; Complete script; Collectible senitype (35mm film print); "20 Years Later With Steven Spielberg"; "John Williams Live Orchestra" segment; Isolated music score (live from the 2002 Shrine Auditorium premiere in Los Angeles); "Space Exploration": 3-D interactive journey into space to learn about our solar system; "The Evolution Of E.T." documentary; Reunion featurette; "E.T. Archives": production stills; DVD-Rom: E.T. facts; Help E.T. Find His Way Home; E.T. Read-along; Total Axess (additional bonus footage).
    "Hey, Finch, what's the capital of Thailand?"
    "Bang-Cock"
    mijn DVD collectie

  5. #5

    Standaard

    Ziet er inderdaad heel mooi uit !
    dvd's *foto van verzameling*startrader/safetrader

  6. #6

    Standaard

    dit word zeker een DVD die ik in mijn collectie wil hebben...

  7. #7

    Standaard

    Coolio!

    ET .. echt een jeugd klassieker .. ook een must have

    Maar goed nog even wachten.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door LordHades
    Coolio!

    ET .. echt een jeugd klassieker .. ook een must have

    Maar goed nog even wachten.
    Kmoet nu al bijna weer janken

    He is afraid. He is alone. He is three million light years from home....
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  9. #9

    Standaard

    Mooie release die zeker het aanschaffen waard is.

  10. #10
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    ik had ook ergens gelezen ja dat er 2 verschillende versies uikwamen met de giftbox als topper
    ook dat een van de versies slechts tien weken te koop zal zijn en daarna uit de winkel word gehaald
    althans in amerika dan
    de gift box zal daar zo,n 70 dollar gaan kosten en de gewone versie zo,n 23 dollar

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Dassen
    Kwamen er nu meerdere versies uit? Ik dacht zoiets gelezen te hebben dat er een versie uitkomt met de originele versie zoals hij 20 jaar geleden was, en een versie met de veranderde film? Waarbij ze sommige scenes veranderd hebben?
    In Nederland (lees regio 2) komt alleen de gerestaureerde versie uit op DVD, in twee versies: een 1 disc met film plus paar extra's en een twee disc zoals in het artikel wordt aangegeven. De 2-disc bestaat overigens uit de 1 disc plus 'n disc met meer extra's.

    Wil je de originele release dan dien je die aan te schaffen in Amerika en deze is alleen verkrijgbaar in de giftbox.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Wil je de originele release dan dien je die aan te schaffen in Amerika en deze is alleen verkrijgbaar in de giftbox.
    Dat zal ik dan ook zeker gaan doen, jammer dat ie niet in R2 uitkomt
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  13. #13

    Standaard

    Jongens ik kan niet wachten tot mijn verjaardag, dan krijg ik hem (Oktober duurt nog maar anderhalfe maand)
    StarTrader

  14. #14

    Standaard Batteries not included???

    Ziet er inderdaad beterz uit, wordt zeker onderdeel van mijn verzameling.

    Vooral interessant: De Batteries not included trailer! Wanneer komt die uit??

  15. #15

    Standaard

    Op de BTTF trilogy box zat overigens de E.T. trailer, en zag er superstrak uit
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  16. #16

    Standaard

    Ik wil wel de orginele E.T. Maar deze klassieker komt ook in mijn collectie
    We all have nightmares to remind ourselves who we really are
    Leonard Shelby
    Art-House

  17. #17

    Standaard Re: Batteries not included???

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wawawillie
    Vooral interessant: De Batteries not included trailer! Wanneer komt die uit??
    Batteries Not Included komt volgens de R2-database op DVD-Home uit op 7 november.

  18. #18

    Standaard Batteries not included???

    beterzzzzz, nog steeds één van de meest onderschatte films, net als Groundhog day trouwens, maar das een ander verhaal......

  19. #19

    Standaard

    Hieronder een link naar een website met menushots van de komende, in ieder geval Amerikaanse, DVD-release.

    http://www.davisdvd.com/Miscellaneou...gallery_15.htm

  20. #20
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Hieronder een link naar een website met menushots van de komende, in ieder geval Amerikaanse, DVD-release.
    ziet er toch mooi en veel belovend uit lijk mij
    ben dus wel benieuwd naar de nl versie want zit er vol spanning op te wachten

  21. #21

    Standaard Re: Batteries not included???

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wawawillie
    Ziet er inderdaad beterz uit, wordt zeker onderdeel van mijn verzameling. Vooral interessant: De Batteries not included trailer!
    Micahael DVD heeft een review geplaatst van deze DVD, maar heeft het niet over een trailer van Batteries Not Included als extra, wel Back to the Future. Waarschijnlijk is er op het laatste moment toch voor gekozen om de trailer van Batteries weg te laten.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •