De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Opvolger panasonic py serie

    Ik ben inmiddels wat verder in mijn zoektocht en het wordt een plasma 50inch panasonic.Ik ging eerst in de eerste instantie voor de th-50py700 serie,maar volgens de verkoper kan ik beter heel even wachten op de opvolger n.l. de pz serie.Deze heeft een g10 panel en heeft nog wat andere verbeteringen.
    Mijn vraag:is er wat meer bekend over deze opvolger en wanneer komt hij?Het gaat om een full hd scherm.

  2. #2

    Standaard

    Of het kon trouwens de th-50py70serie zijn die nieuwer is dan de py700 serie.Is dat inderdaad zo en wat is tussen deze 2 het verschil?

  3. #3

    Standaard

    Je hebt de PZ700 en de PY700, beiden zijn identieke toestellen, maar nu komt er nog de PZ70 bij met een hoger contrast 10000:1 ipv 5000, ander anti-reflectie scherm, 1 HDMI ingang minder, en 2 ipv 4 speakers geloof ik, maar een mooier design volgens mij en iets goedkoper.

  4. #4

    Standaard

    Volgens mij zijn idd de PZ en PY modellen allemaal nieuw en heeft het geen zin te wachten op enige opvolgers.

  5. #5

    Standaard

    Dus de pz zou een mooier plaatje moeten geven i.v.m. hogere contrast?Heb ik aan 2 hdmi ingangen genoeg voor een toekomstige blueray speler en toekomstige hdmi versterker?
    Voor de rest heb je toch niks nodig?

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •