Die SVS-en gaan volgens mij ook niet snel stuk, dus dan is garantie niet eens een issue.
Die SVS-en gaan volgens mij ook niet snel stuk, dus dan is garantie niet eens een issue.
gaat er nog 1 SVS verloot worden als een soort afscheidsknaller?
Ik kan er ook nog wel 1 gebruiken hoor!
| Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|
"Veel ondernemers en consumenten menen dat er een Europese wettelijke garantie bestaat van twee jaar.
Europese Richtlijn Koop en Garantie
In de Europese Richtlijn Koop en Garantie is inderdaad een wettelijke termijn van twee jaar opgenomen.
Bij het omzetten van de Richtlijn naar Nederlands recht is er voor gekozen om deze twee jaar niet over te nemen.
De richtlijn bevat namelijk minimale eisen waaraan lidstaten moeten voldoen.
Nederlandse wet
Omdat de Nederlandse wet er vanuit gaat dat u recht heeft op een deugdelijk product (een product dat beantwoordt aan de overeenkomst) zou de termijn van twee jaar een beperking zijn van uw rechten; veel producten gaan namelijk veel langer mee.
Nederland biedt de consument dan ook een ruimere bescherming dan de Europese Richtlijn. Dit is toegestaan.
Zie ook:
www.wetten.overheid.nl
vink aan: wetten
zoek onder: Burgerlijk Wetboek Boek 7
Consumentenkoop en garantieVeel ondernemers en consumenten menen dat er een Europese wettelijke garantie bestaat van twee jaar.
Europese Richtlijn Koop en Garantie
In de Europese Richtlijn Koop en Garantie is inderdaad een wettelijke termijn van twee jaar opgenomen.
Bij het omzetten van de Richtlijn naar Nederlands recht is er voor gekozen om deze twee jaar niet over te nemen.
De richtlijn bevat namelijk minimale eisen waaraan lidstaten moeten voldoen.
Nederlandse wet
Omdat de Nederlandse wet er vanuit gaat dat u recht heeft op een deugdelijk product (een product dat beantwoordt aan de overeenkomst) zou de termijn van twee jaar een beperking zijn van uw rechten; veel producten gaan namelijk veel langer mee.
Nederland biedt de consument dan ook een ruimere bescherming dan de Europese Richtlijn. Dit is toegestaan.
Zie ook:
www.wetten.overheid.nl
vink aan: wetten
zoek onder: Burgerlijk Wetboek Boek 7
Consumentenkoop en garantie
in nederland kan dus eventueel langer garantie geclaimd worden als er vanuit gegaan wordt dat het product langer dan 2 jaar gewoon moet kunnen draaien! Hiervan wordt ook door de wet gebruik gemaakt. helaas is het dus wel zo dat als je garantie wilt claimen, je meteen naar de rechter moet.
Laatst aangepast door hstadman : 21-11-2007 om 12:40
Wat dit zegt is dat de rechter kan bepalen of er sprake is van een deugdelijk product en of er tegen een kleine vergoeding gerepareerd moet worden of vervangen moet worden. Inhoudelijk houdt de rechter weldegelijk rekening met een minimale termijn van 2 jaar, daar een product wat goed werkt mininaal zolang of langer goed moet kunnen werken!
Daar veel mensen geen zin hebben om naar de rechter te stappen hebben slimme winkeliers het garantiekopen bedacht. Vaak is dat gewoon extra inkomsten omdat een product ook vanuit de wet langer dan 6 maanden of 2 jaar onder deugdelijk product moet vallen.:wink:
Wel is het natuurlijk zo dat als een fabrikant een goede garantietermijn geeft, bijv. 2 jaar, dat dat meer vertrouwen aan de consument geeft dan 6 maanden garantie. In dit geval zullen veel consumenten voor het product kiezen wat 2 jaar garantie geeft, vandaar dat vaak ook fabrikanten 2 jaar aanhouden.
Laatst aangepast door hstadman : 21-11-2007 om 13:09
Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.
DVD.NLLER januari 2007
Helaas geen antwoord van Mario op mijn mailtje..
KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray
Mario's vrouwtje lag korte tijd in DA HOSPITAL.
Zover ik weet is 5m kabel nog aanwezig
Zal Mariooke efkes ne mail sturen
Ohh oke dat verklaart het..
Inmiddels alles weer goed hoop ik!
KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray
Nou een gebroken rug is niet mis.
Maar het gaat geloof ik alweer, zie ze dinsdag pas weer dus,,,
Maar mevrouw is alweer thuis, gelukkig
Beterschap!
| Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|
@ Joostpolletje: Je kabel ligt klaar, nog even je factuurtje sturen en dan volgt de kabel.
@ de nationale loterij organisator in Nederland : helaas, geen laatste model in de loterij.
L-Sound wou alle voorraad enkele weken geleden al overnemen, maar wij vonden het gepaster om de voorraad eerst in BeNeLux uit te verkopen.
Die voorraad is bijna op, dus zij die nog snel willen zijn, einde deze week loopt de uitverkoop op z'n einde. Volgende week vertrekt de resterende voorraad naar L-Sound.
Bij elke sub krijg je nu ook een 3m Better Cable kado, en voor alle snelle beslissers nemen we de transportkosten (subs only) in BeNeLux voor onze rekening, en dit voor bestellingen tot einde deze week. (en zolang er voorraad is).
Vr.Gr.
Mario
SVSound BeNeLux
Mooie laatste geste Mario.
Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
DVD.NLLER januari 2007
Hey Mario ik zie de factuur wel tegemoet komen! Dankje
Wat een beest!
Hé die fauteuils heb ik ook, die gaan bij mij de verkoop in.
DVD.NLLER januari 2007
Hoi allemaal,
De heren van L-Sound nemen helemaal geen voorraad terug, zo goed gaat het daar dus.
De uitverkoop zetten we gewoon door, dus hieronder de SVS uitverkooplijst:
SBS 5.0 Surround Set: 2 pr SBS-02 + 1 center SCS-01: € 490 (Zilver)
SBS-02 Wit: € 170 per paar (1 set)
SBS-02 Zwart: € 170 per paar (1 set)
PB12Plus Oak (demo/nieuw): € 1.000 incl. 3m BETTER CABLE subconnect (1 stuk)
PB12Plus Piano Black: € 1.000: incl. 3m BETTER CABLE subconnect (1 stuk)
Amp panels en woofers
PB10NSD: € 150 (1)
PB12NSD: € 185 (1)
PB12Plus2: € 400 (1)
NSD12 woofer: € 90 (1)
AVIA DVD: € 50 (1)
BetterCable Sub interconnect: 3m € 40
Prijzen incl. btw, incl. Transportkosten.
Prijzen geldig tot einde voorraad.
Vr.Gr.
Mario
Laatst aangepast door deejay1970 : 16-03-2008 om 12:12
SVSound BeNeLux