Pagina 20 van 102 EersteEerste ... 101617181920212223243070 ... LaatsteLaatste
De resultaten 476 tot 500 van 2541 worden weergegeven.
  1. #476

    Standaard

    Het ziet er evil en twisted uit!
    "The night is darkest just before the dawn. And I promise you, the dawn is coming." - Harvey Dent

  2. #477

  3. #478

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Ziet er enorm creepy uit! Nu nog wat nieuwe screens van batman would make my day..
    Of een trailertje... Zucht...
    Ook Franz Kafka laat zijn bandenspanning controleren op ladyshavebobsled.be!

  4. #479

    Standaard

    Geweldig
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  5. #480

    Standaard

    Hij ziet er echt geweldig uit, qua looks vind ik persoonlijk de Joker er een stuk beter uitzien dan de versie die Jack Nicholson in 1989 speelde (die was een heel pak meer cartoon-achtig), deze ziet er echt creepy uit...

  6. #481

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peter_ke Bekijk bericht
    Hij ziet er echt geweldig uit, qua looks vind ik persoonlijk de Joker er een stuk beter uitzien dan de versie die Jack Nicholson in 1989 speelde (die was een heel pak meer cartoon-achtig), deze ziet er echt creepy uit...
    Mijn idee.......echt super

  7. #482

    Standaard

    "The night is darkest just before the dawn. And I promise you, the dawn is coming." - Harvey Dent

  8. #483

    Standaard

    Schitterend!!!! Hij ziet er echt psycho uit...

  9. #484

    Standaard

    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  10. #485

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dunedain Bekijk bericht
    LOL en al die comicfanboys maar zeiken op de Burton films dat de Penguin er te ranzig uit zag.

  11. #486

  12. #487

    Standaard

    Hoewel ik de vertolking van Jack Nicholson nog steeds erg goed vind, sluit dit beter aan op de sfeer die Nolan heeft neergezet in de eerste film. Nu maar hopen dat een nieuwe trailer er snel komt.

  13. #488

    Standaard

    Dat iemand zich zo "goed" kan kleden maar tegelijk er zo slecht uitziet qua haar en make-up...
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  14. #489

    Standaard

    TDK Feature op de Today Show:

    http://www.youtube.com/watch?v=w3-Yh...www.joblo.com/

    Met oude Batman Begins en nieuwe beeldmaterial & interviews met Christian Bale & ae.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  15. #490
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  16. #491

    Standaard

    Joker ziet er nice uit, maar op de foto blijf ik Batman's pak uit 'Batman Begins' beter vinden. Hopelijk zal in de film mijn mening veranderen zoals dat het geval was bij de Tumbler.

  17. #492

    Standaard

    Wat een afschuwelijke set foto's, getver. Van een duistere, grove look maken ze een suikerspinnerige musical look. Degene die met dat idee kwam mag van mij schimmel in de schaamstreek oplopen.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  18. #493

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    Wat een afschuwelijke set foto's, getver. Van een duistere, grove look maken ze een suikerspinnerige musical look. Degene die met dat idee kwam mag van mij schimmel in de schaamstreek oplopen.
    Het zijn gewoon publiciteitsfoto's, hoor. Denk niet dat je bang hoeft te zijn voor een musical-look, met Nolan aan het roer.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  19. #494

    Standaard

    De witte achtergrond helpt ook niet bepaald mee. Daarbij was het volgens mij niet de bedoeling dat dit zou uitlekken.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  20. #495

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Het zijn gewoon publiciteitsfoto's, hoor. Denk niet dat je bang hoeft te zijn voor een musical-look, met Nolan aan het roer.
    Ik weet dat de film zelf hier niks mee van doen heeft.
    Maar dit is toch geen publiciteit ? De PR heer of dame moet zich diep schamen, evenals de fotograaf. De witte achtergrond okay, die kun je veranderen, maar die poses ? Dit riekt naar de theatrale Burton met z'n Dark Cabaretachtige stijltje.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  21. #496

    Standaard

    Waarom zijn er twee foto's weg gehaald?

  22. #497

    Standaard

    De Joker is toch theatraal, vind het wel bij 'm passen.

    Deze foto's lijken me voor gemaakt voor merchandising en allerhande licentie dingen, dat soort beeldmateriaal is heel vaak niet echt mooi.

    Ik vraag me wel af hoe ze ze zo'n joker gaan vewerken in promoties, lijkt me een bizar gezicht als die engerd op een fles cola en zak chip o.i.d. staat.

  23. #498

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    Dit riekt naar de theatrale Burton met z'n Dark Cabaretachtige stijltje.

    Was dat maar zo.

  24. #499

    Standaard

    Nieuwe The Joker foto: Klik!
    "The night is darkest just before the dawn. And I promise you, the dawn is coming." - Harvey Dent

  25. #500

Pagina 20 van 102 EersteEerste ... 101617181920212223243070 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •