Pagina 25 van 102 EersteEerste ... 152122232425262728293575 ... LaatsteLaatste
De resultaten 601 tot 625 van 2541 worden weergegeven.
  1. #601

    Standaard

    W00t!

    Burton...
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  2. #602

    Standaard

    Ik heb er een dvd file van gemaakt (100mb) , kan ik de download file hier zonder problemen plaatsen?


  3. #603

    Standaard

    Denk het wel hé?! Het is niets dat niet mag, het is de officiele trailer om op DVD te branden!

    Steve
    Spider-Steve, Vlaamse filmfreak!

  4. #604

    Standaard

    Leve HD-Screenshots! Leve mijn desktop!

    Ook Franz Kafka laat zijn bandenspanning controleren op ladyshavebobsled.be!

  5. #605

    Standaard

    Wow bedankt Tom, kan je gedachten lezen ofzo? Toen ik de trailer zag en dat shot zag wilde ik daar wel mijn bureaublad van maken, Thanks!

  6. #606

    Standaard

    Damn die ene nieuwe poster van the joker met die kaart en dat mes is wel briljant, Iemand deze high res al gevonden? leuk voor posterxxl
    Tired of being what you want me to be

  7. #607

    Standaard

    Hm, kan iemand die pic van de Joker, de post boven mij, in 1280-1024 zetten. Ik zag net pas dat hij een printscreengedaan had met zij eigen bureaublad erop...

  8. #608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X Bekijk bericht
    Hm, kan iemand die pic van de Joker, de post boven mij, in 1280-1024 zetten. Ik zag net pas dat hij een printscreengedaan had met zij eigen bureaublad erop...
    Nog even geduld, ik ben een aantal high-res caps aan het uploaden (zonder icoontjes! )
    Ook Franz Kafka laat zijn bandenspanning controleren op ladyshavebobsled.be!

  9. #609

    Standaard

    Bij deze:
    http://picasaweb.google.com/Tom.Demuynck/TheDarkKnight

    4 keer the Joker in 1917×818 pixels.
    Ook Franz Kafka laat zijn bandenspanning controleren op ladyshavebobsled.be!

  10. #610

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aloys Bekijk bericht
    Het filmen is al een tijdje afgerond
    Dan is het toch vreemd dat er dus ongeveer 2/3 jaar nodig is voor postproductie en distributie. Ach, als het de kwaliteit maar ten goede komt kan ik het geduld wel opbrengen 8)
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  11. #611

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd H. Bekijk bericht
    Dan is het toch vreemd dat er dus ongeveer 2/3 jaar nodig is voor postproductie en distributie. Ach, als het de kwaliteit maar ten goede komt kan ik het geduld wel opbrengen 8)
    Ja, vind ik ook. Vooral aangezien er niet zoveel CGI gebruikt zal worden..
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  12. #612

    Standaard

    Ik denk dat dit ook vooral een kwestie van planning is door de studio's om zo'n film op de best mogelijke datum uit te brengen (in het hoogseizoen plus in een weekend dat geen andere grote blockbusters openen).

    Bedankt Tom voor die screenshots

  13. #613

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht
    Ik denk dat dit ook vooral een kwestie van planning is door de studio's om zo'n film op de best mogelijke datum uit te brengen (in het hoogseizoen plus in een weekend dat geen andere grote blockbusters openen).
    En nog wat maandjes de tijd om te hypen
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  14. #614

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    W00t!

    Burton...
    Dit snap ik niet, Burton heeft toch twee fantastische Batman-films gemaakt?

    Eigenlijk had je het zo moeten doen:
    Schumacher...
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  15. #615

    Standaard

    Goeie trailers, die eerst 5min zijn ook gaaf.

    Owja dat gelul over een Oscar voor Heath Ledger, wat een onzin, er wordt een aantal seconden gezien en er wordt al over Oscars gepraat. Laten we eerst de film maar eens zien!
    Turn around and feel the vibe.....

  16. #616

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door El-Jorge Bekijk bericht
    Owja dat gelul over een Oscar voor Heath Ledger, wat een onzin, er wordt een aantal seconden gezien en er wordt al over Oscars gepraat. Laten we eerst de film maar eens zien!
    Amen!

  17. #617

    Standaard

    En toch is Ledger nu al vrij geniaal in zijn rol! Perfect zelfs. Veel meer zoals de Joker echt moet zijn en dus in combinatie met de manier waarop zijn karakter geschreven heeft een betere Joker dan Nicholsons.

  18. #618

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door El-Jorge Bekijk bericht
    Goeie trailers, die eerst 5min zijn ook gaaf.

    Owja dat gelul over een Oscar voor Heath Ledger, wat een onzin, er wordt een aantal seconden gezien en er wordt al over Oscars gepraat. Laten we eerst de film maar eens zien!
    Er wegen natuurlijk meerdere dingen mee dan die paar seconden beeld..

    Het zijn de beelden, de audio fragmenten, de reacties op de Wizardding footage, de reacties van acteurs die samen met Ledger hebben gewerkt (Michael Caine bijv. zeker niet de minste). En het feit dat Ledger met Brokeback Mountain al een oscarwaardige rol had neergezet.
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  19. #619

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aloys Bekijk bericht
    Het zijn de beelden, de audio fragmenten, de reacties op de Wizardding footage, de reacties van acteurs die samen met Ledger hebben gewerkt (Michael Caine bijv. zeker niet de minste). En het feit dat Ledger met Brokeback Mountain al een oscarwaardige rol had neergezet.
    Acteurs die werken met elkaar in films spreken zelden negatief over elkaar, zo zelden zelfs dat de éne keer dat ik er wel getuige van was (zo'n 3 jaar geleden) me nog steeds is bijgebleven, Justin Bartha tijdens de promotie voor Gigli (kon hem helaas niet op youtube vinden, was hilarisch).

    En het feit dat Ledger hiervoor een Oscarnominatie zegt erg weinig, Hally Berry ging de mist in met Catwoman na Monster's Ball en Jamie Foxx met Stealth na Ray. Kan zo eigenlijk wel door gaan, elke Oscargenomineerde/winnaar heeft wel een handjevol prutswerken gedaan.

    Klink nog steeds negatief maar ben het verre van, het is gewoon zo dat zomer blockbusters geen Oscarmateriaal zijn, hoe goed de promotie ook is (alhoewel deze uitgezonderd uitmuntend is tot nu toe).
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  20. #620

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jan_tran Bekijk bericht
    Acteurs die werken met elkaar in films spreken zelden negatief over elkaar, zo zelden zelfs dat de éne keer dat ik er wel getuige van was (zo'n 3 jaar geleden) me nog steeds is bijgebleven, Justin Bartha tijdens de promotie voor Gigli (kon hem helaas niet op youtube vinden, was hilarisch).

    En het feit dat Ledger hiervoor een Oscarnominatie zegt erg weinig, Hally Berry ging de mist in met Catwoman na Monster's Ball en Jamie Foxx met Stealth na Ray. Kan zo eigenlijk wel door gaan, elke Oscargenomineerde/winnaar heeft wel een handjevol prutswerken gedaan.

    Klink nog steeds negatief maar ben het verre van, het is gewoon zo dat zomer blockbusters geen Oscarmateriaal zijn, hoe goed de promotie ook is (alhoewel deze uitgezonderd uitmuntend is tot nu toe).
    Je hebt natuurlijk ook de mate waarin je positief kan zijn, en wat er tot nu toe is gezegd is niet alleen positief, het is echt lovend.

    Verder lijkt het me wel duidelijk dat Ledger in deze film niet de kant op gaat van Berry en Catwoman of Foxx in Stealth :wink:
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  21. #621

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jan_tran Bekijk bericht
    En het feit dat Ledger hiervoor een Oscarnominatie zegt erg weinig, Hally Berry ging de mist in met Catwoman na Monster's Ball en Jamie Foxx met Stealth na Ray. Kan zo eigenlijk wel door gaan, elke Oscargenomineerde/winnaar heeft wel een handjevol prutswerken gedaan.
    Vergelijk jij nu Berry's Catwoman met Ledger's Joker?

    Neen, deze Joker wordt een klassieker...dat weet ik nu al zeker 8)

  22. #622

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jan_tran Bekijk bericht

    Klink nog steeds negatief maar ben het verre van, het is gewoon zo dat zomer blockbusters geen Oscarmateriaal zijn, hoe goed de promotie ook is (alhoewel deze uitgezonderd uitmuntend is tot nu toe).
    En dat is wel jammer. Als je meer dan een beperkt publiek van cinefielen aanspreekt kan je blijkbaar dus geen kwalitatief werk afleveren. Behalve zo'n troostprijs-Oscar voor effecten of muziek. Nu ik moet de film ook wel eerst zien voor ik zeg dat Ledger hier een Oscar-waardige rol neerzet, maar ik ben voorlopig zeker onder de indruk aangezien ik in hem geen geloofwaardige Joker zag.

  23. #623

    Standaard

    Hangt natuurlijk ook af van wat andere acteurs doen in de films van 2008... Denk dat als Ledger idd zo goed zou zijn, maar The Dark Knight in hetzelfde jaar aanspraak zou maken als bijv. Michael Clayton, je nog altijd er een hele zware kluif aan zou hebben om een Tom Wilkinson te verslaan. Wilt dus niet zeggen dat een performance slecht is, maar kan net zijn dat iemand toch wat beter is.

    Desalnietemin blijft TDK voor mij nog altijd DÉ film van 2008.

  24. #624

    Standaard

    hmm..aardige trailer...maar ik krijg er nog niet echt kippevel van. Ik zie dat ze teveel inzetten op de confrontatie Batman/Joker. Ik hoop dat er, net zoals in deel 1, er toch nog wel iets van een subplot inzit. Anders wordt het aardig voorspelbaar.Plus ik vind het echt ongeloofelijk overdreven dat mensen:
    A. dit DE film van 2008 gaan noemen. In Trailers laten ze altijd de beste scenes zien, dat zegt niks over de opbouw van het verhaal, het algehele verloop, eventuele plot-twists, einde van het verhaal, lengte, pace, opbouw van actie scenes plus het gehele verloop, kwaliteit van acteerspel enz enz...DAT is wat de film goed maakt, niet een aaneenschakeling van spannende scenes in een trailer
    B. gebaseerd op misschien totaal 10 seconden aan screentime van Ledger hem al Oscarwaardig gaan vinden. Zoals Jan Tran al zegt: eerst maar het geheel zien. De opbouw van zijn karakter, de diepgang, de subtiliteit van z'n karakter, enz enz. DAT draagt bij aan een Oscarwaardige rol, niet een hoop scenes met het tonen van maniakaal gedrag, das te simpel.

  25. #625

    Standaard

    ik wil niet iedereen over mij heen krijgen, maar batman zal niet een oscar krijgen die noemenswaardig is, LAAT STAAN de vertolker van the joker..
    ik geef een ieder forumlid hier 100 euro als hij een oscar wint voor die rol!
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

Pagina 25 van 102 EersteEerste ... 152122232425262728293575 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •