Pagina 30 van 102 EersteEerste ... 202627282930313233344080 ... LaatsteLaatste
De resultaten 726 tot 750 van 2541 worden weergegeven.
  1. #726

    Standaard

    Nee, maar als jij zelfmoord wil plegen, ga je dat niet naakt doen.
    Dat is toch logisch.


    Four **** Trader & SafeTrader


  2. #727

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mortaza Bekijk bericht
    Nee, maar als jij zelfmoord wil plegen, ga je dat niet naakt doen.
    Dat is toch logisch.
    Als je zoiets doet ben je -imo- in een verwarde toestand.....mijns inziens kun je dan de meest gekke dingen doen, dus ook naakt.

  3. #728

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mortaza Bekijk bericht
    Nee, maar als jij zelfmoord wil plegen, ga je dat niet naakt doen.
    Dat is toch logisch.
    Ik heb er persoonlijk geen ervaring mee (goddank!) maar ik zou niet weten waarom je niet naakt zelfmoord kunt plegen.

    Ik denk trouwens niet dat ie zelfmoord heeft gepleegd, maar ik sluit het ook niet uit.

    edit: deze discussie gaat misschien trouwens een beetje off-topic.

  4. #729

    Standaard

    Kunnen we het in deze thread weer gaan hebben over The Dark Knight i.p.v. Heath Ledger? Daar is het R.I.P.-topic voor.

  5. #730

    Standaard

    Ik ben benieuwd of ze met de knipsels van de montage die normaal verdwijnen nu iets moois maken met Ledger erin als bonus voor de DVD/HD/BD, een mooie featurette ofz, zou een mooie ode zijn.

    Ik vermoed dat hij door de insomnia aan de pillen is gegaan. Die werkten niet en door de slapeloosheid is er een waanzin ontstaan waarin hij in een vlaag van verstandsverbijstering veel teveel pillen heeft genomen om maar te kunnen slapen. Helaas resulteerde dit in de eeuwige slaap.
    Ik begrijp uit de berichtgeving dat hij op de grond lag aan het voeteneind van z'n bed ? Kan zijn dat ie het door kreeg maar te laat was met reageren.

    De volgende film gaat lastig worden. Wellicht gaat een deel in herproductie om een andere rol meer screentime te geven voor het vervolg...?

    edit :

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Kunnen we het in deze thread weer gaan hebben over The Dark Knight i.p.v. Heath Ledger? Daar is het R.I.P.-topic voor.
    Oeps, sorry, was fanatiek aan het tikken geslagen, je hebt gelijk.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  6. #731
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  7. #732

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    mooi gebaar!
    "do i see sheets of plastic in your future?..."
    Dexter Morgan.

  8. #733

    Standaard

    Heel mooi...
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  9. #734

    Standaard

    En whysoserious.com heeft nu een lintje bij 'The Joker'.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  10. #735

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mortaza Bekijk bericht
    Nee, maar als jij zelfmoord wil plegen, ga je dat niet naakt doen.
    Dat is toch logisch.
    Lethal Weapon 1, zelfmoord, en naakt...

  11. #736

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Evil Hobbit Bekijk bericht
    Lethal Weapon 1, zelfmoord, en naakt...
    Evil Hobbit, teveel films gezien, misschien naakt...

    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  12. #737

    Standaard

    An Officer And A Gentleman.... (dacht ik zo)...
    Ik ben er best van geschrokken, ik vond Ledger, zeker na het bekijken van Brokeback Mountain en de trailer van The Dark Knight een acteur om in de gaten te houden.
    Nu dat dat niet meer zo mag zijn vind ik een groot gemis.

  13. #738

    Standaard

    Wat Nolan erover te zeggen heeft:

    http://www.newsweek.com/id/105580
    Ook Franz Kafka laat zijn bandenspanning controleren op ladyshavebobsled.be!

  14. #739

  15. #740

    Standaard

    Toch ziet het pak daar extreem mooi uit. Lijkt wel alsof ik ieder keer een ander beeld van het B-man pak heb,maar daar ziet ie er wel mooi uit

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  16. #741

    Standaard

    Damm, die Batman poster ziet er cool uit.

  17. #742

    Standaard

    Jullie ook al de coke video gezien van Heath ??
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  18. #743

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Knoop Bekijk bericht
    Jullie ook al de coke video gezien van Heath ??
    Verkeerde topic

    En je ziet hem sowieso niks gebruiken, en wat ie zegt "I used to smoke 5 joints a day" is sowieso overdreven gezien hij erachter zegt "For 20 years"
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  19. #744

    Standaard

    ik vind het geen verkeerd topic aangezien Heath de joker speelt hoor!!
    maar goed, ik vind dat iemand die aan drugs doet per definitie erg triest is. ( dit gaat weer een stortvloed aan reacties uitlokken ben ik bang )
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  20. #745

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Knoop Bekijk bericht
    ik vind het geen verkeerd topic aangezien Heath de joker speelt hoor!!
    maar goed, ik vind dat iemand die aan drugs doet per definitie erg triest is. ( dit gaat weer een stortvloed aan reacties uitlokken ben ik bang )
    Dan kunnen we het oook wel posten in de algemene topics, en van alle films waar Heath Ledger in heeft gespeeld.

    Dit soort berichten horen in het Heath Ledger topic, of desnoods in het R.I.P. topic.

    Ik vind het persoonlijk meer aan de mate van gebruik liggen..:wink:
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  21. #746

    Standaard

    Mja, het mag wel enigzins genuanceerd worden maar ik kan niet rouwen om het verlies van Heath als blijkt dat hij een overdosis neemt, als je dat doet ben je i.m.o. ook een ontzettende ******** ongeacht de omstandigheden, nu kan zijn dochtertje hem nooit meer zien omdat pappa niet van poeder/heroine/drugs in het algemeen af kan blijven.
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  22. #747

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Knoop Bekijk bericht
    Mja, het mag wel enigzins genuanceerd worden maar ik kan niet rouwen om het verlies van Heath als blijkt dat hij een overdosis neemt, als je dat doet ben je i.m.o. ook een ontzettende ******** ongeacht de omstandigheden, nu kan zijn dochtertje hem nooit meer zien omdat pappa niet van poeder/heroine/drugs in het algemeen af kan blijven.
    Wat is er gebeurt met onschuldig tot schuld is bewezen??

    http://edition.cnn.com/2008/SHOWBIZ/...ger/index.html

  23. #748

  24. #749

    Standaard

    Er is al geconcludeerd dat het om een vergiftiging ging.
    Slikte de verkeerde medicijnen.


    Four **** Trader & SafeTrader


  25. #750

    Standaard

    Volgens mij wordt er hier een denkfout gemaakt. De kans is groot dat het een ongeluk was. Maar je kan natuurlijk ook bewust een combinatie medicijnen slikken die een niet zo prettig effect hebben. We kunnen het niet meer aan hem vragen, dus écht zeker weten we het nooit.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

Pagina 30 van 102 EersteEerste ... 202627282930313233344080 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •