Pagina 22 van 47 EersteEerste ... 1218192021222324252632 ... LaatsteLaatste
De resultaten 526 tot 550 van 1174 worden weergegeven.

Discussie: Tennis

  1. #526

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Morgen tegen Ana... :wink:
    ...die partij heeft ze dus helaas verloren (6-0, 3-6, 4-6). Dan maar hopen dat Ivanovic ook de finale wint...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  2. #527

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    ...die partij heeft ze dus helaas verloren (6-0, 3-6, 4-6). Dan maar hopen dat Ivanovic ook de finale wint...
    Ik gun het Ivanovic zeker, maar denk dat ze tegen Sharapova weinig kans heeft.

  3. #528

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    ...die partij heeft ze dus helaas verloren (6-0, 3-6, 4-6). Dan maar hopen dat Ivanovic ook de finale wint...
    Helaas? Kon niet beter!

    Het was pas de 2e bagel die Ana tegen kreeg in haar carriere. Geen idee wat ik moest denken, maar ik zat bijna aan 6-0 6-0 te denken toen het alweer 0-2 stond en ze ook nog eens 40-0 verspeelde.
    Toch blijkt maar weer dat Ana weer kan vechten als geen ander.
    Vorig jaar al 2 wedstrijden gewonnen met matchpoints tegen. Vorig jaar tegen Hantuchova al 3-6 0-3 achter en nog winnen (waar ik bij was). En dan niet dit weer.
    Na winst in set 2 ga je al een beetje aan de finale denken, maar ik was toch nog erg bang dat ze nog zou verliezen. Durfde daarom ook niet te hard te juichen.
    Maar het dan gewoon afmaken met 6-4.

    Toen ik fan werd was ze nog geen top 30 en had ook niet kunnen denken dat ze maandag gewoon nummer 2 van de wereld is!
    Geweldig gewoon!!

    En nu misschien de titel? Wie weet, maar Sharapova is nu wel erg goed.

  4. #529

  5. #530

    Standaard

    In drie sets nog wel
    Maar Djokovic schijnt goed te spelen dit toernooi want hij heeft nog geen set verloren.

    Servië doet het goed, zowel bij de mannen als bij de dames een finalist.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  6. #531

    Standaard

    Heb vanmorgen de hele partij gezien van Federer. Djokovic stond idd goed te spelen maar ook bij hem liep het af en toe niet. Het was geen partij van echt top niveau. Nouja, wat heet bij deze spelers, maar je kan merken dat ze beide beter kunnen. Djokovic zal hem nu ook wel winnen, zie hem dit niet meer uit handen geven.

    Lijkt me dat de finale morgen spannender gaat worden
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  7. #532

    Standaard

    Verrassend vind ik de zege niet van Djokovic.
    In de wedstrijd tegen Hewitt was hij zo goed, dat het wel eens genoeg zou kunnen zijn om van Federer te winnen. Tegen Ferrer daarna ging het ook erg makkelijk.

    Nu dus een zeer verrassende finale.
    Van mij mag het een dubbel worden voor Servie

    Aranxta Rus heeft de finale bij de junioren gehaald.
    Speelt vannacht tegen Jessica Moore.
    Ik zag haar vorig jaar nog in Rosmalen, maar veel verwachte ik niet van haar.
    Nu dus in de finale. Eens zien wat dat later zal brengen.


    Ana tegen Maria. Dit is dus weer anders dan een finale op Roland Garros.
    Ik hoop natuurlijk op een overwinning maar Maria is nu wel erg goed.
    Met Ana weet je het nooit. Als je haar een kans geeft dan laat ze niet meer los!

    AJDE ANA!!!!

  8. #533

    Standaard

    Heerlijk dat Federer eruit ligt!!!
    "This is gonna hurt" (Jack Bauer, season 7: 10 am - 11 am)

  9. #534

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kazlatan Bekijk bericht
    Verrassend vind ik de zege niet van Djokovic.
    In de wedstrijd tegen Hewitt was hij zo goed
    Ik had volgens mij nog en kans gehad tegen Hewitt op dat moment. Die kerel had me toch een jetlag na die nachtmarathon.

    En succes met Ana
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  10. #535

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EmDee Bekijk bericht
    Ik had volgens mij nog en kans gehad tegen Hewitt op dat moment. Die kerel had me toch een jetlag na die nachtmarathon.

    En succes met Ana

    Ik vond Novak daar erg goed spelen. Sommige rallies waren echt fantastisch, dus ook Hewitt vocht behoorlijk.



    En... thanks :wink: She needs it!

  11. #536

    Standaard

    Sharapova dus gewonnen, zoals toch wel verwacht werd (door mij ieder geval).
    Rus wint overigens het toernooi bij de juniores.

  12. #537

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo v.d. W. Bekijk bericht
    Sharapova dus gewonnen, zoals toch wel verwacht werd (door mij ieder geval).
    Rus wint overigens het toernooi bij de juniores.
    Ach, zolang Henin maar niet wint vind ik het goed.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  13. #538

    Standaard

    Jammer dat Sharapova heeft gewonnen, erg leuk dat een Nederlandse het toernooi bij de jeugd wint, dan heeft ze in ieder geval de potentie om ver te komen in het profcircuit. Nu het mentale aspect nog...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  14. #539

    Standaard

    Iig een hele verbetering ten opzichte van RG 2007.
    Sharapova was idd de betere, maar Ana heeft toch kansen laten liggen.
    5-4 en 30-0. De rallies die volgde, daar had Ana echt kunnen scoren.
    Daarna weer snel de service ingeleverd.
    Begin zag er dan ook best goed uit en hier en daar sterke punten. Uiteindelijk teveel onnodige fouten.

    Nog steeds is het een mooi toernooi geworden. 2e finale, nummer 2 van de wereld en eindelijk van Venus gewonnen. Die grandslam titel is gewoon een kwestie van tijd. Die gaat er zeker komen. De nummer 1 positie wordt wel lastig om te behalen, maar ooit gaat het lukken!

    AJDE!!!!

  15. #540

    Standaard

    Hoe ver staat ze nog achter op Henin? Het is misschien redelijk wat, maar Henin heeft (zeker in het 2e deel van het seizoen) heel veel punten te verdedigen.

  16. #541

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo v.d. W. Bekijk bericht
    Hoe ver staat ze nog achter op Henin? Het is misschien redelijk wat, maar Henin heeft (zeker in het 2e deel van het seizoen) heel veel punten te verdedigen.
    Maandag is het:

    Henin 6680
    Ana 4126

    Nog een erg groot verschil dus.
    Voorlopig nog niet echt kans om plaats 1 over te nemen, want Henin heeft het meeste te verdedigen in het laatste deel van het seizoen.

    Over 3 weken verliest Ana plaats 2 weer aan Kuznetsova.
    Ana gaat dan spelen in Doha wat zeer waarschijnlijk weer leid to plaats 2.

  17. #542

    Standaard

    Djokovic wint de Australian Open. Aardige finale, maar zeker niet hoogstaand.

  18. #543

    Standaard

    Haase weer in de top 100 (plek 92).

  19. #544

    Standaard

    Fed Cup-team strijdend ten onder

    Het Nederlandse Fed Cup-team is er niet in geslaagd een promotieduel voor een plaats in de Wereldgroep II af te dwingen. Renée Reinhard en Arantxa Rus gingen in Boedapest eervol ten onder tegen de wereldtoppers uit Servië.

    Het lukte Reinhard in de eerste partij zelfs om een set af te pakken van Ana Ivanovic, de nummer twee van de wereld. Uiteindelijk moest het 17-jarige talent met 2-6,6-3,3-6 alsnog haar meerdere erkennen in de verliezend finaliste van de Australian Open.

    Arantxa Rus, die het juniorentoernooi in Melbourne won, wist het Jelena Jankovic (4de van de wereld) lastig te maken, maar verloor met 2-6,6-7 (7).

  20. #545

    Standaard

    Inderdaad, toch eervol verloren...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  21. #546

  22. #547

    Standaard

    Sluiter zet punt achter loopbaan

    Raemon Sluiter zet binnenkort een punt achter zijn tennisloopbaan. De Rotterdammer licht zijn besluit later deze week toe op een persconferentie.

    Sluiter (29) staat momenteel 171ste op de wereldranglijst. Zijn hoogste positie was de 46ste (2003).Drie keer bereikte hij de eindstrijd van een ATP-toernooi: in Amsterdam in 2000, in Rotterdam en in Amersfoort in 2003. Een toernooi winnen lukte hem niet.

    Op Roland Garros bereikte hij twee keer de derde ronde, op Wimbledon één keer. De laatste jaren van zijn carrière groeide hij uit tot de kopman en het gezicht van het Nederlandse Davis Cup-team.

  23. #548

    Standaard

    Wel jammer dat hij gestopt is, maarja zijn resultaten vielen de afgelopen tijd ook wel tegen dus kan ik het besluit wel begrijpen. Heb vooral van zijn Davis Cup wedstrijden genoten.
    Voor de Davis Cup hadden we hem misschien nog wel kunnen gebruiken achter Robin Haase.
    Peter Wessels laat de laatste tijd betere resultaten zien dan sluiter.

  24. #549

    Standaard

    Misschien is hij te veel uitgeput door Fatima

  25. #550

    Standaard

    Wel jammer, maar Sluiter was eigenlijk alleen maar goed op toernooien in Nederland. Voor de Davis Cup was het altijd wel een handige speler geweest, veel strijd voor je land.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

Pagina 22 van 47 EersteEerste ... 1218192021222324252632 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •