Wat ik doe?
Ik koop gewoon lekker cheap HD movies, HD-DVD's. Net nog Pitch Black voor 10 euro bij amazon.de gekocht.
(ja ja kep ook een PS3 en BD's)
Lijkt me niet. Met een 1.1 speler zul je erg lang de nieuwste films kunnen blijven kijken. Met een 1.0 speler missschien niet... Wat is nou het verschil in functies tussen 1.1 en 2.0 (ik bedoel niet het verschil in geheugen, echt functies): internet links?
Lijkt me stug dat r 2.0 only films komen. Uiteraard zijn er wat functies die je zult missen op een 1.1 maar die functies zijn niet aan iedereen besteed he joh?
Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.
Ik koop geen meer en ga er nu een paar proberen te verkopen. Gelukkig heb ik er nog niet teveel gekocht waardoor het nog geen enorme ramp is. De reden dat ik een HD-DVD speler kocht was voor The Bourne Collection en Transformers.
Ik verzamel ook rustig door... al wat leuke aanbiedingen vandaag
(met meerdere spelers in huis moet het spul voorlopig wel afspeelbaar blijven, verder verwacht ik dat HD DVD mogelijk net als SACD nu binnenkort op de duurdere blu-ray modellen gewoon ondersteunt wordt)
What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)
DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!
Ik verkoop mijn HD DVD collectie en stap over naar Blu-ray dit gecombineerd met dvd's. Ik koop alleen de toppers qua beeld en geluid op Blu Ray voor de rest dvd.
Ik had een combispeler in bestelling maar deze werd geannuleerd en wordt niet meer uitgebracht dus dat is o.a. de reden, plus het feit dat HD DVD verleden tijd is/wordt.
Overigens heb ik er al veel verkocht er zijn er nog een paar aanwezig , te vinden hier op dvd.nl .....
HD DVD adepten: wat doen we nu?
Zelf heb ik nu de Xbox360 addon, als reserve weggestopt. De EP35 ingebruik in de woonkamer, de E1 ingebruik(zelden) op de slaapkamer en een EP10 in de doos als reserve.
Ik wil nog wel wat, niet te dure leuke titels erbij kopen, maar er verder ook niet al te veel meer in investeren. Ik heb ook Blu Ray, maar daar koop ik pas meer schijfjes van als ik ze ook rond de 10 euro kan kopen8)
Blijf gewoon genieten van DVD en HD DVD en Blu Ray downloads, de PS3 moet toch ook wat te doen hebben
Have fun and enjoy your collection
Ik heb de E1 maar net de EP-35 gekocht en die staat er nu. De E1 is er mooi als reserve en ik blijf mooi HD DVD's kopen, die worden overal lekker goedkoop gedumpt
Volgens mij worden de HD-DVD spelers bijna alleen nog verkocht aan mensen die al HD-DVD hebben, en een reserve speler willen hebben.
The future is Blu
DVDProfiler Movie Collector
LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
"Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."
Effe een hele reeks offtopic weggegooid.
@Jeroen van K. alias Trat: bij dezen heb je van mij uit een eerste waarschuwing te pakken wegen opruiend gedrag. Volgende keer tijdelijke ban en daarna definitief.
Voor de liefhebbers: op amazon.de enkele HD DVD's voor 12 euro. areadvd.de noemt 9,99 maar die zie ik niet.
DVDProfiler Movie Collector
LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
"Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."
Ik ga in ieder geval door met het aanschaffen van HD-DVD's, zolang ze er nog zijn zal ik ze blijven aanschaffen, tenslotte zijn het wel voor een groot gedeelte goede films.
Ikran is not horse!
Vanochtend (25 feb.) bij de MM in Deventer de volgende HD Dvd’s gekocht.
Kiss Kiss Bang Bang
GoodFellas
Inside Man
Swordfish
The Big Lebowski
Wat mij betreft blijf ik zolang de voorraad strekt en het interessante film zijn gewoon HD Dvd’s kopen. tje
Weer wat onzinnig geleuter verwijderd.
Jammer voor alles wat Hd Dvd is, maar men moet ook zo reallistisch zijn en erkennen dat dit goed is voor de hd markt. De markt zou dood gebloed zijn als men zo door had gemodderd. Nu heeft hd in de vorm van Blu Ray echt een kans geaccepteerd te worden.
Ikzelf hou mijn hd dvd spulletjes mooi, koop nog hier en daar wat films goedkoop in en dat was het dan. Voor de rest 100% Blu Ray nu. Ik weet zeker dat iedere hd dvd eigenaar straks op blu ray overgaat, zeker als de blockbusters etc. komen.
Hd dvd is dood, lang leve hd dvd.
Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....