Pagina 9 van 10 EersteEerste ... 5678910 LaatsteLaatste
De resultaten 201 tot 225 van 234 worden weergegeven.
  1. #201

    Standaard

    Oude versie
    Voorkant: PIR1EED4STA7A
    Achterkant: A0100803488-A511 1000

  2. #202

    Standaard

    Zijn er al meer mensen die de nieuwe nl-disc hebben ontvangen?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  3. #203

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hennie Bekijk bericht
    Oude versie
    Voorkant: PIR1EED4STA7A
    Achterkant: A0100803488-A511 1000
    Ook bedankt!

    Kan ik 't in de winkel alvast controleren.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  4. #204
    Senior Member
    Registratie datum
    Dec 2006
    Woonplaats
    Gelderland en 6mnd. Kârnten Oostenrijk

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V Bekijk bericht
    Ook bedankt!

    Kan ik 't in de winkel alvast controleren.
    Nieuwe Versie volledig nr. PIR1EED1STA7A
    Achterkant: A0100894208-A911

  5. #205

    Standaard

    Ik heb zojuist de disc ontvangen, keurig netjes verpakt en gesealed. Ook een keurige brief erbij van Walt Disney Studios met excuses voor het ongemak. Naar mijn mening niks dan lof over de afhandeling.
    Wouter van Gestel
    Anillusion Digital Productions
    THX Certified Professional

  6. #206

    Standaard

    Ga hem dan ook maar eens snel versturen. 8)
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  7. #207

    Standaard

    Ik heb gisteren uit drie verschillende bronnen vernomen dat als je hem nu bij de frs besteld dat je dan de nieuwe versie krijgt. Dus heb ik hem gisterenavond zelf ook maar besteld.

  8. #208

    Standaard

    Naar welk adres moet je je foute disc versturen? en moet je een mail zenden of bellen naar hen als verwittiging? Hoe gaat dit tewerk want zou graag mij fout geframede disc ook versturen.

    Is voor Belgie...
    BD (1243) What i Watch

  9. #209
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Destelbergen, België

    Standaard

    Is deze foute framing ook aanwezig op de Blu-ray disc van POTC TCOTBP uit de UK of komt dit probleem alleen in de benelux voor ?

  10. #210

    Standaard

    Het probleem was wereldwijd, voorzover mij bekend.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  11. #211

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Naar welk adres moet je je foute disc versturen? en moet je een mail zenden of bellen naar hen als verwittiging? Hoe gaat dit tewerk want zou graag mij fout geframede disc ook versturen.

    Is voor Belgie...
    Quote mezelf maar nog eens
    BD (1243) What i Watch

  12. #212

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt Bekijk bericht
    Ik heb gisteren uit drie verschillende bronnen vernomen dat als je hem nu bij de frs besteld dat je dan de nieuwe versie krijgt. Dus heb ik hem gisterenavond zelf ook maar besteld.
    en heb je de goede versie ontvangen? Ik sta ook op het punt deze te bestellen bij de FRS.
    | Beamer: JVC DLA-HD1 | Scherm: Lumene Movie Palace Velvet 300C | Popcorn Hour C-200 | Receiver: Denon AVR-3808 | Speakers Front: JBL XTi 80 | Speaker Center: JBL Xti 10c | Speakers Surround 4x : JBL L810 | Subwoofer: JBL E250P |

  13. #213

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wrcveen Bekijk bericht
    en heb je de goede versie ontvangen? Ik sta ook op het punt deze te bestellen bij de FRS.
    Ja, al heb ik wel ruim drie weken op moeten wachten. Dit omdat ze eerst deel drie op dvd hadden opgestuurd en wat na bellen en mailen heb hem zins vrijdag de Blu-Ray in huis.

  14. #214

    Standaard

    Naar welk adres moet je je foute disc versturen? en moet je een mail zenden of bellen naar hen als verwittiging? Hoe gaat dit tewerk want zou graag mij fout geframede disc ook versturen.

    Is voor Belgie...
    BD (1243) What i Watch

  15. #215

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Naar welk adres moet je je foute disc versturen? en moet je een mail zenden of bellen naar hen als verwittiging? Hoe gaat dit tewerk want zou graag mij fout geframede disc ook versturen.

    Is voor Belgie...
    Op een vraag antwoorden is op een forum hier zo lastig hé
    BD (1243) What i Watch

  16. #216

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Op een vraag antwoorden is op een forum hier zo lastig hé
    Al weken wacht ik op een antwoord, zal maar nog een poging wagen...
    BD (1243) What i Watch

  17. #217

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Al weken wacht ik op een antwoord, zal maar nog een poging wagen...
    Had allang gebeld als ik jou was...
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

  18. #218

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Naar welk adres moet je je foute disc versturen? en moet je een mail zenden of bellen naar hen als verwittiging? Hoe gaat dit tewerk want zou graag mij fout geframede disc ook versturen.

    Is voor Belgie...
    Iemand die hier een antwoord op heeft?
    Iedereen heeft blijkbaar zijn foute discs verstuurd, maar niemand weet meer naar welk adres of mail-adres?
    (adres voor een inwisseling van een Benelux-disc in België)
    Laatst aangepast door Sylver : 18-05-2008 om 20:16

  19. #219

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sylver Bekijk bericht
    Iemand die hier een antwoord op heeft?
    Iedereen heeft blijkbaar zijn foute discs verstuurd, maar niemand weet meer naar welk adres of mail-adres?
    (adres voor een inwisseling van een Benelux-disc in België)
    Inderdaad, hele gezever hier rond en als je het dan vraag waar moet je je disc nu effectief zenden doet iedereen alsof hun neus bloed.
    BD (1243) What i Watch

  20. #220

  21. #221

    Standaard

    Enig idee of de vernieuwde BR versie van Pirates Of The Caribbean 1 al in de winkels ligt. Ik kan ook wachten op de Pirates Of The Caribbean 1-3 : Blu-ray Pack. Daar mag ik zeker vanuit gaan dat het 1e deel juist is, toch?

  22. #222

    Standaard

    Ja, dat mag je hopen van wel, anders zijn ze wel heel raar bezig.
    Ik zou zeggen, koop die box t.z.t. gewoon, mocht er iets mis mee zijn, dan heb je het volle recht op vervanging.
    Maar ik verwacht dat ie wel goed is

  23. #223

    Standaard

    klopt het trouwens dat de nieuwste Blu ray's van POTC 1 geen kartonnen sleeve meer hebben ??(kennis van mij had em bij bol besteld en ontving geen sleeve)

  24. #224

    Standaard

    Klopt, is gebruikelijk bij Buena Vista.

  25. #225

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Klopt, is gebruikelijk bij Buena Vista.
    Dan kun je er waarschijnlijk van uit gaan dat de POTC die in de winkels liggen met sleeve nog de verkeerde versies zijn.
    Wat natuurlijk niet betekend dat de gene zonder sleeve wel goed zijn.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

Pagina 9 van 10 EersteEerste ... 5678910 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •