Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 76 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Welke hype, Dennis?
    Kom op, voor een Britse film was er rond deze echt wel erg veel te doen.
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  2. #52

    Standaard

    Vergis je je niet met Quantum of Solace?

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Vergis je je niet met Quantum of Solace?
    Neen.

    Zelf een Ritchie-aanbidder?
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  4. #54

    Standaard

    Nee, verre van dat. Maar ik gewoon nergens gemerkt dat er sprake was van een hype. Hier in Limburg heeft die maar in een enkele bioscoop gedraaid en dan ook niet meer dan een paar weken. En dat zegt toch wel iets of er sprake is van een hype of niet. Toch?

  5. #55

    Standaard

    mijn superflop was topch wel you don't mess with the zohan, het gebeurd niet vaak dat ik in de bios in slaap val en dat einde was gewoon te walchelijk voor woorden.

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Nee, verre van dat. Maar ik gewoon nergens gemerkt dat er sprake was van een hype. Hier in Limburg heeft die maar in een enkele bioscoop gedraaid en dan ook niet meer dan een paar weken. En dat zegt toch wel iets of er sprake is van een hype of niet. Toch?
    Die gigantische reclamedoeken die ik in Pathé heb gezien zeiden anders ook wel iets ivm het advertisingbudget
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  7. #57

    Standaard

    Laten we het hier maar bijhouden...

  8. #58

    Standaard

    Babylon AD en Max Payne zijn slechte films terwijl naar mijn mening het idee bij beide films een goede film had kunnen opleveren.

  9. #59

    Standaard

    Voor mij was dat Be Kind Rewind.
    Had hier meer van verwacht.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar S. Bekijk bericht
    mijn superflop was topch wel you don't mess with the zohan, het gebeurd niet vaak dat ik in de bios in slaap val en dat einde was gewoon te walchelijk voor woorden.

    Heb echt genoten van deze film.
    Heb het met een aantal maten zitten kijken op het juiste moment en dan is ie hilarisch.

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Ik denk toch The Forbidden Kingdom. De film kreeg goede recensies, maar het is een zeer flauwe over the top Martial Arts film met een flinterdun verhaaltje. De Martial Arts scènes zitten prachtig in elkaar, maar dat maakt nog geen goede film.
    "Ah, RAIN!"

  12. #62

    Standaard

    - Tropic Thunder (laat het na een sterke start compleet afweten)
    - Vantage Point (onderschat het denkvermogen van 't publiek, schande)
    - Wanted (veel mogelijkheden, nog niet half benut)

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Vansant Bekijk bericht
    De teleurstelling van 2008 wordt voor mij Rock'n'rolla. Had veel meer verwacht van deze prent. Zoals echter wél te verwachten weer teveel hype en te weinig payoff voor de nieuwe van Guy "kijkikhebmijnvrouwnietnodigomberoemdtezijn" Ritchie.
    Zeker een stuk minder dan Lock Stock en Snatch, maar vele malen beter dan Swept Away en Revolver. Voor mij was het na die twee laastgenoemde films eerder een meevaller dan een tegenvaller. Wil zeker niet beweren dat het een hele goede film was, het ontbrak met name aan originaliteit. Maar in mijn ogen zeker niet de meest teleurstellende film van 2008.

  14. #64
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Quntum of Solace - veel van verwacht en dan zijn de actiescenes van dit 007 vehicle gewoonweg slecht en de franchise onwaardig.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  15. #65

    Standaard

    Heb niet alle films gezien maar van wat ik gezien heb viel mij The happening en Wanted erg tegen........evenals vantage point, eagle eye
    Laatst aangepast door Roffa : 10-12-2008 om 09:21

  16. #66

    Standaard

    There Will Be Blood en No Country for Old Men.

    Niet omdat ze zo slecht waren, maar de hoge verwachtingen werden niet ingelost. Het zijn gewoon doorsnee goede films die niet boven de rest uit steken en hebben bij mij niet een dusdanige impact achter gelaten waardoor zij zich onderscheiden van andere toppers.

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fikret Bekijk bericht
    There Will Be Blood en No Country for Old Men.

    Niet omdat ze zo slecht waren, maar de hoge verwachtingen werden niet ingelost. Het zijn gewoon doorsnee goede films die niet boven de rest uit steken en hebben bij mij niet een dusdanige impact achter gelaten waardoor zij zich onderscheiden van andere toppers.
    wow, had nooit gedacht dat die 2 films in dit topic genoemd zouden worden. En dan ook nog in 1 post
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  18. #68

    Standaard

    De 2 meest telleurstellende films die ik dit jaar in de bios gezien heb zijn;

    -The Happening
    Ik had gehoopt dat het misschien nu eindelijk wel een korreltje van het niveau van the Sixth Sense zou zijn. Het tegendeel was meer dan waar. De; "You...lied to me? " was toch wel het dieptepunt van de film. Bijzonder ongeloofwaardig en niet overtuigend.

    -Meet the Spartans
    Dan zal ik maar beginnen met het verklaren waarom ik naar deze film ging. Ik deed een bioscoop marathon en dit was de enige film die ik tussen 2 andere films kon zien. Deze film hoort thuis in de lijst van de meest slechte films allertijden. Ik heb wel veel gelachen maar in elk geval niet omdat het grappig was.

  19. #69

    Standaard

    Quantom of solace

    Niet zozeer een slechte film of slechte bond,echter wel een tegenvaller voor mij.
    Ik miste de typische bond aspecten teveel.Net zo goed had ik naar Bourne 5 kunnen kijken. Op zich een pluspuntje Danie Graig doet het best aardig in zijn tweede bond,helaas biedt het script hem te weinig mogelijkheden om james bond sterk neer te zetten

    De volgende bond van mij mag meer babes hebben,,een pure bad guy,q(gadgets) en monneypenny terug en ten slotte lekkere voorspelbare droge onelinners
    Laatst aangepast door wayne : 10-12-2008 om 21:31

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wayne Bekijk bericht
    De volgende bond van mij mag meer babes hebben,,een pure bad guy,q(gadgets) en monneypenny terug en ten slotte lekkere voorspelbare droge onelinners
    I'm afraid those good old days are over :neutral:
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    I'm afraid those good old days are over :neutral:
    Nou ik weet het zo nog niet. Craig en een paar anderen hebben inmiddels al gezegd dat de volgende Bondfilm gewoon weer gadgets zou gaan hebben.

    Ik ben benieuwd.
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Vansant Bekijk bericht
    Nou ik weet het zo nog niet. Craig en een paar anderen hebben inmiddels al gezegd dat de volgende Bondfilm gewoon weer gadgets zou gaan hebben.

    Ik ben benieuwd.
    Gadgets, sure... Maar Moneypenny en Q? Ik weet het niet... Maar van mij hoeft het ook niet, de oudere en modernere Bondfilms hebben ieder hun eigen genre. Het is juist leuk dat er een beetje beweging zit in de formule.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  23. #73

    Standaard

    Righteous Kill mag ook wel in het rijtje geplaatst worden van meest teleurstellende film van deze eeuw.


  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Righteous Kill mag ook wel in het rijtje geplaatst worden van meest teleurstellende film van deze eeuw.
    Echt wel, wat een puinhoop zeg

  25. #75

    Standaard

    Vanavond voor mij de teleurstelling van 2008 gezien:

    Burn after reading.
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •