Pagina 14 van 17 EersteEerste ... 41011121314151617 LaatsteLaatste
De resultaten 326 tot 350 van 424 worden weergegeven.
  1. #326

    Standaard

    Shiiiiiiiiiiiiiiiiit, Clay Davis is the man!

    Stringer en Avon waren dat eerst natuurlijk.

    Bijna door seizoen 4 heen, McNulty komt bijna niet meer voor. :sad:
    Wel een sterk gegeven, als je nagaat dat een deel van hem stierf toen de Barksdale en Bell case voorbij was. Nu is hij een normale straat agent.

  2. #327

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kees Hoekerd Bekijk bericht
    Shiiiiiiiiiiiiiiiiit, Clay Davis is the man!

    Stringer en Avon waren dat eerst natuurlijk.

    Bijna door seizoen 4 heen, McNulty komt bijna niet meer voor. :sad:
    Wel een sterk gegeven, als je nagaat dat een deel van hem stierf toen de Barksdale en Bell case voorbij was. Nu is hij een normale straat agent.
    Maar dat vind ik ook wel 1 van de sterke punten, McNulty past niet in de verhaallijn dus wordt ie er ook niet met de haren bijgesleept.

  3. #328

    Standaard

    Ik wou seizoen 5 vandaag gaan kopen bij de FRS maar na het zien van de prijs, € 60, heb ik toch maar besloten even te wachten. Wat een belachelijke prijs zeg!!

  4. #329

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie Bekijk bericht
    Ik wou seizoen 5 vandaag gaan kopen bij de FRS maar na het zien van de prijs, € 60, heb ik toch maar besloten even te wachten. Wat een belachelijke prijs zeg!!
    Ja inderdaad, voor 10 afleveringen. The Wire is top, maar niet 6 euro per aflevering top.

  5. #330

    Standaard

    Heb de serie onlangs voor 50 euro gekocht. Nog steeds een hoog bedrag natuurlijk, maar deze serie is het helemaal waard.

    Zojuist dan ook de laatste aflevering van seizoen 5 gekeken, en ik blijf er bij dat dit voor mij de beste serie ooit is. Het laatste seizoen mist misschien de impact van seizoen 3 of de emoties van seizoen 4, maar is ook werkelijk weer briljant. Ongelooflijk hoe alle verhaallijnen uit de voorgaande jaren dit seizoen in elkaar vallen en met elkaar verband houden, terwijl er ook dit seizoen weer een nieuw thema geïntroduceerd wordt. Hulde aan de schrijvers!

    Het einde van The Wire mist misschien de originaliteit van The Sopranos of de emoties van Six Feet Under, maar is in mijn ogen perfect. De serie eindigt op de enige manier mogelijk. De problemen in Baltimore vallen gewoon niet op te lossen. Sommige bad guys krijgen wat ze toekomt, anderen komen er mee weg. Onschuldigen worden corrupt, en het leven op de straat begint weer helemaal opnieuw.
    Laatst aangepast door Mr. Incredible : 23-10-2008 om 13:41
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  6. #331

    Standaard

    Ik heb gisteren net The Wire: The Complete Series binnen gekregen van Amazon U.K. Omdat het pond zo laag staat is hij supergoedkoop. Alles bij elkaar was ik 95 pond (€108 ) kwijt voor serie 1 t/m 5 inclusief verzenden. De serie zit in een mooie, zeer stevige kartonnen hoes. Iedere serie zit in een eenvoudige maar nette keep case van het normale formaat, maar bevat toch tot liefst 5 dvd's! Volgens de opdruk zijn alle dvd's keurig nederlands ondertiteld. Ik ben met deze serie tot in het nieuwe jaar onder de pannen!

    Link: http://www.amazon.co.uk/Wire-Complet...0233294&sr=8-1
    Laatst aangepast door Zoolander : 25-12-2008 om 19:31

  7. #332

    Standaard

    Zeker een prachtige prijs voor deze serie! In Nederland betaal je alleen voor seizoen 5 al € 55,- (welke ik vandaag trouwens onder de kerstboom vond, dus die gaan we binnenkort maar eens kijken. )

  8. #333

    Standaard

    Ik ben net begonnen met seizoen 4. De eerste 3 seizoenen had ik al gedownload, maar ja, dit is wel een serie die je origineel moét hebben. Ik ken in ieder geval geen betere televisie dan The Wire.

  9. #334

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Zoolander Bekijk bericht
    Ik heb gisteren net The Wire: The Complete Series binnen gekregen van Amazon U.K. Omdat het pond zo laag staat is hij supergoedkoop. Alles bij elkaar was ik 95 pond (€108 ) kwijt voor serie 1 t/m 5 inclusief verzenden. De serie zit in een mooie, zeer stevige kartonnen hoes. Iedere serie zit in een eenvoudige maar nette keep case van het normale formaat, maar bevat toch tot liefst 5 dvd's! Volgens de opdruk zijn alle dvd's keurig nederlands ondertiteld. Ik ben met deze serie tot in het nieuwe jaar onder de pannen!

    Link: http://www.amazon.co.uk/Wire-Complet...0233294&sr=8-1
    Mooi, denk er ook aan om deze te kopen. Heb seizoen 1 al wel afzonderlijk gekocht, maar voor die prijs lijkt het me beter om ineens de hele box te kopen. Zou je wat foto's kunnen posten van deze box als je heb aangekregen hebt?

  10. #335

    Standaard







    De kleuren op de foto hierboven zijn wat vlak, maar in het echt zijn ze een stuk feller. Zie onderstaande foto die met flits is genomen voor een realistischer beeld.








  11. #336

    Standaard

    P.s.: Seizoen 1 zit gewoon in de box hoor! Maar die heb ik uitgeleend aan een vriend, vandaar dat die niet op de foto's staat.

  12. #337

    Standaard

    http://www.bangcd.com/

    Hier zijn seizoen 1 t/m 4 te koop voor € 12.80 per stuk ! Geen verzendkosten.
    Zijn de australische versies (regio 2/4) met nederlandse subs !

    Echt spotgoedkoop

  13. #338

    Standaard

    Weet iemand toevallig of er ook een complete box van The Wire hier zal uitkomen? En zo ja, wanneer?

  14. #339

    Standaard

    DVDcrave.com

    Seizoen 1 t/m 4: € 10,35 per stuk. Inclusief verzenden. Gaat eveneens om de australische versies. :razz:

  15. #340

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door David P. Bekijk bericht
    DVDcrave.com

    Seizoen 1 t/m 4: € 10,35 per stuk. Inclusief verzenden. Gaat eveneens om de australische versies. :razz:
    Nog goedkoper ! Is echt geen geld zeg voor zo'n prachtige serie............

  16. #341

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Weet iemand toevallig of er ook een complete box van The Wire hier zal uitkomen? En zo ja, wanneer?


  17. #342

    Standaard

    @ Zoolander: Bedankt voor de foto's. Ziet er nog wel oké uit. Ben alleen niet zo'n grote fan van die plastic keepcases.

    Zou er ook zo'n luxebox uitkomen als van the sopranos bv?

  18. #343

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cooperke Bekijk bericht
    @ Zoolander: Bedankt voor de foto's. Ziet er nog wel oké uit. Ben alleen niet zo'n grote fan van die plastic keepcases.

    Zou er ook zo'n luxebox uitkomen als van the sopranos bv?
    Bedoel je zoiets:




    http://www.amazon.com/Wire-Complete-...1338713&sr=8-1
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  19. #344

    Standaard

    Persoonlijk prefereer ik de keep cases met het originele artwork. De amerikaanse box oogt wat steriel. Ook zijn er wat klachten over de manier dat de discs verpakt zijn. Ze zouden moeilijk uit de kartonnen sleeve te halen zijn zonder de dvd's te beschadigen.
    Laatst aangepast door Zoolander : 09-01-2009 om 21:59

  20. #345

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Incredible Bekijk bericht
    Heb de serie onlangs voor 50 euro gekocht. Nog steeds een hoog bedrag natuurlijk, maar deze serie is het helemaal waard.

    Zojuist dan ook de laatste aflevering van seizoen 5 gekeken, en ik blijf er bij dat dit voor mij de beste serie ooit is. Het laatste seizoen mist misschien de impact van seizoen 3 of de emoties van seizoen 4, maar is ook werkelijk weer briljant. Ongelooflijk hoe alle verhaallijnen uit de voorgaande jaren dit seizoen in elkaar vallen en met elkaar verband houden, terwijl er ook dit seizoen weer een nieuw thema geïntroduceerd wordt. Hulde aan de schrijvers!

    Het einde van The Wire mist misschien de originaliteit van The Sopranos of de emoties van Six Feet Under, maar is in mijn ogen perfect. De serie eindigt op de enige manier mogelijk. De problemen in Baltimore vallen gewoon niet op te lossen. Sommige bad guys krijgen wat ze toekomt, anderen komen er mee weg. Onschuldigen worden corrupt, en het leven op de straat begint weer helemaal opnieuw.
    Afgelopen nacht ook de laatste aflevering gezien van weer een ijzersterk seizoen van een geweldige serie.

    Er komen inderdaad een flink aantal karakters terug die je ook al een aantal seizoenen niet gezien hebt: Nick uit de haven, Valchek, Poot in de schoenenzaak, Wey Bey, Prez enz enz.

    Het siert de serie dat ze niet alles netjes aan elkaar willen breien zoals je al zegt, ze zijn eigenlijk niks verder als aflevering 1 van seizoen 1.

    Een ander sterk punt van de schrijvers behalve wat jij al zegt vond ik dat ik persoonlijk Stringer geen seconde gemist heb terwijl dat toch een geweldig karakter was.


    Het seizoen zelf vond ik gewoon weer sterk omdat het ook een soort van seizoen 4.5 was met de jongens die terug komen en de zaak van het eind die toch verder gaat.

    Het kranten gedeelte vond ik niet heel interessant maar Gus vond ik wel weer een sterk karakter. Maar McNulty maakt het dit seizoen in ieder geval wel erg bont

    Grootste klapper was toch voot mij wel de zeer plotselinge dood van Omar. Seizoen na seizoen zit de hele drugscene achter em aan en lijkt ie onsterfelijk, en dan wordt ie zo gepakt

    Een van de beste series ooit.

  21. #346

    Standaard

    De grootste klapper waar jij het over hebt vond ik ook direct het grootste minpunt van het laatste seizoen. Ongelovelijk dat ze hem op zo een manier aan zn einde laten komen. Ik zat echt met smart te wachten op een confrontatie tussen hem en Marlo .

  22. #347

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie Bekijk bericht
    De grootste klapper waar jij het over hebt vond ik ook direct het grootste minpunt van het laatste seizoen. Ongelovelijk dat ze hem op zo een manier aan zn einde laten komen. Ik zat echt met smart te wachten op een confrontatie tussen hem en Marlo .
    Ja ik eigenlijk ook wel. Daar leek het ook op af te stevenen tot die scene. Zat overigens net een reportage te kijken op de laatste dvd van het 5e seizoen waarin ze alle seizoenen bespreken met favoriete scenes en karakters van de acteurs en daarin vertelde Omar dat ie eigenlijk maar 7 afleveringen mee zou doen en dan neergeschoten zou worden. Toch een verdienste weer van de acteur dat ie het zo lang heeft volgehouden. Jammer dat ie zo lullig aan z'n eind kwam, het karakter verdiende beter

  23. #348

    Standaard

    The Wire S4 David Simon
    Wederom een zeer sterk seizoen, ditmaal wel een wat andere aanpak. Ging het eerder eigenlijk puur en alleen om de zaken, nu worden ook enkele andere aspecten beter in beeld gebracht. Een combi van de eerste seizoenen, Dangerous Minds en The West Wing eigenlijk. Binnenkort ook het vijfde en laatste seizoen maar eens aanschaffen! 8.5

  24. #349

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D Bekijk bericht
    http://www.bangcd.com/

    Hier zijn seizoen 1 t/m 4 te koop voor € 12.80 per stuk ! Geen verzendkosten.
    Zijn de australische versies (regio 2/4) met nederlandse subs !

    Echt spotgoedkoop
    DVD's zijn binnen. Ziet er goed uit, zijn gewoon de australische keepcase versies. Ook perfect allemaal per stuk verpakt door bangcd. Geen geld zeg..........

  25. #350

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie Bekijk bericht
    De grootste klapper waar jij het over hebt vond ik ook direct het grootste minpunt van het laatste seizoen. Ongelovelijk dat ze hem op zo een manier aan zn einde laten komen. Ik zat echt met smart te wachten op een confrontatie tussen hem en Marlo .
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    Ja ik eigenlijk ook wel. Daar leek het ook op af te stevenen tot die scene. Zat overigens net een reportage te kijken op de laatste dvd van het 5e seizoen waarin ze alle seizoenen bespreken met favoriete scenes en karakters van de acteurs en daarin vertelde Omar dat ie eigenlijk maar 7 afleveringen mee zou doen en dan neergeschoten zou worden. Toch een verdienste weer van de acteur dat ie het zo lang heeft volgehouden. Jammer dat ie zo lullig aan z'n eind kwam, het karakter verdiende beter
    Hmm... hier ben ik het niet met jullie mee eens. Ik vond de manier waarop Omar omkwam juist de enige mogelijke. Ik had er meer moeite mee dat hij een aflevering eerder nog als een soort Superman uit een flat sprong tijdens het vuurgevecht met Marlo's crew. Marlo had hem dus nooit kunnen pakken. Dat hij dan op zo'n onbenullige manier aan zijn einde komt, door een jongetje die het gewoon doet om naam te maken, vond ik dan ook erg passend.
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

Pagina 14 van 17 EersteEerste ... 41011121314151617 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •