Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 29 van 29 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    laat ik het zo zeggen:
    ik heb het bij een plasma er nog nooit bij zien staan.

    *aanpassing*
    Op de website van LG staat erbij dat de pg6000 100 hz is
    Laatst aangepast door RJI : 22-01-2009 om 20:33
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  2. #27

    Standaard

    Staat er idd wel bij maar een verkoper vertelde mij dat dat alleen voor de ''duidelijkheid'' was. Plasma is een andere techniek dan LCD. Vraag me niet naar de details...

  3. #28
    killik
    Guest

    Standaard

    Ik heb de laatste maand heel veel info gezocht/tv's bekeken en vergeleken, misschien fijn voor jullie als ik mijn ervaring kan delen.

    Ik was opzoek naar een mooi 32 of 37 inch scherm, verder wist ik niets van lcd/plasma ect. Films stonden bovenaan, en ik wilde vooral dat mooie dingen als Pixar films goed naar voren zouden komen. Verder zal ik veel gaan gaan gamen. Voor deze 2 zaken is 100 hertz heel belangrijk, tv kijk ik verder niet.

    Ik heb ook de pg6000 in overweging genomen, echter na een winkelbezoek en wat geklooi met de beeldinstellingen heb ik ervan afgezien: ik vond het beeld te donker en mat, bovendien haperde het beeld wat bij snelle scene's (happy feet stond op).

    Iets teleurgesteld in plasma kwam ik later de Panasonic 37px80 tegen. Ook een plasmascherm, 100hertz, 100 euro duurder maar dan heb je ookwat. Heel goede recensies online, en ik heb hem in mediamarkt bekeken en ik zag geen verschil met de FullHD schermen, verder prachtige, heldere kleuren (voorzover je dat kan beoordelen in een winkel). Verder blijkt dat wanneer mensen een plasma hebben gekocht deze thuis veel mooier blijkt dan in de winkel (licht, instellingen enz.)

    Ik heb de 37px80 besteld (online voor zo'n 650 te krijgen, mediamarkt 697) en zal snel mijn ervaringen posten. Maar volgens mij is deze tv voor deze prijs echt een aanrader

  4. #29

    Standaard

    probleem
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •