Pagina 49 van 74 EersteEerste ... 3945464748495051525359 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.201 tot 1.225 van 1849 worden weergegeven.
  1. #1201

    Standaard

    Mijn computer doet het sinds gisteren weer, de harde schijf bleek kapot te zijn, dus heb wéér (tweede keer in een jaar tijd) een nieuwe hd moeten halen.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  2. #1202

    Standaard

    Normaal zit er toch een aantal jaar garantie op een schijf.


    Jeroen.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

  3. #1203

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie Bekijk bericht
    Tijdens het opstarten van mijn pc krijg ik al een tijdje de volgende RunDLL melding;

    "Er is een fout opgetreden tijdens het laden van
    C:\Windows\system32\mLEUNgHb.dll

    Kan opgegeven module niet vinden."

    Opzich heb ik er verder geen last van aangezien ik de melding zonder verdere problemen wegklik maar ben toch benieuwd wat het is.
    gebroken dll'tje, mogelijk even vervangen voor een nieuwe file, deze is als het goed is te vinden op windows disc, en anders even de repair functie gebruiken.

    Overigens voor mij geen bekende file, dus mogelijk even virusscanner/spyware inzetten.
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  4. #1204

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie Bekijk bericht
    Tijdens het opstarten van mijn pc krijg ik al een tijdje de volgende RunDLL melding;

    "Er is een fout opgetreden tijdens het laden van
    C:\Windows\system32\mLEUNgHb.dll

    Kan opgegeven module niet vinden."

    Opzich heb ik er verder geen last van aangezien ik de melding zonder verdere problemen wegklik maar ben toch benieuwd wat het is.
    Meestal is het zo dat, wanneer je een dll naam op google intikt je meerdere hits krijgt. Deze is totaal niet bekend. Wellicht spyware die juist is verwijderd. Gebruik anders eens CCleaner en scan je pc ermee. CCleaner herstelt ook je register...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  5. #1205

    Standaard

    Ok thanks! Ga het eens proberen.

  6. #1206

    Standaard

    Ik kan geen flash games meer spelen, de besturing werkt niet of zit vast, maakt niet uit welk spel of welke toetsen.
    Als ik bijvoorbeeld deze http://www2.rasterwerks.com/game/phosphor/beta1.asp probeer draai ik alleen maar rondjes terwijl ik niks doe!
    Iemand tips?

  7. #1207

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jolling Bekijk bericht
    Ik kan geen flash games meer spelen, de besturing werkt niet of zit vast, maakt niet uit welk spel of welke toetsen.
    Als ik bijvoorbeeld deze http://www2.rasterwerks.com/game/phosphor/beta1.asp probeer draai ik alleen maar rondjes terwijl ik niks doe!
    Iemand tips?
    Controleer even of je toetsenbord wel correct is ingesteld, als je de haakjes boven de 9 en de 0 hebt is je toetsenbord VS internationaal. Als die op bijvoorbeeld Nederlands staat kan het fout gaan.

    Aan de andere kant misschien een flashupdate gedaan die niet goed ging?
    Update op je browser gedaan?
    Nieuwe add-on's geinstalleerd?

  8. #1208

    Standaard

    Had de laatste tijd nog al eens problemen met Firefox en al googlende bleek dat ik niet de enige was. Hij wordt soms langzaam en bij het afsluiten bleef hij op de achtergrond toch actief.
    Voor de gein eens Google Chrome geinstalleerd en wat een verademing zeg!
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  9. #1209

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EmDee Bekijk bericht
    Had de laatste tijd nog al eens problemen met Firefox en al googlende bleek dat ik niet de enige was. Hij wordt soms langzaam en bij het afsluiten bleef hij op de achtergrond toch actief.
    Voor de gein eens Google Chrome geinstalleerd en wat een verademing zeg!
    Ik gebruik ook firefox maar (afkloppen) geen problemen.

  10. #1210

    Standaard

    google chrome is leuk en gebruiksvriendelijker dan firefox en explorer, maar ook een stuk beperkter

  11. #1211

    Standaard

    Alle dingen die ik er mee wil kunnen doet ie en nog goed en snel ook.
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  12. #1212

    Standaard

    Chrome en Firefox gebruik ik naast elkaar. Chrome voor het simpele surfwerk en Firefox voor wat uitgebreidere zaken, zoals op forums posts aanpassen enzo.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  13. #1213

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EmDee Bekijk bericht
    Had de laatste tijd nog al eens problemen met Firefox en al googlende bleek dat ik niet de enige was. Hij wordt soms langzaam en bij het afsluiten bleef hij op de achtergrond toch actief.
    Voor de gein eens Google Chrome geinstalleerd en wat een verademing zeg!
    Ik heb sinds gisteren ook problemen met Firefox. Elke website duurt enorm lang als ik die wil openen en als ik bijvoorbeeld op dit forum naar beneden wil scrollen, dan blijft die een 20 tal seconden hangen.

    Kan dat aan Firefox liggen of is er iets anders aan de hand?

    Ik heb Ccleaner en een virusscanner al op de PC losgelaten, maar alles was in orde maar nog steeds hetzelfde gedoe met firefox.
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  14. #1214

    Standaard

    Misschien heb je wat add-ons die moeilijk doen? of het cookiebeheer schijnt voor firefox ook vaak voor problemen te zorgen

  15. #1215

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    Misschien heb je wat add-ons die moeilijk doen? of het cookiebeheer schijnt voor firefox ook vaak voor problemen te zorgen
    Alle cookie's verwijder ik altijd zodra ik Firefox afsluit. En add-ons zou wel kunnen. heb ooit zo'n balk aan de rechterkant van me scherm gehad met het weer, sport etc. Misschien heb ik die niet goed verwijderd./

    thanks, zal thuis eens kijken
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  16. #1216

    Standaard

    Ik zit op Windows XP, m'n pa's PC op Vista. Hij kan wel mijn gedeelde mappen vinden, maar ik vind heel zijn PC niet.

    Kan het kloppen dat XP niet in gedeelde mappen van Vista kan komen, of doen we iets verkeerd?

  17. #1217

    Standaard

    Vista en XP hebben wel vaker last om elkaar te vinden.
    Zie je de PC van je vader wel in het netwerk? Of alleen de map "gedeelde documenten" niet?
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  18. #1218

    Standaard

    zoals ik al zei, ik vind heel zijn pc niet.

  19. #1219

    Standaard

    Sorry, niet goed gelezen

    Kijk eens op deze site en neem de stappen door die hier genoemd worden.
    Misschien dat er ergens een instelling niet goed staat.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  20. #1220

    Standaard

    alright ik zal ff kijken, bedankt Ludo!

  21. #1221

    Standaard

    tik in 'uitvoeren' eens '//[naam van je vaders-pc]' vindt hij hem dan?

  22. #1222

    Standaard

    Ik heb trouwens nog een PC te koop voor de liefhebber, marktplaats adverentienummer: 26039069.
    Bieden mag!
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  23. #1223

    Standaard

    @Patrick:

    Heb je ook een link?
    Ik kan de advertentie namelijk niet vinden.

  24. #1224

    Standaard

    Ah naar lang zoeken eindelijk de link gevonden: http://link.marktplaats.nl/260390690
    Hebben ze goed verstopt.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  25. #1225

    Standaard

    nee, je had je advertentienummmer gewoon niet goed

Pagina 49 van 74 EersteEerste ... 3945464748495051525359 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •