Pagina 19 van 49 EersteEerste ... 915161718192021222329 ... LaatsteLaatste
De resultaten 451 tot 475 van 1217 worden weergegeven.
  1. #451

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Angels vs demons Bekijk bericht
    ik was pas een dolby setje testen bij de BCC en daarvoor gebruikte ze een film fragment

    Het was een japanse(iig oosters) film met een samurai ofzo in een ronde cirkel
    eerst wat gepraat, daarna gooit hij een drink bakje omhoog, begint rond te springen/slaan en laat dan het bakje weer op het puntje van zijn zwaard landen.

    enkele secondes later beginnen 1 voor 1 allemaal rollen met bamboe waarvan die cirkel gemaakt was los te schieten en stort uiteindelijk heel de cirkel in.

    Iemand?
    is dat niet zatoichi? En anders toch Crouching Tiger / Hidden Dragon of HERO?? Sorry .. ik weet 'm ook even niet definitief.. wel een herkenbare clip!

    Alle drie het kijken waard hoor overigens .

  2. #452

    Standaard

    Volgens mij is het inderdaad Hero.

  3. #453

    Standaard

    Ik ben op zoek naar de titel van een film die ik lang geleden heb gezien.

    het gaat over een aantal meteoren waarmee een alien ras contact zoekt.

    op de plaatsen waar de eerste meteoren neerstorten beginnen mensen vreemde taal uit te slaan.
    door elkaar heen gespeelt komt het overeen met een geluidsband die de ruimte ingestuurd werd.
    daarna worden de volgende meteoren opgeblazen.
    met een enorme meteorenregen tot gevolg.

    het meest opvallende kenmerk is echter dat de film begint in zwartwit, waarbij er een dansend paar te zien is.
    dan komt er een soort extra nieuwsbericht tussendoor waarmee de eigenlijke film begint.

    het is een film uit de usa, en ik denk dat ik hem een jaar of 10 geleden heb gezien op tv.
    weet iemand welke film ik bedoel?
    Laatst aangepast door patrick434 : 21-08-2009 om 23:28 Reden: stukje vergeten
    Onderschrift,

    kun je dat eten?

  4. #454

    Standaard

    En ik ben op zoek naar een film die ik al lang niet meer heb gezien, en toch wel weer is wil zien, omdat ik het een echte top film vond, snapten er toen niks van (te jong) en nu ik ouder ben zou dat wel lukken, vandaar ik hem heel graag wil zien! alleen de titel van de film weet ik niet, heb al veel gezocht maar het lukt me niet, hoop dat dit helpt.

    Wie hem weet krijgt 1 miljoen euro:P

    Maar het gaat over een rare man met hele zwarte ogen, En heeft altijd wel een staf bij, in de film zit hij heel veel op een troon ofzo, hij kan eigelijk heel veel doen vanuit zijn troon.

    Hij zit in een dorpje in een huisje, en dan breekt er later in de film de winter los in dat dorpje, veel mensen zijn dan opgesloten, en er gebeuren wel wat rare dingen zoals moorden(als ik het goed heb) tsja voor de rest is het me onduidelijk wat ik nog meer moet zeggen. denk dat de film jaren 90 zijn. is al paar keer(nu heel lang niet meer) op tv geweest! ze zonden de film uit in 3 stukken! zo lang is de film wel. maar je bleef toch aandachtig kijken dat vond ik ook knap van de film.

    Iemand moet hem gezien hebben! alleen bij dit even goed nadenken jongens.

    Ik wacht met smart af :razz:

  5. #455

    Standaard

    Geef maar hier dat miljoen. Het kan niet anders dan Storm of the Century zijn.

    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  6. #456

    Standaard

    Hoe heet die ene film waarbij een groep mensen (?) worden achtervolgt door een vrachtwagen? Ik herinner me nog dat ze door een maïsveld lopen en dat er dan opeens die grote (zoek)lichten van die vrachtwagen aanspringen. Ook herinner ik me dat er op het einde iemand een pijp door z'n been heeft steken .
    Alvast bedankt!

  7. #457

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robbie93 Bekijk bericht
    Hoe heet die ene film waarbij een groep mensen (?) worden achtervolgt door een vrachtwagen? Ik herinner me nog dat ze door een maïsveld lopen en dat er dan opeens die grote (zoek)lichten van die vrachtwagen aanspringen. Ook herinner ik me dat er op het einde iemand een pijp door z'n been heeft steken .
    Alvast bedankt!
    Joy Ride?
    http://www.imdb.com/title/tt0206314/

  8. #458

    Standaard

    Jep, dat is 'm. Thanks =)

  9. #459

    Standaard

    Hmzz, kan even niet herinneren of ik het al eerder gevraagd had.

    Een film die ik ongeveer 10 jaar geleden heb gezien. Volgens mij een Duitse of Duits-sprekende film. Over kinderen met kanker in een ziekenhuis. 1 van de kinderen ziet een Zeppelin voorbij vliegen.
    **** me gently with a chainsaw.

  10. #460

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Geef maar hier dat miljoen. Het kan niet anders dan Storm of the Century zijn.

    Ooooo dat is die harstike bedankt! mag ik je rnr nummer stort ik morgen de miljoen

  11. #461

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeffrey20 Bekijk bericht
    Ooooo dat is die harstike bedankt! mag ik je rnr nummer stort ik morgen de miljoen
    Wacht even. Je bent toch geen Nigeriaanse koning :wink Daar trap ik geen derde keer meer in .
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  12. #462

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Wacht even. Je bent toch geen Nigeriaanse koning :wink Daar trap ik geen derde keer meer in .
    Nee dat niet gelukkig maar je moet er zowie zo niet intrappen he
    Maar ik weet wat je bedoelt.

  13. #463

    Standaard

    Nog een film waarvan ik de naam niet kan vinden.
    Het betreft een vrouw die nachtdiensten gaat draaien in een (kinder)ziekenhuis. Het is een doodnormaal ziekenhuis, alleen op de tweede verdieping mag niemand komen, omdat het er, naar men zegt, spookt. Het zou gaan over een arts die in haar jonge jaren ook in hetzelfde ziekenhuis werkte. Ze was erg gesteld op de kinderen en het afscheid was zwaar als de kinderen uit het ziekenhuis vertrokken. Wanneer kinderen worden ontslagen uit het ziekenhuis krijgen ze opeens onverklaarbare botbreuken. Het lijkt wel alsof iemand niet wil hebben dat de kinderen weggaan. later in de film wordt duidelijk dat deze arts (niet de nieuwe arts, maar die in haar jonge jaren in het ziekenhuis werkte) hiervoor zorgt (ze breekt de botjes niet handmatig, maar ze 'laat' ze breken).
    Misschien wat onduidelijk, maar ik hoop dat iemand van jullie antwoord weet te geven op mijn vraag.

  14. #464

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robbie93 Bekijk bericht
    Nog een film waarvan ik de naam niet kan vinden.
    Het betreft een vrouw die nachtdiensten gaat draaien in een (kinder)ziekenhuis. Het is een doodnormaal ziekenhuis, alleen op de tweede verdieping mag niemand komen, omdat het er, naar men zegt, spookt. Het zou gaan over een arts die in haar jonge jaren ook in hetzelfde ziekenhuis werkte. Ze was erg gesteld op de kinderen en het afscheid was zwaar als de kinderen uit het ziekenhuis vertrokken. Wanneer kinderen worden ontslagen uit het ziekenhuis krijgen ze opeens onverklaarbare botbreuken. Het lijkt wel alsof iemand niet wil hebben dat de kinderen weggaan. later in de film wordt duidelijk dat deze arts (niet de nieuwe arts, maar die in haar jonge jaren in het ziekenhuis werkte) hiervoor zorgt (ze breekt de botjes niet handmatig, maar ze 'laat' ze breken).
    Misschien wat onduidelijk, maar ik hoop dat iemand van jullie antwoord weet te geven op mijn vraag.
    Fragile

    http://www.imdb.com/title/tt0422272/

  15. #465

    Standaard

    Ja, die bedoel ik, bedankt.

  16. #466

    Standaard

    (een jaar of 20 geleden?) heb ik eens wat op TV gezien. Ik was er zo gek van dat m'n ouders het ook opnamen. En ik ben al tijden op zoek naar wat "het" was! November vorig jaar heb ik de vraag al eens op een film-forum gesteld, maar ik heb er geen enkele reactie op gekregen. Door de laatste jaren heen, heb ik al urenlang op Google al verschillende combinaties van trefwoorden in zitten tikken, maar de titel komt maar niet boven.

    Ik zal beschrijven wat ik me nog weet te herinneren, maar ga er niet blindelings van uit dat alles klopt. Misschien zijn m'n herinneringen in de loop der jaren wat vertroebeld... Sommige beelden zie ik nog letterlijk voor me, maar of ze kloppen...?

    Volgens mij was het een miniserie (of toch "gewoon" een film), van maar een paar delen. 2 mannen dobberden in de brandende zon in de oceaan rond op een vlot. (Ik denk dat ze daarop terecht kwamen door een schipbreuk, maar zeker weten doe ik het niet.) Het speelde in de tegenwoordige tijd. Het was in elk geval geen historische piratenfilm of zo. Één van de twee moest er door de ander van weerhouden worden om zout water te drinken. Volgens mij gebeurde dat uiteindelijk toch. En ik weet nog dat ze ergens aanspoelden en in een grot terecht kwamen. Eentje kreeg last van een lichamelijk ongemak (zijn oog?) en werd door de ander zo goed en zo kwaad als het ging geholpen. Volgens mij werd die ene ook langzaam gek door alles. Geen idee of ze uiteindelijk gered werden of niet.

    Ik heb niet de hoop dat iemand van jullie zomaar opeens de titel van die serie of film roept, maar er moet toch een manier zijn om achter de titel te komen? Misschien heeft iemand daarvoor suggesties?

    En ga vooral niet (alleen) zitten zoeken bij bekende films en series. Misschien blijkt achteraf dat het ontzettend prutswerk was, maar als kind was ik diep onder de indruk en ik wil het alleen daarom graag nog eens zien.

    Iemand? Want ik word er inmiddels redelijk gefrustreerd van.

  17. #467

    Standaard

    @Eddie: het heeft wel wat weg van verschillende films als ik je verhaal zo lees, 2 man op een vlot - Pirates ('86) van Polanski, met Polanski en Matthau. Maar het was geen historische film, zei je. Al geprobeerd om keywords zoals cave , raft, shipwreck ed in te tikken op imdb en dan bij de midden tot eind jaren tachtig producties te zoeken?

    Zelf ben ik op zoek naar een jeugdserie, zal ook midden tot eind jaren 80 geweest zijn. Deze serie werd uitgezonden op de belg (BRT) na Tik-Tak, Plons, Liegebeest, Merlina en dergelijke programmering en het ging over een hond die iedere aflevering ergens kwam aanlopen, een probleem oploste, en aan het eind van de aflevering weer verder trok. Live-action serie (geen cartoon dus) en het was niet Lassie, Benji, Rintintin of iets dergelijks.

    Vermoedelijk een Australische of Engelse serie, maar kan ook Amerikaans geweest zijn.
    Mij staat iets bij van 'de kleine zwerver', maar daarop is niets te vinden.
    Typische serie met melancholische titelsong. Ik hoor het graag als iemand suggesties heeft?
    Send a maniac to catch a maniac...

  18. #468

  19. #469

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    Bedankt voor de tip! Gevonden: The littlest Hobo (film '58 en series in de 60-er en van 79 - 85, die ik heb gezien). Blijkt een Canadese serie te zijn. http://www.imdb.com/title/tt0078644/
    Send a maniac to catch a maniac...

  20. #470

    Standaard

    Help me out guys...een film van HBO over een verdwenen soldaat...of een overleden soldaat waar eerherstel wordt gezocht oid...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  21. #471

  22. #472

    Standaard

    Nee, het is een film, geen docu...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  23. #473

    Standaard

    Gevonden! Het is 'Taking Chance'
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  24. #474

    Standaard

    Hmm, ben benieuwd of iemand deze weet.Ooit eens gezien, altijd vaag bijgebleven.
    Een western in kleur, over een simpele man die deelneemt aan een highstakes pokerspel in een achterkamertje van een saloon in eenslaperig stadje. Op een gegeven moment heeft hij zo'n goede hand te pakken, dat hij zeker weet, ik kan niet verliezen. Maar dan gebeurt er iets met hem (weet niet meer wat), wat er voor zorgt dat zijn vrouw de plaats van hem moet innemen. De film draait alleen maar om dit pokerspel, en speelt zich volgens mij voor 90 % procent af in deze ruimte. Ben benieuwd of er een filmkenner is die deze western kent. Ik heb geen namen van de regisseur, acteurs of actrices helaas.
    It's a damn refreshment to see this kind of professiolism these days

  25. #475

    Standaard

    Volgens mij A big hand for a little lady

Pagina 19 van 49 EersteEerste ... 915161718192021222329 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •