Pagina 108 van 176 EersteEerste ... 85898104105106107108109110111112118158 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.676 tot 2.700 van 4379 worden weergegeven.
  1. #2676

    Standaard

    The Royal Tenenbaums (Wes Anderson, 2001)
    Al een aantal keren gezien en het blijft een heerlijke film. De cast vol bekende namen is erg goed, ook de namen waarvan je dat misschien niet echt verwacht. De humor ligt me wel en het script bevat veel details, hierdoor is het zeker geen straf om de film vaker te kijken. Verder ook een prima soundtrack. 8.3

    Insomnia (Erik Skjoldbjærg, 1997)
    In dit geval had ik de remake eerder gezien en moet zeggen dat qua eindoordeel niet zoveel verschil zit tussen de remake en dit origineel. In de versie van Nolan is het einde wat spannender, maar die film is weer wat langdradig. Acteerwerk is degelijk, maar Stellan Skarsgård steekt daar ruim bovenuit. 7.5

  2. #2677

    Standaard

    The Uninvited

    Wat een goede film zeg. Prachtige beelden, zeer goed acteerwerk en een creepy verhaal met een geweldige twist aan het eind. Vooral Emily Browning doet het erg goed.
    1 van mijn favoriete films van 2009.

    9/10

  3. #2678

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D Bekijk bericht
    The Uninvited

    Wat een goede film zeg. Prachtige beelden, zeer goed acteerwerk en een creepy verhaal met een geweldige twist aan het eind. Vooral Emily Browning doet het erg goed.
    1 van mijn favoriete films van 2009.

    9/10
    Ben hier erg benieuwd naar, het Koreaanse origineel vond ik geweldig.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  4. #2679

    Standaard

    SESSION 9

    Bijzondere spookfilm die voor de verandering nu eens lang de spanning erin laat en de kijker aan het denken zet. Jammer dat er aan het einde veel verklapt wordt maar het is heerlijk om eens weer een horrorthriller te zien waarin het niet om schrikeffecten maar om denkwerk gaat

    8.0

    Trailer


  5. #2680

    Standaard

    The Proposition

    Na verscheidene keren gelezen te hebben dat dit een goede film was, heb ik hem toch maar een keer gekeken, én dat viel niet tegen!
    Het verhaal is helaas dun en van verre zie je al aankomen hoe het gaat aflopen. Maar mede door de hoeveelheid actie en geweld, is de film toch continue spannend.
    Daarnaast wordt er voldoende geacteerd, wat ook altijd een pluspunt is.

    Ik vond de film al met al niet langzaam, zoals ik wel eens gelezen heb, maar juist erg goed opgebouwd. Daarnaast vond ik de soundtrack, in combinatie met de gedichten die door de film heen kwamen, erg goed!

    7.3/10
    -Aiya Eärendil Elenion Ancalima!-

  6. #2681

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Earendil Bekijk bericht
    The Proposition

    7.3/10
    Los van het verhaal dat je blijkbaar niet aansprak, vond je de film niet fantastisch in beeld gebracht?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  7. #2682

    Standaard

    GUROTESUKU

    GROTESQUE

    Ik weet eigenlijk absoluut niet waarom ik naar dit soort rommel kijk. Het is niet leuk, spannend en van de gore krijg ik geen kick want het doet me niets

    2.0

    Trailer


  8. #2683

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin de Koning Bekijk bericht
    GUROTESUKU

    GROTESQUE

    Ik weet eigenlijk absoluut niet waarom ik naar dit soort rommel kijk. Het is niet leuk, spannend en van de gore krijg ik geen kick want het doet me niets

    2.0
    Kijk je dat soort films dan ook altijd helemaal af? Ik heb er soms een aantal tussen zitten waarbij ik het einde echt niet haal zonder mezelf de ogen uit te steken.......
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  9. #2684

    Standaard

    Ik heb hem helemaal afgekeken. Nu kan ik je dus ook vertellen dat het einde belachelijk is


  10. #2685

    Standaard

    Zojuist Keizer Kuzco zitten kijken in de Nederlandstalige versie, ik moet zeggen, die film blijft absoluut briljant in het Nederlands, een van de overduidelijke voorbeelden dat Disney bij zijn animatiefilms absoluut weet hoe ze een goede nasynchronisatie moeten maken. Persoonlijk vind ik de Nederlandstalige versie van Kuzco ook superieur aan de originele soundtrack.

    Bij Live Action films ben ik er trouwens niet over te spreken (verschrikkelijk bij G-Force bijvoorbeeld) maar hun animatiefilms zijn altijd wel goed gedaan.
    Ik heb in iedergeval weer flink zitten lachen om deze film en had hem helaas afgelopen week op tv gemist. Gelukkig maar dat ik hem op dvd heb want een collega zat mij al helemaal gek ermee te maken .

    Cijfer: 8.0
    Ikran is not horse!

  11. #2686

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Los van het verhaal dat je blijkbaar niet aansprak, vond je de film niet fantastisch in beeld gebracht?
    Ontzettend fantastisch zelfs! Natuurlijk de prachtige beelden van de natuur, waar overal een gelige waas overheen hing. Erg mooi!
    Ook de details, zoals die bolletjes op de kleding van iedereen tijdens geseling en die vliegen telkens, daar hou ik wel van!

    Daarom is de film nog wel ruim voldoende, er zit genoeg sfeer in de film!
    Het verhaal sprak me inderdaad niet erg aan, maar dat kwam door de snelle, onlogische wendingen. De kapitein was namelijk wel erg snel veranderd. Als je dit soort karakterveranderingen wilt doorvoeren, dan moet je de film langen laten duren denk ik, nu veranderde de mensen te snel en daardoor onlogisch.
    Maar dat gevoel had ik, misschien jij juist niet!
    -Aiya Eärendil Elenion Ancalima!-

  12. #2687

    Standaard

    BACH KE ZARAA

    THE BOLLYWOOD EVIL DEAD





    Oftewel een remake van de horrorclassic EVIL DEAD en ik moet zeggen dat ondanks er een totaal gebrek aan spanning en sfeer is dit juist het voordeel is van dit filmpie want ik heb me rotgelachen. Complete scenes met dialogen zijn gekopieerd uit het origineel

    Gottegot... ff bijkomen...

    Waar zou ik dit kreng kunnen kopen?

    8.0

  13. #2688

    Standaard

    geniaal
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  14. #2689

    Standaard

    Monsters, Inc. (Pete Docter, 2001)
    Heb deze film nu voor de zoveelste keer gezien, en ik blijf hem echt leuk vinden. Stemmen goed gedaan, leuk verhaal, goede animatie. Ik heb er maar weinig aan op te merken. Had wel de verschrikkelijke sneeuwman iets vaker willen zien, vind ik echt het hoogtepunt van de film. Ook de verwijzingen naar Finding Nemo en Toy Story II zijn wel grappig. : )

    [8,5 / 10,0]

    Reservation Road (Terry George, 2007)

    Ik vond het een hele goede film, lekker spannend en houdt je aandacht echt vast. Phoenix speelt overtuigend de vader die zijn zoon verliest. Had niet zoveel van deze film verwacht, maar hij heeft me echt verrast.

    [8,0 / 10,0]
    When there's no more room in the oven, the bread will walk the earth...

  15. #2690

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin de Koning Bekijk bericht
    MAIS NE NOUS DÉLIVREZ PAS DU MAL

    DON'T DELIVER US FROM EVIL

    Een vrijwel nutteloze film over 2 meisjes die zich afzetten tegen de kerk en een verbintenis aangaan met elkaar en met Satan. Ik voelde mij bij sommige scenes ongemakkelijk vooral bij de scenes waarbij de echt jonge actrices halfnaakt te zien zijn. Ik schat dat ze 15 jaar oud waren of zoiets

    Het einde is erg sterk maar kan de film niet redden

    6.0
    Don't Deliver us from Evil (1971)

    Voor het laatst in 2007 gezien en ik was benieuwd of ik de film nog steeds zo goed vind. Ook al is het verrassingseffect weg bij bepaalde scenes, nog steeds vind ik de film erg sterk. Twee meisjes zitten op een Katholieke kostschool en trekken bijzonder veel met elkaar op. De film is dan ook gebaseerd op het verhaal waar Heavenly Creatures van Peter Jackson ook op is gebaseerd. De meisjes hebben een duister randje en dat is erg goed uitgewerkt. Ook de Franse sfeer druipt er vanaf. Deed me soms denken aan de films van Jean rollin. Als de jonge meisjes halfnaakt gaan of worden aangerand door mannen geeft dat een naar smaakje. De meisjes ogen erg jong maar waren, zo leert een extra op de dvd mij, 19 en 20 ten tijde van filmen. Een van de meisjes (de donkere) knoopte een relatie aan met de regisseur en ze zijn nog steeds samen. Tevens worden er wat vogels voor de camera gedood wat ook niet prettig is om naar te kijken (ook het dierenleed is nep, de vogels werden slechts tijdelijk verdoofd).

    Een bijzondere film die ik erg duister vind en bij mij de juiste snaar weet te raken.

    8,5

  16. #2691

    Standaard

    Pride and Glory (Gavin O'Connor, 2008 )

    Hier had ik dus veel meer van verwacht. Toen ik een paar weken geleden de trailer zag, leek het me wel een goede film. Nou ja, dus niet. Had gedacht dat je met acteurs als Norton, Farrell en Voight wel een goede film kon neerzetten. Ja, dat kan ook wel. Alleen is dat deze keer door O'Connor niet gelukt. Totaal niet spannend en zo ontzettend traag. Was er zelfs al bij in slaap gevallen. Had veel potentie, maar echt goed is het niet.

    [5,0 / 10,0]
    When there's no more room in the oven, the bread will walk the earth...

  17. #2692

    Standaard

    Gister Halloween 2 gezien:

    Ik liep met die film de zaal uit met een dubbel gevoel. Aan de ene kant is het 1 chaotische, te schreeuwige, te hyper film en aan de andere kant zijn de beelden die er tussen door zijn gezet erg netjes en erg filmmisch gemaakt, met een soms een te vette soundtrack en soms een te slechte soundtrack voor worden. Schrik effecten zijn de ene keer goed gedaan en de andere keer van mijlen ver te zien.

    Film hoef ik verder niet te omschrijven waar het over gaat behalve dat ze moeder (?) er soms als een " engel " terug kwam om hem " de weg te leiden ". De moorden zijn soms erg hard in beeld gebracht het hoofd van een slachtoffer van een schoen bewerken was misschien nog wel het toppunt van nasty heid .

    Wil je anderhalf uur leed vermaak hebben waarbij de gore gehalte redelijk hoog is operatie scene word ook uitgebreid gefilmd en heb je zin in een film waarbij het verhaal al 80x verteld is dus eigenlijk een no brainer film is. Dan is Halloween 2 te doen.

    Wil je een waardige opvolger van de Halloween reeks en verwacht suspens en Thriller to the max, dan moet je deze film helaas overslaan want Halloween 2 ( hoe hij nu geschoten is ) word neergezet als een Horror met veel te weinig Thriller elementen.

    Cijfer voor mij: 6.1/10
    Michael Scott:If I had a gun, with two bullets, and I was in a room with Hitler, Bin Laden and Toby, I would shoot Toby twice.

  18. #2693

    Standaard

    The Mask

    Ik had even zin in een no-brainer, dus The Mask maar aangezet!
    De film doet op de momenten dat Jim Carrey precies wat ik verwachtte van de film. Maar die momenten zijn helaas maar kort en niet vaak genoeg in beeld gebracht.

    Het idee is leuk, uitwerking is bagger.

    4.8/10
    -Aiya Eärendil Elenion Ancalima!-

  19. #2694

    Standaard

    Al Di Là Della Legge (Giorgio Stegani, 1968 )

    Leuke spaghetti die wel weet te boeien. Het is natuurlijk niet hoogstaand, maar dat waren zijn niet veel spaghetti westerns. Lee van Cleef weet altijd wel een leuke rol neer te zetten. Was ook wel verrast door Antonio Sabato, die ik nog niet echt kon. Zijn zoon wel, en het is een gezicht. Ook even raar om Bud Spencer zonder baard te zien. Herkende hem eerst niet. Maar al met al een leuk filmpje, die zeker de moeite waard is.

    [7,1 / 10,0]
    When there's no more room in the oven, the bread will walk the earth...

  20. #2695

    Post The Lodger: A Story of the London Fog (Alfred Hitchcock)

    Een silent movie van Alfred Hitchcock uit 1927 over een seriemoordenaar die Londen onveilig maakt onder de naam "The Avenger" en het voorzien heeft op vrouwen met blonde krullen. In dezelfde wijk waar de moorden gepleegd worden, meldt een mysterieuze jongeman zich bij een pension om een kamer te huren. Als hij zich steeds vreemder begint te gedragen en 's nachts het pension uitsluipt, precies op het moment dat er weer een moord gepleegd wordt, begint de pensionhoudster argwanend te worden. Zij heeft toch niet de seriemoordenaar boven haar wonen die Londen onveilig maakt?

    Hitchcock laat bijzonder inventieve scenes zien vooral voor die tijd, zoals bijvoorbeeld de ijsberende jongeman die door de kamer boven die van de pensionhoudster loopt, en wij als kijker als het ware door het plafond heen kunnen kijken. Heel knap gedaan.
    Ook bijzonder is de extreme close-up waar de film mee opent van het gezicht van een schreeuwende vrouw die vermoordt wordt.
    Een goede film van Hitchcock die misschien wel een meesterwerk was geweest als de studio zich niet zo met het einde had bemoeit.

    Enigste teleurstelling die ik had, was dat ik altijd gedacht had, dat Peter Lorre de hoofdrol in deze film had i.p.v. de onbekende acteur Ivor Novello.

    goed
    It's a damn refreshment to see this kind of professiolism these days

  21. #2696

    Standaard

    HALLOWEEN II

    HALLOWEEN 10 / H2

    Is het een goede film? Misschien niet maar als Zombie een nachtmerrie achtige film heeft willen maken is hij daar zeker in geslaagd. Onderweg naar dit stukje commentaar ben ik wat andere meningen tegengekomen en die hadden het vooral over het verhaal wat werkelijk geen inhoud heeft. Goh, zeker nooit INFERNO gezien of zo. En dat de hoofdrolspelers zulke onlogische akties hadden. Wow dit moet de eerste slasher dan zeker zijn waarin ook nog eens de killer al 10 keer dood had moeten wezen

    Onbegrijpelijk dat deze film zo de grond in wordt geboord. TRANSFORMERS 2 moet het ALLEEN MAAR HEBBEN VAN DE SPECIAL EFFECTS en die staat geloof ik in de top 20 van best bezochte films allertijden. Een horrorfilm die het alleen maar moet hebben van bloed en spanning is blijkbaar onacceptabel? Rot toch op

    Als je op zoek bent naar een humorloze (al zit er wel wat galgenhumor in als je goed naar de muziek luisterd icm wat er zich op het doek afspeelt) en vooral compromisloze film waarbij de meeste mensen een onplezierig gevoel bij krijgen zit je bij Rob Zombie's HALLOWEEN II prima, want 'gritty' is hier het juiste woord

    De gebruikelijke knipoogjes naar Zombie's favoriete films liggen er duidelijk bovenop zoals NOTLD en TRHPS en dat is vind ik altijd leuk om te zien

    Btw, het zal je maar gebeuren dat je 2x in HALLOWEEN 4 mag spelen...

    Of loop ik nu te hard van stapel?

    Laat de Directors cut maar komen!

    7.5

    Trailer


  22. #2697

    Thumbs up

    The Dreamers
    Matthew (Michael Pitt) is een cinefiele Amerikaanse student die een jaar in Parijs studeert. Bij La Cinémathèque Française komt hij Isabelle en Theo tegen, twee Franse studenten die net zoveel van film houden als Matthew zelf. Al snel raken ze bevriend en wordt hij uitgenodigd bij hen thuis, het begin van een relatie die verder gaat dan alleen vriendschap...

    Bertolucci geeft ons een prachtfilm waarin het medium film een centrale rol speelt. De achtergrond waar tegen het verhaal zich afspeelt is de oproer die in Parijs ontstaat na het ontslag van de grondlegger van de Cinémathèque, Henri Langlois. Een roerige periode waarin film de ultieme vorm van afleiding is voor onze personages. Een afleiding die een belangrijke vorm speelt in hun leven. Ze spelen scenes uit bekende films na, ze proberen zelfs het record "door het Louvre rennen" dat in Godard`s Bande-a-part wordt gezet te verbeteren.
    Die film vormt eigenlijk een soort van rode draad. The Dreamers kan dan ook eigenlijk worden gezien als een soort van moderne versie van Godard`s film.
    Ook andere Godard`s spelen een belangrijke rol, zoals A Bout de Souffle en La Chinoise. Ze worden op verschillende manieren geintegreerd. Zo worden er beelden en quotes uit A Bout de Souffle en Bande-a-part gebruikt en nagespeeld en wordt meerdere malen een grote poster van La Chinoise in beeld gebracht. Maar nooit komt dit geforceerd over.
    Ook vele andere klassiekers passeren de revue en zo laat Bertolucci z`n liefde voor film in het algemeen, en voor La Nouvelle Vague in het bijzonder, duidelijk blijken.
    Een prachtige ode aan de Zevende Kunst.

    Ook de muziek speelt een hele belangrijke rol. De teksten van de songs in combinatie met de beelden werkt geweldig.
    Het acteerwerk is ontzettend sterk, en dan met name dat van Michael Pitt. Hij zet een sublieme rol neer, die je ieder moment dat hij in beeld is aan het scherm gekluisterd houdt.

    The Dreamers is een bijna perfecte film, één met humor en met drama. Eén waarvan je het nodige opsteekt.
    Een prachtige ode aan het leven, aan de liefde en aan de Cinema.

    9,0/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  23. #2698

    Standaard

    Goede film indeed Timo. Ik mis echter het onderwerp seksualiteit (en het ontdekken daarvan) wat een grote rol speelt in de film. De acteurs zijn niet voor niets de helft van de tijd volledig naakt in beeld
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  24. #2699

    Standaard

    640. Tenebre (Dario Argento, 1982) :: 8.5
    641. Hardcore (Paul Schrader, 1979) :: 2.0
    642. Pagan Love Song (Robert Alton, 1950) :: 3.0
    643. S.O.B. (Blake Edwards, 1981) :: 9.0
    644. Vredens dag (Carl Theodor Dreyer, 1943) :: 9.0
    645. Spike of Bensonhurst (Paul Morrissey, 1988) :: 8.8
    646. The 5,000 Fingers of Dr. T. (Roy Rowland, 1953) :: 6.5
    647. The Cobweb (Vincente Minnelli, 1955) :: 8.3
    648. Murder by Contract (Irving Lerner, 1958) :: 7.5
    649. I'm Almost Not Crazy: John Cassavetes - the Man and His Work (Michael Ventura, 1984) :: 7.5
    650. Goodbye Charlie (Vincente Minnelli, 1964) :: 4.0
    651. The Burning (Tony Maylam, 1981) :: 8.2
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  25. #2700

    Standaard

    District 9 (Neill Blomkamp, 2009)
    Ook de tweede kijkbeurt beviel goed. Originele film en ondanks het relatief lage budget ziet de aktie er prima uit, met name de scènes tegen het einde doen niet onder voor een dure Hollywood productie. Verhaal steekt goed in elkaar en het acteerwerk is prima (met name van Sharlto Copley). Kom maar op met District 10! 8.0

Pagina 108 van 176 EersteEerste ... 85898104105106107108109110111112118158 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •