Absoluut netjes opgelost door Cosmox.
Fouten of kromme automatische gegevens in systemen, zeer begrijpelijk en natuurlijk kan dat voorkomen. Maar daar hoort netjes oplossen ook bij. En dat is bij deze zeer geslaagd.
Ik zou nu wel weer bestellen
Het nadeel van die site is wel dat ie behoorlijk onoverzichtelijk is, tenminste dat is mijn persoonlijke mening.
Hier nog geen ST box binnen, maar wellicht komt ie vandaag.
Laatst aangepast door Hayko de Boer : 01-12-2009 om 19:57
Send a maniac to catch a maniac...
Hallo,
Zoals eerder al aangekondigd willen we jullie graag uitnodigen voor een rondleiding door het distributiecentrum van Cosmox. We hopen jullie zo wat meer inzicht te geven in onze processen. Daarnaast hopen we gebruik te maken van jullie kennis zodat we onze service en site kunnen verbeteren.
Datum, Tijd & Locatie:
Maandag 21 december
15.00-16.30
Vianen, Utrecht (langs de A2/A27)
Het eerste gedeelte zal bestaan uit een rondleiding, daarna is er nog even tijd om wat vragen te beantwoorden en kunnen jullie feedback geven op onze site en wat jullie gezien hebben.
We kunnen max. 15 personen rondleiden. Jullie kunnen je opgeven op gijs.hovens [et] cosmox.nl. Jullie ontvangen dan meer informatie via de mail.
Met vriendelijke groet,
Het hele team van Cosmox
Nu op Cosmox: meer films bestellen is meer korting krijgen.
Top!
Ik kan alleen niet (werk + te ver weg ), maar vind het wel erg tof van jullie
Prima idee vind ik.
Jammer dat ik er niet in beurt woon.
Misschien dat het mogelijk is dat wat foto's gepost kunnen worden, zodat de mensen die niet kunnen komen
ook kunnen zien hoe het werkt
Laatst aangepast door The Puma : 30-11-2009 om 18:54
Ik kan helaas nog niet zeggen dat ik kan, ga binnenkort naar UK, maar weet niet precies wanneer. Als ik in NL ben dan ga ik me zeker opgeven, erg interessant.
Nog geen nieuws over de Da Vinci Code order van 6.25??
Het laatste nieuws is dat Cosmox deze alsnog wilde versturen. Iemand die hier iets over weet?
Ik vraag me ook af wat de status ervan is, ik begin in ieder geval een beetje moe te worden van de willekeurige manier waarop ze bij Cosmox met problemen omgaan. Ik heb de afgelopen weken meerdere mailtjes gestuurd naar Cosmox mbt de levering van The Da Vinci Code, en nog geen bevredigend antwoord mogen ontvangen. Toen vorige week een medewerker van Cosmox hier op het forum vermeldde dat de aanbiedingen alsnog worden uitgeleverd dacht ik dat alles alsnog goed zou komen, maar vervolgens kreeg ik dit mailtje;
Geachte heer ...,
Hartelijk dank voor uw email.
De versie die u besteld heeft, is helaas niet meer leverbaar. Onze leverancier heeft ons laten weten deze blu-ray disc niet meer voor deze prijs te leveren.
Wij kunnen u het artikel wel aanbieden voor 25,99 euro. Deze disc is nog niet voorradig, maar kunnen wij waarschijnlijk rond half december gaan leveren.
Met vriendelijke groet,
Wat dat betreft heb ik niet het gevoel dat Cosmox tot nu toe iets heeft geleverd van fouten uit het (recente) verleden...
Helaas zijn niet alle medewerkers van klantenservice op de hoogte van de Da Vinci Code, uiteraard wordt dit intern verder besproken.
We verwachten de lading met blu-rays een dezer dagen op kantoor en daarna zullen we ze zsm uitleveren.
Zal best wel goedkomen als hij het zegt. De Star Trek box is ook netjes afgehandeld.
Ook ik heb nog even geduld en alle vertrouwen dat het goed gaat komen
I knew it! I knew it!
Well, not in the sense of having the slightest idea,
but I knew there was something I didn't know.
Zie net dat Cosmox een nieuwe bestelling heeft aangemaakt voor The Da Vinci Code.
Mijn geduld wordt beloond
ok, zijn dus druk daar...
bij mij staat die nog op geannuleerd... (oude bestelling)
The Garage
Ik heb inmiddels ook mijn geld terug gestort gekregen, echter zonder aankondiging.
Het laatste dat ik te horen kreeg van Cosmox , was als antwoord op mijn vraag wanneer ik de BD kon verwachten;
Geachte heer *****,
Om uw vraag op een correcte manier te kunnen beantwoorden
is enige tijd nodig.
Zodra de informatie beschikbaar is zullen we u via een
e-mail informeren.
Met vriendelijke groet,
*** *** ***
Klantenservice COSMOX
Zou ik ook mijn bestelling nog mogen ontvangen?
De nieuwe bestelling is geplaatst bij mij: De da vinci code blu-ray voor 6.25. Jullie hebben voor 2 weken terug mijn betaling teruggedraaid, ik heb de blu-ray dus nog niet betaald. Jullie betaalwijzes zijn creditcard, Ideal of acceptgiro. Ik heb geen creditcard, Ideal lukt niet want de bestelling is geplaatst. Betekent het dan dat ik de blu-ray met een acceptgiro ontvang.
De bestelling is nog steeds 'in behandeling'. Toch bedankt voor alle moeite
Ik heb nu ook mijn ST-box binnen. Er was kennelijk iets fout gegaan in de verwerking.
Ze nemen zich tenminste wel de moeite om even terug te bellen als je een bericht stuurt.
Netjes afgehandeld.
Send a maniac to catch a maniac...
Bij mij is Da Vinci Code aangekomen voor de aanbiedingsprijs.