Pagina 9 van 14 EersteEerste ... 5678910111213 ... LaatsteLaatste
De resultaten 201 tot 225 van 329 worden weergegeven.

Discussie: Cosmox

  1. #201

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MvdS Bekijk bericht
    Ik heb vandaag alleen de nota mogen ontvangen voor de Star Trek box.
    Box is inderdaad vanmiddag ook bezorgd.
    Three-Star Trader.

    322 Blu-rays in bezit.

    StarMars.nl

  2. #202

    Standaard

    Absoluut netjes opgelost door Cosmox.

    Fouten of kromme automatische gegevens in systemen, zeer begrijpelijk en natuurlijk kan dat voorkomen. Maar daar hoort netjes oplossen ook bij. En dat is bij deze zeer geslaagd.

    Ik zou nu wel weer bestellen


  3. #203

    Standaard

    Het nadeel van die site is wel dat ie behoorlijk onoverzichtelijk is, tenminste dat is mijn persoonlijke mening.

  4. #204

    Standaard

    Hier nog geen ST box binnen, maar wellicht komt ie vandaag.
    Laatst aangepast door Hayko de Boer : 01-12-2009 om 19:57
    Send a maniac to catch a maniac...

  5. #205

    Lightbulb

    Hallo,

    Zoals eerder al aangekondigd willen we jullie graag uitnodigen voor een rondleiding door het distributiecentrum van Cosmox. We hopen jullie zo wat meer inzicht te geven in onze processen. Daarnaast hopen we gebruik te maken van jullie kennis zodat we onze service en site kunnen verbeteren.

    Datum, Tijd & Locatie:

    Maandag 21 december
    15.00-16.30
    Vianen, Utrecht (langs de A2/A27)

    Het eerste gedeelte zal bestaan uit een rondleiding, daarna is er nog even tijd om wat vragen te beantwoorden en kunnen jullie feedback geven op onze site en wat jullie gezien hebben.

    We kunnen max. 15 personen rondleiden. Jullie kunnen je opgeven op gijs.hovens [et] cosmox.nl. Jullie ontvangen dan meer informatie via de mail.

    Met vriendelijke groet,

    Het hele team van Cosmox
    Nu op Cosmox: meer films bestellen is meer korting krijgen.

  6. #206

    Standaard

    Top!

    Ik kan alleen niet (werk + te ver weg ), maar vind het wel erg tof van jullie


  7. #207

    Standaard

    Prima idee vind ik.
    Jammer dat ik er niet in beurt woon.

    Misschien dat het mogelijk is dat wat foto's gepost kunnen worden, zodat de mensen die niet kunnen komen
    ook kunnen zien hoe het werkt
    Laatst aangepast door The Puma : 30-11-2009 om 18:54

  8. #208

    Standaard

    Ik kan helaas nog niet zeggen dat ik kan, ga binnenkort naar UK, maar weet niet precies wanneer. Als ik in NL ben dan ga ik me zeker opgeven, erg interessant.

  9. #209

    Standaard

    Nog geen nieuws over de Da Vinci Code order van 6.25??
    Het laatste nieuws is dat Cosmox deze alsnog wilde versturen. Iemand die hier iets over weet?

  10. #210

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Drikus Bekijk bericht
    Nog geen nieuws over de Da Vinci Code order van 6.25??
    Het laatste nieuws is dat Cosmox deze alsnog wilde versturen. Iemand die hier iets over weet?
    Ik vraag me ook af wat de status ervan is, ik begin in ieder geval een beetje moe te worden van de willekeurige manier waarop ze bij Cosmox met problemen omgaan. Ik heb de afgelopen weken meerdere mailtjes gestuurd naar Cosmox mbt de levering van The Da Vinci Code, en nog geen bevredigend antwoord mogen ontvangen. Toen vorige week een medewerker van Cosmox hier op het forum vermeldde dat de aanbiedingen alsnog worden uitgeleverd dacht ik dat alles alsnog goed zou komen, maar vervolgens kreeg ik dit mailtje;

    Geachte heer ...,
    Hartelijk dank voor uw email.
    De versie die u besteld heeft, is helaas niet meer leverbaar. Onze leverancier heeft ons laten weten deze blu-ray disc niet meer voor deze prijs te leveren.
    Wij kunnen u het artikel wel aanbieden voor 25,99 euro. Deze disc is nog niet voorradig, maar kunnen wij waarschijnlijk rond half december gaan leveren.
    Met vriendelijke groet,

    Wat dat betreft heb ik niet het gevoel dat Cosmox tot nu toe iets heeft geleverd van fouten uit het (recente) verleden...

  11. #211

    Standaard

    Helaas zijn niet alle medewerkers van klantenservice op de hoogte van de Da Vinci Code, uiteraard wordt dit intern verder besproken.

    We verwachten de lading met blu-rays een dezer dagen op kantoor en daarna zullen we ze zsm uitleveren.

  12. #212

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cosmox Bekijk bericht
    Helaas zijn niet alle medewerkers van klantenservice op de hoogte van de Da Vinci Code, uiteraard wordt dit intern verder besproken.

    We verwachten de lading met blu-rays een dezer dagen op kantoor en daarna zullen we ze zsm uitleveren.
    Want ik heb mijn geld ondertussen ook terug, maar nog geen bericht dat ik die blu-ray gaat ontvangen voor 6,25! Maar iedereen die hem besteld had en niet uitgeleverd is krijgt hem nu dus voor 6,25?

  13. #213

    Standaard

    Zal best wel goedkomen als hij het zegt. De Star Trek box is ook netjes afgehandeld.

  14. #214

    Standaard

    Ook ik heb nog even geduld en alle vertrouwen dat het goed gaat komen

  15. #215

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hayko de Boer Bekijk bericht
    Hier nog geen ST box binnen, maar wellicht komt ie vandaag.
    Nog steeds niets... wetende dat mensen van Cosmox meelezen... krijgen jullie die boxen in etappes binnen of gaat er bij mij iets fout, diverse anderen hebben 'm al binnen.
    Send a maniac to catch a maniac...

  16. #216

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Want ik heb mijn geld ondertussen ook terug, maar nog geen bericht dat ik die blu-ray gaat ontvangen voor 6,25! Maar iedereen die hem besteld had en niet uitgeleverd is krijgt hem nu dus voor 6,25?
    Inderdaad.

  17. #217

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hayko de Boer Bekijk bericht
    Nog steeds niets... wetende dat mensen van Cosmox meelezen... krijgen jullie die boxen in etappes binnen of gaat er bij mij iets fout, diverse anderen hebben 'm al binnen.
    Ik denk dat er iets mis gaat bij de post of dat je door de selectie bent geglipt. Zou je mij even willen pm'en met je login adres bij Cosmox, dan laat ik het even uitzoeken.

    Gr. Gijs
    Cosmox

  18. #218

    Standaard

    Citaat:
    Oorspronkelijk gepost door theregiment
    Want ik heb mijn geld ondertussen ook terug, maar nog geen bericht dat ik die blu-ray gaat ontvangen voor 6,25! Maar iedereen die hem besteld had en niet uitgeleverd is krijgt hem nu dus voor 6,25?

    Inderdaad.
    I knew it! I knew it!
    Well, not in the sense of having the slightest idea,
    but I knew there was something I didn't know.

  19. #219

    Standaard

    Hallo,

    Onderstaande gaan we uitstellen naar een datum in januari (in overleg met belangstellenden). Begin januari komen we hier op terug.

    Gr. Gijs
    Cosmox.nl

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cosmox Bekijk bericht
    Hallo,

    Zoals eerder al aangekondigd willen we jullie graag uitnodigen voor een rondleiding door het distributiecentrum van Cosmox. We hopen jullie zo wat meer inzicht te geven in onze processen. Daarnaast hopen we gebruik te maken van jullie kennis zodat we onze service en site kunnen verbeteren.

    Datum, Tijd & Locatie:

    Maandag 21 december
    15.00-16.30
    Vianen, Utrecht (langs de A2/A27)

    Het eerste gedeelte zal bestaan uit een rondleiding, daarna is er nog even tijd om wat vragen te beantwoorden en kunnen jullie feedback geven op onze site en wat jullie gezien hebben.

    We kunnen max. 15 personen rondleiden. Jullie kunnen je opgeven op gijs.hovens [et] cosmox.nl. Jullie ontvangen dan meer informatie via de mail.

    Met vriendelijke groet,

    Het hele team van Cosmox

  20. #220

    Standaard

    Zie net dat Cosmox een nieuwe bestelling heeft aangemaakt voor The Da Vinci Code.
    Mijn geduld wordt beloond

  21. #221

    Standaard

    ok, zijn dus druk daar...
    bij mij staat die nog op geannuleerd... (oude bestelling)
    The Garage

  22. #222

    Thumbs down

    Ik heb inmiddels ook mijn geld terug gestort gekregen, echter zonder aankondiging.
    Het laatste dat ik te horen kreeg van Cosmox , was als antwoord op mijn vraag wanneer ik de BD kon verwachten;

    Geachte heer *****,
    Om uw vraag op een correcte manier te kunnen beantwoorden
    is enige tijd nodig.
    Zodra de informatie beschikbaar is zullen we u via een
    e-mail informeren.

    Met vriendelijke groet,

    *** *** ***
    Klantenservice COSMOX



    Zou ik ook mijn bestelling nog mogen ontvangen?

  23. #223

    Standaard

    De nieuwe bestelling is geplaatst bij mij: De da vinci code blu-ray voor 6.25. Jullie hebben voor 2 weken terug mijn betaling teruggedraaid, ik heb de blu-ray dus nog niet betaald. Jullie betaalwijzes zijn creditcard, Ideal of acceptgiro. Ik heb geen creditcard, Ideal lukt niet want de bestelling is geplaatst. Betekent het dan dat ik de blu-ray met een acceptgiro ontvang.

    De bestelling is nog steeds 'in behandeling'. Toch bedankt voor alle moeite

  24. #224

    Standaard

    Ik heb nu ook mijn ST-box binnen. Er was kennelijk iets fout gegaan in de verwerking.

    Ze nemen zich tenminste wel de moeite om even terug te bellen als je een bericht stuurt.
    Netjes afgehandeld.
    Send a maniac to catch a maniac...

  25. #225

    Standaard

    Bij mij is Da Vinci Code aangekomen voor de aanbiedingsprijs.

Pagina 9 van 14 EersteEerste ... 5678910111213 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •