Pagina 10 van 54 EersteEerste ... 6789101112131420 ... LaatsteLaatste
De resultaten 226 tot 250 van 1327 worden weergegeven.
  1. #226
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    En deze toevoeging
    Ook Ivo Lochtman, die bij UPC Nederland verantwoordelijk is voor content, wilde afgelopen woensdag bij een bijeenkomst van de programmaraad Haarlem desgevraagd geen uitspraken doen de mogelijke komst van NET5 HD bij UPC. Wellicht dat het vrolijk lachje dat Lochtman na het horen van de vraag wel enige indicatie geeft over de sfeer van de constructieve gesprekken die UPC met SBS Broadcasting over HDTV voert.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #227

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johanhoitink Bekijk bericht
    UPDATE: Caiway heeft te vroeg gejuicht en zal pas op 30 november genoeg ruimte hebben om NET5HD door te kunnen geven.
    Dit ipv de te enthousiast aangekondogde dinsdag 17 november.
    bron: http://www.totaaltv.nl/?action=nieuws&id=2577

    aan dutch media weblog melde de woordvoerder van sbs broadcasting dat veronica HD waarschijnlijk in februari volgt en sbs6HD medio maand mei 2010.
    Zo gaan er al verschillende beloftes over het internet, al dan niet juist gequote of gewoon niet eenduidig door woordvoerders belooft.
    bron: http://dutchmedia.nl/blog/?p=1921o
    En het Caiway Basic pakket is vanaf vandaag weer uitgebreid met een aantal HD zenders : RTL 4, RTL 5, RTL 7, RTL 8, Eén en Ketnet/Canvas

    bron: http://www.caiway.nl/site/nl/overcai...cpakketforsuit

  3. #228

    Standaard

    Kwetsie van een paar dagen dat UPC gaat volgen. Ben ik niet bang voor...
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  4. #229
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    RTL 4 en RTL 5 is een grote verassing omdat deze pas voor 2010 geplannend stonden!
    Of het een paar dagen duurt moet maar blijken.
    Echter werd al meteen duidelijk gemaakt dat RTL 4 en 5 voorlopig veel upscaled, maar dat terzijde.
    Jammer genoeg blijkt dat hier ook dat UPC voorlopig de kat uit de boom kijkt, en zich houdt aan eerdere afspraken omtrend RTL.

    Echter niet hier vermeld maar ook BBC HD is daar nu te zien, en dat is onder UPC HDTV abonnee's altijd al een vurige wens geweest!

    Wat ook een grote pre is van Caiway is de HD simulcast descriptor waardoor je verlost bent van kanalen als 71, 72 etc.
    Daar zie ik UPC nog niet zo snel aan toegeven.
    Maar wie weet, zeg nooit nooit!!!
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 30-11-2009 om 15:00
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #230

    Standaard

    Uberhaupt vind ik UPC achterhaald in zijn opstelling dat het analoge pakket nog steeds een hoge prioriteit heeft. Naar de toekomst toe vind ik Caiway veel vooruitstrevender naar voren komen. Chapeau! Zeker in het kader van berichten dat men in Frankrijk volledig digitaal en HD uitzenden wil in 2015.

    Zou bij UPC RTL 4 en RTL5 ook naar voren geschoven worden? Met name RTL5 heeft nog wel eens leuke films, die HD waardig zijn.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  6. #231
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Had mijn bericht wat aangepast ten opzichte van RTL bij UPC
    Lees ook dit dus.

    En 2015 is nog een flink eind weg, wie weet hoe het hier dan is, waarschijnlijk niet veel anders!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #232

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Wat ook een grote pre is van Caiway is de HD simulcast descriptor waardoor je verlost bent van kanalen als 71, 72 etc.
    Daar zie ik UPC nog niet zo snel aan toegeven.
    Maar wie weet, zeg nooit nooit!!!
    Heeft iemand enig idee hoe dit werkt? Ik hen sinds 2 weken een full HD tv met DVB-C(HD) decoder. Als ik nu bijv. kanaal 3 kies (NED.3), schakelt hij dan automatisch naar het HD kanaal, wat bij Caiway kanaal 403 is?

  8. #233

    Standaard

    lekker bezig!

  9. #234

    Standaard


    UPC zegt waarschijnlijk niet af te wijken van de voorgenomen plannen om rtl4 en 5 HD volgend jaar pas te lanceren, maar houdt wel een slag om de arm.
    Ze feliciteren caiway die vandaag onverwachts met de primeur van deze 2 HD simulcast zenders kwam.
    bron: http://www.totaaltv.nl/?action=nieuws&id=2647
    (zie nu dat jij dit ook al gemeld had, claudio, sorry, maar ook zoveel overdonderend nieuws, gr johan)
    Laatst aangepast door johanhoitink : 19-12-2009 om 09:27
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  10. #235

    Standaard


    Net5 HD zou eigenlijk vandaag gelanceert worden, maar wil nog extra testen en zal dus morgen zijn debut maken op de nederlands kabel bij Caiway.
    bron: http://www.hardware.info/nl-NL/news/...HD_bij_Caiway/
    Laatst aangepast door johanhoitink : 19-12-2009 om 09:28
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  11. #236
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johanhoitink Bekijk bericht

    UPC zegt waarschijnlijk niet af te wijken van de voorgenomen plannen om rtl4 en 5 HD volgend jaar pas te lanceren, maar houdt wel een slag om de arm.
    Ze feliciteren caiway die vandaag onverwachts met de primeur van deze 2 HD simulcast zenders kwam.
    bron: http://www.totaaltv.nl/?action=nieuws&id=2647
    Want wij zijn groot en zij zijn klein.
    Dus gaan we niet toegeven en ons strak aan te houden plan.
    Stel je voor, ze krijgen door dat deze primeur door onze neus is geboord.
    Ons het grote UPC.

    Maar die kleine concurrent heeft wel de juiste insteek.
    Weg met een heleboel 'onnodige' analoge kanalen.
    En in de plaats heel veel digitale HD en uiteraard SD zenders!
    En perfect marketingsargument........., alleen is er geen markt

    Maar even relativeren
    Alles is een momentopname.
    Het komt allemaal goed...., je moet er alleen niet op gaan zitten wachten.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #237
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johanhoitink Bekijk bericht
    (zie nu dat jij dit ook al gemeld had, claudio, sorry, maar ook zoveel overdonderend nieuws, gr johan)
    No worries
    Er gebeurt een hoop...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #238

    Standaard

    mee eens, al die logge instellingen zonder lef zijn niets voor "early adopters", maar in mijn gemeente heb ik geen keus op de net aangelegde glasvezel na.

    hier bij harware info, een handig lijstje met hd zender overzicht van de grote aanbieders:
    http://www.hardware.info/nl-NL/artic..._HDTV_zenders/

    en ondanks dat wij upc overgeleverden er nu even naast grijpen blijf ik het tof vinden deze hd breaking news dagen.
    Erg mooi dat iedereen meeschrijft met nieuwtjes, was erg laatb terug van werk en was superverbaast wat ik allemaal snel moest lezen.
    mooie dag en nu wachten op upc....
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  14. #239
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door suedje Bekijk bericht
    Heeft iemand enig idee hoe dit werkt? Ik hen sinds 2 weken een full HD tv met DVB-C(HD) decoder. Als ik nu bijv. kanaal 3 kies (NED.3), schakelt hij dan automatisch naar het HD kanaal, wat bij Caiway kanaal 403 is?
    Wat ik ervan begrijp..., als jij Ned1 dus 1 kiest, hij automatisch bepaald of hij het HD of SD kanaal moet laten zien.

    Maar ja, ik kan het niet testen, hé
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #240

    Standaard

    Toch sportief dat UPC Caiway feliciteert!!!

  16. #241

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Wat ik ervan begrijp..., als jij Ned1 dus 1 kiest, hij automatisch bepaald of hij het HD of SD kanaal moet laten zien.

    Maar ja, ik kan het niet testen, hé
    Ik heb het wel getest, in Schiedam. Toen ik de tv aandeed, waren de kanalen van slag.
    Kanaal 1, 2, 3, 4, 5, 7 en 10 waren weg, alleen maar sneeuw.
    Ned 1, 2 en 3 waren wel op hun HD kanaal te bekijken.
    RTL 4, 5, 7 en 8 zaten ineens op kanalen 504, 505, etc.Belgie had ik nog niet getest.
    Toen maar de kanalen opnieuw laten scannen, en sindsdien werkt het prima. Zodra ik kanaal 1 kies, krijg ik direct het HD kanaal van Ned. 1.
    Caiway is inderdaad lekker bezig, al las ik vanmorgen in het AD dat de consumentenbond zich gaat beklagen over het feit dat vanaf 10-10-2010 de analoge zenders verdwijnen bij Caiway. Van mij mag Caiway zo doorgaan.

  17. #242
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Zo zie je maar, je kunt nooit iedereen tevreden stellen.
    Misschien is dat wel het scenario waar UPC bang voor is, en misschien wel terecht.
    Aangezien analoog nog steeds hun grootste markt is.

    En ook bij mij persoonlijk.
    Mijn woonkamer scherm is digitaal aangesloten.
    Maar de keuken, slaapkamer en 2x kidskamer analoog.
    Als analoog verdwijnt zijn dat dus 4 extra kastjes, kassa!!!!!


    Eigenlijk te gek voor woorden dat we in 2010 nog met dit soort ruimte beperkingen te maken hebben.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 01-12-2009 om 11:34
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #243

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johanhoitink Bekijk bericht
    edit: was niet HD, mijn fout, ik heb te snel geconcludeerd toen ik dit programma op de site aanklikte en broadcast format: "HD" melde. Dit melden ze blijkbaar ook bij upscaled SD..., erg jammer.
    Ik vind trouwens dat de RTL-zenders wel duidelijker mogen zijn als een HD-versie beschikbaar is.
    Bijv Flyboys was in HD bleek halverwege, maar ik heb de SD opgenomen (had niet het idee dat ze het in HD zouden gaan uitzenden).


    Caiway mag wel leuk meer Nederlandse HD-zenders aanbieden dan UPC en Ziggo, maar als slechts 15 minuten op 24 uur uitzendtijd in native HD wordt uitgezonden, begrijp ik de ophef erover niet zo.
    Laten de zenders eerst maar de programma's uitzenden en daarna wil ik van UPC ook alle kanalen ontvangen. Nu maakt het geen moer uit...

  19. #244

    Standaard


    Voor de satteliet kijker is de laatste maand van de proefuitzendingen van de Duitste publieke zender ARD HD misschien wel interessant.
    Zij zullen van 19 december tot 6 januari ongecodeerd uitzenden, waarvan de programmering grotendeels native HD zal zijn en veel speelfilms zal bevatten.
    Of deze ook met een orginele soundtrack optioneel zijn staat er niet bij.
    Na deze laatste testperiode zal de omroep op 12 februari officieel van start gaan.
    bron: http://www.totaaltv.nl/?action=nieuws&id=2654
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  20. #245

    Standaard

    Ik zit ook bij CAIW en dit was één van de redenen waarom ik blij ben in het pionierende CAIW gebied te wonen. Maar, mijn optimisme is gematigd na het zien van de voornamelijk upscaled beelden. Een kwestie van tijd...

    Maar dat mensen buiten het CAIW gebied jaloers zouden moeten zijn, nee, nog niet, misschien een heel klein beetje dan.

    Zie ook: http://www.hardware.info/nl-NL/artic...eerste_indruk/
    Bronnen | Oppo BDP-83 SE | Humax IR-5000C | AppleTV | Sonos
    Receiver | NAD T757(v1)
    Output (video) | Panasonic 50PZ800
    Output (audio) | Dali Piano Noble (fronts) | Dali Piano Vocal (center) | Dali Piano Agile (surrounds) | Dali Piano Ambient (back surrounds) | Elac SUB 301 ESP (sub)

    Bediend m.b.v. een Logitech Harmony 1000.

  21. #246

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rrjobse Bekijk bericht
    Ik zit ook bij CAIW en dit was één van de redenen waarom ik blij ben in het pionierende CAIW gebied te wonen. Maar, mijn optimisme is gematigd na het zien van de voornamelijk upscaled beelden. Een kwestie van tijd...

    Maar dat mensen buiten het CAIW gebied jaloers zouden moeten zijn, nee, nog niet, misschien een heel klein beetje dan.

    Zie ook: http://www.hardware.info/nl-NL/artic...eerste_indruk/
    Van het beeld neem ik aan en niet van Dr. Phil. Hoe dan ook ik heb ook CAIW maar geen HD kasje. Maar dat gaat snel veranderen omdat wat ik nu heb kuren begin ter vertonen. Het beeld is overigens nog prima maar soms hangt hij als je teletekst opend of mijn voorkeurslijstje wordt spontan geleegd tijdens het kijken.

  22. #247

    Standaard

    Nee, geen dr. Phil gezien... Ik bekeek na dit nieuwsbericht wat flitsen van RTL Boulevard en nog wat crappy programma's, maar het kon absoluut niet tippen aan bijv. NOS journaal of Studio Sport, laat staan 1080p.

    Voor wat betreft de HD-decoder ben ik nog steeds tevreden over de Humax IRHD-5000c. Een vriend van me heeft de recorder versie (iHDR-5050c) en is daar heel erg enthousiast over.
    Bronnen | Oppo BDP-83 SE | Humax IR-5000C | AppleTV | Sonos
    Receiver | NAD T757(v1)
    Output (video) | Panasonic 50PZ800
    Output (audio) | Dali Piano Noble (fronts) | Dali Piano Vocal (center) | Dali Piano Agile (surrounds) | Dali Piano Ambient (back surrounds) | Elac SUB 301 ESP (sub)

    Bediend m.b.v. een Logitech Harmony 1000.

  23. #248

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rrjobse Bekijk bericht
    Nee, geen dr. Phil gezien... Ik bekeek na dit nieuwsbericht wat flitsen van RTL Boulevard en nog wat crappy programma's, maar het kon absoluut niet tippen aan bijv. NOS journaal of Studio Sport, laat staan 1080p.

    Voor wat betreft de HD-decoder ben ik nog steeds tevreden over de Humax IRHD-5000c. Een vriend van me heeft de recorder versie (iHDR-5050c) en is daar heel erg enthousiast over.
    Ik zit te kijken naar de Humax IRHD-5000c mede ook omdat die ondersteund wordt door CAIW en dat die op kieskeurig een 8.9 krijgt op 79 reviews. Een recorder versie vind ik niet nodig.

  24. #249

    Standaard


    Canal Digitaal schakelt vanaf 10 december zijn enige publieke kanaal terug naar NED 1 HD.
    Volgens de woordvoerder is deze keus logisch aangezien het champions leage seizoen dan af is en ze dan weer willlen kijken naar de zender met de beste kijkdichtheid ipv het beste hd aanbod.
    Uiterlijk 31 Maart wil canal digitaal alle drie kanalen aan zijn pakket toevoegen.
    bron: http://www.totaaltv.nl/?action=nieuws&id=2665
    Laatst aangepast door johanhoitink : 07-12-2009 om 18:48
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  25. #250
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    31 Maart 2012?
    Ja dan is het niet meer nodig want dan is de wereld vergaan, zegt men!!!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 10 van 54 EersteEerste ... 6789101112131420 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •