De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.

Discussie: Croes multimedia

  1. #1

    Standaard Croes multimedia

    Beste medeforum-lede,

    ik vroeg mij bij deze af of er mensen zijn die ervaring hebben met Croes Multimedia (http://www.croes-multimedia.com) ik heb op internet geen enkele review van deze winkel kunnen vinden. Hulp gevraagd!

    Reuze leuk,

    Mr.Mark R

  2. #2

    Standaard

    Zaterdagnacht een Blu-Ray besteld en via PayPal betaald. Bij bestelling stond er 1-3 dagen levertijd. Eergisteren stond er bij het product 3-5 dagen levertijd. Nu is het donderdag en na de automatische bevestiging van zaterdagnacht niets meer vernomen. Zojuist een e-mail gestuurd.

  3. #3

  4. #4

    Standaard Croes Multimedia

    5 januari het eerste deel van een serie hier besteld (2e deel bij Bol).
    1 tot 2 weken levertijd stond er. Eind januari maar eens gemailed waar de dvd bleef. Na eerste mail niks gehoord, nogmaals gemailed. Volgens Croes had ik een box met deel 1 en 2 samen besteld en die komt pas in maart uit, dat zou erbij vermeld hebben gestaan. Ik bestel echter nooit een product wat nog niet gereleased is ( je weet nooit wanneer iets werkelijk uit komt, ik trek liever rente van mijn eigen geld, en soms wordt de release datum zelfs wel een half jaar of langer uitgesteld).
    Na dit gemeld te hebben begreep men dat ik het blijkbaar over een heel ander product had. Dus deze zou worden besteld. 3 februari maar weer eens gemailed wanneer ik de dvd dan kon verwachten. Via derden ( waar de dvd kennelijk vandaan moest komen) was gegarandeerd dat ik de dvd voor de 13e februari in huis zou hebben..... Het is nu de 14e!
    Meteen gemailed, maar het is nu zondag dus nog niks vernomen.
    Ondertussen staa de bestelde dvd van Bol, die na 2 dagen al in huis was, werkeloos in de kast te wachten op deel 1!
    Waardeloos bedrijf, slechte levering en slechte communicatie, valse beloftes. Beniewd of ik de dvd ooit nog ontvang. Bestellen doe ik er iig nooit meer!

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ellocin Bekijk bericht
    5 januari het eerste deel van een serie hier besteld (2e deel bij Bol).
    1 tot 2 weken levertijd stond er. Eind januari maar eens gemailed waar de dvd bleef. Na eerste mail niks gehoord, nogmaals gemailed. Volgens Croes had ik een box met deel 1 en 2 samen besteld en die komt pas in maart uit, dat zou erbij vermeld hebben gestaan. Ik bestel echter nooit een product wat nog niet gereleased is ( je weet nooit wanneer iets werkelijk uit komt, ik trek liever rente van mijn eigen geld, en soms wordt de release datum zelfs wel een half jaar of langer uitgesteld).
    Na dit gemeld te hebben begreep men dat ik het blijkbaar over een heel ander product had. Dus deze zou worden besteld. 3 februari maar weer eens gemailed wanneer ik de dvd dan kon verwachten. Via derden ( waar de dvd kennelijk vandaan moest komen) was gegarandeerd dat ik de dvd voor de 13e februari in huis zou hebben..... Het is nu de 14e!
    Meteen gemailed, maar het is nu zondag dus nog niks vernomen.
    Ondertussen staa de bestelde dvd van Bol, die na 2 dagen al in huis was, werkeloos in de kast te wachten op deel 1!
    Waardeloos bedrijf, slechte levering en slechte communicatie, valse beloftes. Beniewd of ik de dvd ooit nog ontvang. Bestellen doe ik er iig nooit meer!
    Balen man, klinkt als foute boel tenzij er mensen zijn die mij nog op andere gedachten kunnen brengen...

  6. #6

    Standaard

    De site ziet er totaal niet betrouwbaar uit. Nergens staat contact info (behalve een erg algemeen e-mail adres) en de links naar hun voorwaarden, privacy en sitemap zijn dood. En je kan ook geen bericht achterlaten. Ik zou er niks bestellen, niet omdat ze misschien oplichters zijn maar omdat de site uitstraalt dat ze er totaal geen aandacht aan geven.

    Edit: op hun andere site staat wel wat contact info. Ik zou gewoon Alfred Croes bellen en vragen waar je bestelling blijft...
    Hier de info: http://www.croes-experience.com/contact_us.php

    Succes!
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 04-07-2010 om 10:30

  7. #7

    Standaard

    Ik hoop dat alles inmiddels al goed is afgerond. Er wordt namelijk gereageerd op een bericht dat al vijf maanden oud is...
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •