Pagina 65 van 487 EersteEerste ... 155561626364656667686975115165 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.601 tot 1.625 van 12154 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #1601

    Standaard

    Nieuwe fallout ziet er cool uit,hopelijk dit keer zonder freezes
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  2. #1602

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Ik heb het iig voor elkaar: ik krijg in juli een nieuwe next-generation Xbox360. Ik is blij
    Ik ga hem ook halen...Niet voor Natal, maar het lijkt me heerlijk om te gamen zonder dat er een F-16 door je kamer raast...Deze slim versie is veel stiller. Verder verbruikt deze ook een stuk minder stroom.

    Hoe die eruit ziet, kan me eigenlijk niet schelen, dat ding staat achter mijn monitor....dus uit het zicht. De huidige elite verkoop ik dan wel door voor een zacht prijsje.


    ow ja: en sommigen leren het nooit:

    http://www.x-power.be/nieuws/new-xbo...adigt-je-games
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  3. #1603

    Standaard

    knip
    Laatst aangepast door chev : 21-06-2010 om 20:06

  4. #1604

    Standaard

    Ik heb mijn oude GBA SP terug.

    Het is niet echt origineel, maar ik wil nog eens proberen om een collectie van alle Nintendo-handhelds compleet te krijgen. Eigenlijk heb ik alles wat na de originele GBA kwam al, dus moet ik alleen die + de 3 revisies van de oorspronkelijke Gameboy nog te pakken zien te krijgen.

  5. #1605

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ik heb mijn oude GBA SP terug.

    Het is niet echt origineel, maar ik wil nog eens proberen om een collectie van alle Nintendo-handhelds compleet te krijgen. Eigenlijk heb ik alles wat na de originele GBA kwam al, dus moet ik alleen die + de 3 revisies van de oorspronkelijke Gameboy nog te pakken zien te krijgen.
    Die heb ik ook nog (een blauwe) en gebruik hem nog regelmatig om oude GB(C) spellen te spelen. Ik heb zelfs nog de eerste GB. Zo'n groot grijs ding dat nog net niet op stoom loopt. Hij werkt niet helemaal lekker meer, maar doet het nog steeds.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  6. #1606

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Die heb ik ook nog (een blauwe) en gebruik hem nog regelmatig om oude GB(C) spellen te spelen.
    Een DS met een flashkaartje en LameBoy DS werkt anders perfect! En je hebt dan gewoon savestates Enige probleem wat je kan hebben is games met een interne klok. Die loopt natuurlijk niet mee Op deze manier geniet ik opnieuw van mijn GB/GBC games Nooit een GBA SP gehad, dus eindelijk kan ik van GB/GBC spellen genieten die mooi verlicht zijn en dus sprankelende kleuren hebben!

  7. #1607

    Standaard

    Net Assasins Creed 2 besteld bij bol.com, ben benieuwd

  8. #1608
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Filmfan Leroy Bekijk bericht
    Net Assasins Creed 2 besteld bij bol.com, ben benieuwd
    Je weet dat er een speciale versie uitkomt?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #1609

    Standaard

    3 nieuwe aanwinsten:





    Die eerste twee kocht ik voor een heel luttel bedrag n.a.v. hele positieve besprekingen in de 1up-podcast Retronauts. Space Invaders Extreme heb ik inmiddels al gespeeld en die is inderdaad zeer te pruimen. Echt een hele goeie "reboot" van Space Invaders die veel recht doet aan het origineel.

  10. #1610

    Standaard

    Ah Klonoa moet ik ook nog steeds halen. Heb laatst de PS versie aangeschaft, maar die werkte helaas niet goed (scheurtje in het schijfje). Maar lijkt me echt een geweldige plaformer.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  11. #1611

    Standaard

    Red Dead uitgespeeld, mooi einde! Nu even lang op de plank laten liggen..heb de missie remember my family nog gespeeld..jammer dat het een flut missie was...

    Van de E3 kijk ik uit naar Killzone 3, Metal Gear Solid Rising & Driver..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  12. #1612

    Standaard

    Heeft er hier iemand toevallig al Transformers War for Cybertron of de demo op de 360 gespeeld? Ik zit echt te twijfelen of ik'm zou gaan halen of niet en er zijn vrij weinig reviews te vinden momenteel (degene die er zijn zijn wel allemaal uiterst positief).

    Jammer genoeg kan ik de game niet testen omdat die stomme demo weer een 360 exclusive is... (gaat ook weer nergens over, exclusieve demo's) en ik'm op ps3 wil
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  13. #1613

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia Bekijk bericht
    Heeft er hier iemand toevallig al Transformers War for Cybertron of de demo op de 360 gespeeld? Ik zit echt te twijfelen of ik'm zou gaan halen of niet en er zijn vrij weinig reviews te vinden momenteel (degene die er zijn zijn wel allemaal uiterst positief).

    Jammer genoeg kan ik de game niet testen omdat die stomme demo weer een 360 exclusive is... (gaat ook weer nergens over, exclusieve demo's) en ik'm op ps3 wil
    Wat gebruikers reviews:
    http://www.gamefaqs.com/xbox360/9579...fallen/reviews

  14. #1614

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt Bekijk bericht
    thx maar dat is de licentiegame van Revenge of the Fallen (en een echt rukspel ook trouwens ) maar waar ik naar op zoek ben is de laatste nieuwe TF game (morgen officleel uit in Europa maar zag'm vandaag her en der al liggen.) Deze is niet gebaseerd op een film en is gewoon een TF game in de G1 era op Cybertron zelf dus de natte droom van alle TF fans zeg maar
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  15. #1615

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia Bekijk bericht
    thx maar dat is de licentiegame van Revenge of the Fallen (en een echt rukspel ook trouwens ) maar waar ik naar op zoek ben is de laatste nieuwe TF game (morgen officleel uit in Europa maar zag'm vandaag her en der al liggen.) Deze is niet gebaseerd op een film en is gewoon een TF game in de G1 era op Cybertron zelf dus de natte droom van alle TF fans zeg maar
    Sorry, te snel gelezen vond het opzich al vreemd dat al reviews waren.

  16. #1616

    Standaard

    Je weet dat er een speciale versie uitkomt?
    Ja er zijn al meerdere versies, zoals de white en diamond maar ik heb gewoon voor de normale versie gekozen.

    (morgen officleel uit in Europa maar zag'm vandaag her en der al liggen.) Deze is niet gebaseerd op een film en is gewoon een TF game in de G1 era op Cybertron zelf dus de natte droom van alle TF fans zeg maar
    Hier geven mensen hun mening al over de game: http://forum.xboxworld.nl/showthread...61#post3831561

  17. #1617

    Standaard

    Adventure-Island.nl is zes jaar geworden en dat moet gevierd worden. Zo hebben we momenteel een prijsvraag waarbij je kans maakt op één van de vijf exemplaren van de horror adventure Darkness Within 2.

    Wat moet je doen om hierop kans te maken? Niet veel, stuur een mail naar het adres op deze pagina en feliciteer ons.

    Meedoen kan nog tot en met 7 Juli.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  18. #1618
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Filmfan Leroy Bekijk bericht
    Ja er zijn al meerdere versies, zoals de white en diamond maar ik heb gewoon voor de normale versie gekozen.
    Ik bedoel echter Assasins Creed Brotherhood
    Ik heb de White, maar dat is al een relatief oude dus.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #1619

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Adventure-Island.nl is zes jaar geworden en dat moet gevierd worden. Zo hebben we momenteel een prijsvraag waarbij je kans maakt op één van de vijf exemplaren van de horror adventure Darkness Within 2.

    Wat moet je doen om hierop kans te maken? Niet veel, stuur een mail naar het adres op deze pagina en feliciteer ons.

    Meedoen kan nog tot en met 7 Juli.
    Sta jij een beetje in contact met developers van adventures? Ik wil namelijk heel graag The Secret of Monkey Island Special Edition spelen op de MAC, maar op dit moment is hij alleen te bestellen in Amerika

    Misschien weet jij meer?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Ik bedoel echter Assasins Creed Brotherhood
    Ik heb de White, maar dat is al een relatief oude dus.
    Brotherhood is het vervolg op AC2 Met MP.


  20. #1620

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Sta jij een beetje in contact met developers van adventures? Ik wil namelijk heel graag The Secret of Monkey Island Special Edition spelen op de MAC, maar op dit moment is hij alleen te bestellen in Amerika

    Misschien weet jij meer?
    Wanneer je PayPal of credit card heb, kan je de Mac versie hier kopen voor 10 Dollar.

    http://www.gameagent.com/store/aspyr...ctID.177572000
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  21. #1621

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Wanneer je PayPal of credit card heb, kan je de Mac versie hier kopen voor 10 Dollar.

    http://www.gameagent.com/store/aspyr...ctID.177572000
    Ik kan helaas geen NL country selecteren, dus volgens mij gaat het hem niet worden


  22. #1622

    Standaard

    Normaal ben ik een serieuze gamer op PC.
    Oorspronkelijk begin ik begonnen met de eerste nintendo, maar al snel dus overgestapt.
    Ik denk dat ik er nu zo'n 22 jaar op heb op pcgebied maar het rare van het verhaal is: Sinds ik mijn nieuwe tv heb met wii, lijkt het alsof ik plots weer neig om te draaien... i dunno hoe het komt
    Misschien door het feit dat ik nu 2 kleine kindjes heb.. en een fantastische grote mooie tv. Daarbij nog eens het feit, dat ik niet zoveel tijd meer over heb om nog achter die bak te kruipen... Tegen dat hij opstart... en je dan een game kan spelen, die op zich nog veel meer uren vraagt om je er in te verdiepen....
    De enige games waarop ik nu wachtte zijn starcraft 2 en diablo 3 maar voor de rest stond het op een laag pitje.
    Ik speelde al de nieuwe games wel even, maar al snel ben ik ze beu.
    Nu sinds de wii, heb ik dat gevoel niet meer
    Vlug even tv aan, en hup ik kan even spelen, ook al duurt dat geen eeuwen..
    Sinds gisteren heb ik de felbegeerde Mario galaxy 1 !!! even getest
    En man ! Subliem spel, ik zit nog niet ver, maar die level designs zijn echt smullen. Als er nog meer levels komen zoals die bij-level, kan het niet op!!
    Zalig level. Het ziet er ook verrassend mooi uit eigenlijk, i dunno of het aan het spel ligt, of aan die componentkabel, maar ik wist niet dat de wii toch nog zo'n mooi plaatje kon tevoorschijn toveren....

    Ik ben volledig in de ban van mario galaxy, en wil eigenlijk liever deze eerst volledig uitspelen en dan nr 2 beginnen (mijn vriendin is er trouwens ook weg van)
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  23. #1623

    Standaard

    Koop eens een xbox 360 / PS3, dan valt je mond helemaal open op een HD tv


  24. #1624

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Koop eens een xbox 360 / PS3, dan valt je mond helemaal open op een HD tv
    je kan zo blijven kopen
    de wii is nu ideaal, zowel voor de kindjes als het vrouwtje
    wanneer de kids groter zijn koop ik wel de ps 4
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  25. #1625

    Standaard

    Ik bedoel echter Assasins Creed Brotherhood
    Oh je bedoelt deeltje 3, ja ik vind games van rond de €60 te duur.

    In de nieuwe folder staan trouwens goede acties van de MM!
    Zoals Alan Wake voor maar €19

Pagina 65 van 487 EersteEerste ... 155561626364656667686975115165 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •