in dit topic kun je alles kwijt over postbezorging in NL, dus briefpost en pakketpost
ik heb de laatste tijd last van dvd's/BR, verstuurd via briefpost, niet aankomen. Oorzaak hoeft natuurlijk niet hier te liggen maar heb nu dus 4x Zavvi, 1x TheHUT, 1x Amazon.com en nu ook 1x cdwow bestellingen die niet zijn aangekomen
Heb dus vervanging aangevraagd, Amazon normaal binnen, 4xZavvi zijn er 3 binnen maar 1 dus weer niet;
post.nl gemaild, standaard verhaal dat ze niks kunnen doen omdat er geen tracking op zit... hoop dat ze klacht wel bewaren want misschien is er een patroon in de vermissing (lokaal distributiecentrum, wijkbezorger)
2e issue die ik had was de onterechte inklaringskosten die ik moest betalen voor een pakketje van Amazon.com
Boze brief gestuurd met bewijs dat bedrag onder de €22 is, kreeg ik gisteren belletje dat ze fout hadden gemaakt en het volledige bedrag (dus incl inklaringskosten) terug zullen geven
Ook nog even gevraagd hoe die inklaring nu precies werkt en elk pakketje wordt bekeken maar soms heeft degene die inklaart geen zin in de paperwork en laat ie pakketje erdoor, vandaar dus dat sommige mensen pakketjes van Amazon ver boven de €22 zonder extra kosten binnen krijgen, hangt dus van de dienstdoende persoon af....