Maar met deze door mij geopende topic is niks mis mee. Het is goed om te weten dat Larry Wachoswki, de regisseur van The Matrix, door het leven gaat als vrouw. Een andere naam heeft aangenomen. En dat is toch iets anders dan:
"actrices die gescheiden zijn, acteurs en actrices die een relatie aangaan, acteurs en actrices die een kind hebben gekregen, acteurs en actrices die een buitenechtelijk kind hebben gekregen, acteurs en actrices die een nieuw optrekje hebben gekocht, acteurs en actrices die gepakt zijn voor te snel rijden."
In deze sectie mag nieuws gezet worden over Acteurs, actrices, regisseurs, producenten etc Ik vind het ook prima dat er nieuws bekend gemaakt wordt zoals van DVD Watcher In een offtopic had ik dat niet opgemerkt, ik zou zoiets gaan zoeken in deze sectie. Dat zijn serieuze problemen wat deze Acteurs, actrices, regisseurs mee maken.Jij vindt wildgroei aan dit soort roddel-topics in dat opzicht storend. Maar andere mensen juist weer niet.
Ik vind het zo juist overzichtelijk, om dan weer speciale aftakkingen te gaan maken aan subforum vind ik onoverzichtelijk.