Pagina 13 van 61 EersteEerste ... 39101112131415161723 ... LaatsteLaatste
De resultaten 301 tot 325 van 1522 worden weergegeven.
  1. #301

    Standaard

    Foto opgedoken uit Manchester :

    Nieuw spitsenduo van Manchester United :

    ''Fatman (Wayne Rooney & Robin (van Persie)''



  2. #302

    Standaard

    Ja, Rooney is nogal zwaarlijvig inderdaad. Wat een slechte grap zeg, vast weer een gefrustreerde City fan.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  3. #303

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC. Bekijk bericht
    Ja, Rooney is nogal zwaarlijvig inderdaad. Wat een slechte grap zeg, vast weer een gefrustreerde City fan.
    Hoe gefrustreerd denk je dat ze moeten zijn geweest toen ze de bijnaam 'kakkerlakken' bedachten voor Feyenoord supporters?

  4. #304

    Standaard

    Vanavond weer Barcelona!

    Eens kijken wat die assistent ervan gebrouwen heeft!

  5. #305

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fitz_Chevalric Bekijk bericht
    Vanavond weer Barcelona!

    Eens kijken wat die assistent ervan gebrouwen heeft!
    Morgenavond.

  6. #306

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Begin me nu wel grote zorgen te maken over Boerrigter. Lijkt een geval Robbie Alphen te worden.
    Zat me af te vragen wie je bedoeld......en net schiet het me te binnen: je bedoeld Robbie Alflen denk ik?

    Dalijk naar het stadion. Vette fredje en Marcelo staan weer centraal achterin.
    Neem dus maar een stressbal mee

  7. #307

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Zat me af te vragen wie je bedoeld......en net schiet het me te binnen: je bedoeld Robbie Alflen denk ik?

    Dalijk naar het stadion. Vette fredje en Marcelo staan weer centraal achterin.
    Neem dus maar een stressbal mee

    Vind het maar een klote tijdstip

  8. #308

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Zat me af te vragen wie je bedoeld......en net schiet het me te binnen: je bedoeld Robbie Alflen denk ik?
    Klopt, was al weer een tijdje terug dat hij speelde.
    Overigens is het niet echt te vergelijken, Robbie had een hernia, dat heeft Derk dus niet.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  9. #309

    Standaard

    Stressbal was niet nodig; fredje en Marcelo hebben de 0 gehouden . Prima 5-0 winst die hoger had kunnen uitvallen (kans Matavz en de onderkant lat vrije trap van Mertens).

  10. #310

    Standaard

    Gisteren in een bloedverziekend hete kuip weer naar mijn Feyenoord zitten kijken en we kunnen best wel concluderen dat Feyenoord behoorlijk veel kwaliteit heeft ingeleverd, want wat kost het veel moeite om de bal de touwen in te jagen, de dramaspits Fernandez die werkelijk geen bal fatsoenlijk kan raken laat staan een bal onder controle krijgen, de houten klaas Immers die het niveau waarschijnlijk (nog) niet aan kan, kan nog komen uiteraard maar blijf mijn twijfels houden over deze aankoop, verdedigend staat het wel aardig, Indi speelde weer sterk en is het natuurlijk jammer dat de Vrij is uitgeschakeld de komende weken.
    Vond Mathijssen wel redelijk spelen overigens voordat hij met rood het veld afmoest al moet het nog blijken of Mathijssen nou een nuttige aankoop gaat worden of niet?
    We weten allemaal natuurlijk wel een Usain Bolt is Mathijssen niet, maar morgen in VI zal de anti-Feyenoordbrigade met v/d Gijp voorop wel weer niets heel laten van Mathijssen en Feyenoord.
    Dit Feyenoord deed me gisteren een beetje denken aan het Feyenoord met die vreselijke Mario Been.

    Het is toch te hopen dat er nog een spits bijkomt anders gaat het een lastig seizoen worden voor Feyenoord, hoor ook nog steeds de naam van Guidetti opduiken, maar dan moet hij wel fit zijn, als die pas in november of in december kan spelen heeft het volgens mij ook geen nut meer dan sta je waarschijnlijk al op aardige afstand.

    Twente en PSV schat ik op dit moment het hoogst in om de landstitel te veroveren al moet men Ajax nooit onderschatten dat hebben we vorig jaar gezien.

  11. #311

    Standaard

    Simpele middag voor Ajax tegen een dramatisch NEC. Valt verder weinig uit te concluderen hoe dit elftal nu staat omdat de Boer weer veel heeft omgezet, maar Schone als controlerende middenvelder beviel me wel. Sana speelde weer een verdienstelijke pot, schijnt maar 3 ton gekost te hebben, na een tip van oud speler Stefan Petterson
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  12. #312

    Standaard

    Geen bewust hands, Kuipers?! Beide armen gingen toch echt naar de bal toe, het is geen volleybal: gihttp://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/feyenoord/12789819/__Status_laat_Kuipers_koud__.html

    Wat een ******** die kuipers, 300% penalty geeft hij niet en wel rood voor een tackle op de bal! Hij zal wel weer complimenten krijgen van de KNVB, hij heeft gewoon de uitslag ernstig beinvloed, wegwezen met die amateur!

  13. #313

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Geen bewust hands, Kuipers?! Beide armen gingen toch echt naar de bal toe, het is geen volleybal: gihttp://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/feyenoord/12789819/__Status_laat_Kuipers_koud__.html

    Wat een ******** die kuipers, 300% penalty geeft hij niet en wel rood voor een tackle op de bal! Hij zal wel weer complimenten krijgen van de KNVB, hij heeft gewoon de uitslag ernstig beinvloed, wegwezen met die amateur!
    Ik was ook niet blij, maar zoals elk seizoen zal het de ene keer meezitten, en de volgende keer tegenzitten.
    Maar kom op, het ligt niet aan hem dat ze gelijkgespeeld hebben. Ze hadden allang daarvoor moeten scoren....

  14. #314

    Standaard

    Mathijsen was gewoon te traag en te laat en tackelt van achter, schept eerst Djuricic en raakt daarna wat bal. Terechte beslissing, volgens mij was Koeman het daar ook mee eens.

    Moisander lijkt toch naar Ajax te gaan. Lijkt me een prima aankoop.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  15. #315

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Mathijsen was gewoon te traag en te laat en tackelt van achter, schept eerst Djuricic en raakt daarna wat bal. Terechte beslissing, volgens mij was Koeman het daar ook mee eens.
    Sliding was duidelijk op de bal, Djuricic stond ook gelijk weer op en pas nadat hij door Bruno Martins Indi van de bal was gezet keek hij naar de scheidsrechter. Als je het als scheidsrechter een overtreding vind kan je ook gewoon geel geven, er waren vrij snel meerdere verdedigers van Feyenoord terug dus of het een scoringskans zou worden kan je over twijfelen.

    Handsbal in de eerste helft was overduidelijk, heel het stadion zag het behalve Kuipers! Die zag wel meer dingen niet en had er ook wel een paar van Heerenveen af mogen sturen.

  16. #316

    Standaard

    Nou, die penalty was toch wel 100% terecht, scoringskans werd ontnomen.

  17. #317

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Sliding was duidelijk op de bal, Djuricic stond ook gelijk weer op en pas nadat hij door Bruno Martins Indi van de bal was gezet keek hij naar de scheidsrechter. Als je het als scheidsrechter een overtreding vind kan je ook gewoon geel geven, er waren vrij snel meerdere verdedigers van Feyenoord terug dus of het een scoringskans zou worden kan je over twijfelen.

    Handsbal in de eerste helft was overduidelijk, heel het stadion zag het behalve Kuipers! Die zag wel meer dingen niet en had er ook wel een paar van Heerenveen af mogen sturen.
    Tackle van achteren, raak je de speler of niet: gewoon rood. Veel te gevaarlijk.

  18. #318

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Tackle van achteren, raak je de speler of niet: gewoon rood. Veel te gevaarlijk.
    Tackle met gestrekt been met de noppen omhoog is ook gewoon rood, is dit weekend ook een aantal keer voorgekomen maar daar word dan geen rood voor gegeven.

    Hands in het strafschopgebied is een penalty, is dit weekend ook voorgekomen maar daar word dan geen penalty voor gegeven.

    Als ze dan toch volgens de regels gaan fluiten laat ze dit dan in alle gevallen doen en niet als het ze uitkomt (Kuipers)! Als bepaalde scheidsrechters duidelijk de fout in gaan en hiermee de score sterk beinvloeden moeten ze gewoon ontslagen worden!

  19. #319

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Tackle met gestrekt been met de noppen omhoog is ook gewoon rood, is dit weekend ook een aantal keer voorgekomen maar daar word dan geen rood voor gegeven.

    Hands in het strafschopgebied is een penalty, is dit weekend ook voorgekomen maar daar word dan geen penalty voor gegeven.

    Als ze dan toch volgens de regels gaan fluiten laat ze dit dan in alle gevallen doen en niet als het ze uitkomt (Kuipers)! Als bepaalde scheidsrechters duidelijk de fout in gaan en hiermee de score sterk beinvloeden moeten ze gewoon ontslagen worden!
    Lijkt me ook weer wat overdreven. Als je op je werk een fout maakt wordt je ook niet meteen ontslagen: wel als je fout na fout na fout maakt. Zo is scheids Blom in feite 'ontslagen' bij de UEFA en mag ie niet in de CL fluiten.

  20. #320

    Standaard

    In dit geval was het gewoon rood omdat hij alleen op de keeper afging.
    Holla van ADO had direct rood mogen krijgen, tackle was een echte benenbreker.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  21. #321

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Tackle van achteren, raak je de speler of niet: gewoon rood. Veel te gevaarlijk.
    Hij raakte duidelijk eerst de bal. Jouw interpretatie is dat hij een tackle maakte op de speler en dat is niet zo. Hij speelt de bal, waardoor vervolgens de speler van Heerenveen over hem heen valt. Omdat het toevallig van achteren gebeurt, wil nog niet zeggen dat het per definitie gevaarlijk of een penalty is.

    Feit blijft dat de scheidsrechter zo blind als een paard was aangezien die verdediger bij Heerenveen 100% opzettelijk hands maakte in het strafschopgebied. Dat is wel intentioneel. Mathijsen speelde de bal en had niet de intentie om de speler neer te halen.

  22. #322

    Standaard

    Grappig, ik kan me nog een discussie hier herinneren over Vertonghen. Grappig dat de kameraden het nu weer anders zien....
    Laatst aangepast door Robert F. : 20-08-2012 om 20:16
    Bekijk mijn: Gedeeltelijke Collectie en bluray
    UltraStarTrader (114)

  23. #323

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robert F. Bekijk bericht
    Grappig, ik kan me nog een discussie hier herinneren over Vertonghen. Grappig dat de kameraden het nu weer anders zien....
    My thoughts exactly (je doelt neem ik aan op Vertonghen vs guidetti?)

  24. #324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robert F. Bekijk bericht
    Grappig, ik kan me nog een discussie hier herinneren over Vertonghen. Grappig dat de kameraden het nu weer anders zien....
    Totaal onvergelijkbaar, 2 totaal verschillende situaties. Verder moeten jullie nepjoden niet zo piepen, zonder die penalty hadden wij vorig seizoen ook wel van jullie gewonnen, wij waren die middag minstens 2 klasses beter!
    Laatst aangepast door wimv : 20-08-2012 om 21:24

  25. #325

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Totaal onvergelijkbaar, 2 totaal verschillende situaties. Verder moeten jullie nepjoden niet zo piepen, zonder die penalty hadden wij vorig seizoen ook wel van jullie gewonnen, wij waren die middag minstens 2 klasses beter!
    Sorry maar waar slaat dit in hemelsnaam op?!

    Ik word een beetje moe van dat gejank van die Feyenoorders hier steeds die elke keer maar weer als de scheidsrechter tegen Feyenoord een foute beslissing maakt doen alsof ze de enige club zijn die wel eens te maken heeft met een foute beslissing van een scheidsrechter. Als mensen dan aankomen met een situatie waarbij Feyenoord bevoordeeld werd zijn het meteen 'nepjoden' en had Feyenoord zonder de beslissing van de scheidsrechter ook wel gewonnen.... JA, zo ken ik er nog wel een paar.

    Grow up!

Pagina 13 van 61 EersteEerste ... 39101112131415161723 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •