Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 40 van 40 worden weergegeven.

Discussie: American Pie !!!

  1. #26

    Standaard

    Ze kunnen beter 1 tot 6 uitbengen dan..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  2. #27

    Standaard

    Ik zoek nog altijd American Pie 3 The Wedding op blu-ray maar ik kan 'm nergens meer vinden in de shops & op webshops staat ie overal in backorder maar blijf mails krijgen van vertraagd... Zouden de NL releases nu al OOP zijn...

  3. #28

    Standaard

    Ik heb 'm dinsdag nog zien liggen bij de Media Markt in Eindhoven.

  4. #29

    Standaard

    Deel 3 is ook samen te krijgen met 1 en 2 op zavvi.nl, deel 2 en 3 hebben NL subs, deel 1 Eng SDH.

  5. #30

    Standaard

    Nou weet ik meteen waarom ik het fout had.
    FRS zegt dat ze deel 1 hebben maar ze laten deel 3 zien
    http://www.freerecordshop.nl/film/am...-5050582883046

    Deel 3 is dus wellicht nog via hun te krijgen.

  6. #31

    Standaard

    In Duitsland gaat deze luxe uitgave van American Pie: Reunion uitkomen op 30 Augustus, met daarin het volgende :

    - "American Pie: The Reunion" op Blu-ray (in een exclusieve slipcase + Digital Copy)
    - De originele 'American Pie: The Reunion "tennis sokken pair
    - 3 originele "Billy Boy" Condooms
    - 1 originele "Billy Boy" Glijmiddel
    - Hoge-kwaliteit certificaat van echtheid (genummerde)



    Adviesprijs : 37,99 Euro

    http://www.amazon.de/gp/product/B008...SIN=B0081N67D2

  7. #32

    Standaard

    Ik ga Duitser worden denk ik. Die krijgen altijd goed stuff. Hier wachten we nog altijd op American Pie 1 op BD.

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Ik ga Duitser worden denk ik. Die krijgen altijd goed stuff. Hier wachten we nog altijd op American Pie 1 op BD.
    Hier krijgen we vaak mindere uitgave's, alleen bovenstaande is alleen de laatste film he, niet met de overige 1e 3 delen erbij.

  9. #34

    Standaard

    Ik hoop toch echt dat American Pie snel gaat uitkomen op blu-ray.. en dan natuurlijk deel I ( II & III zijn al in huis ) !!

  10. #35

    Standaard

    4-pack komt uit in UK op 10 september 2012.

    http://www.amazon.co.uk/American-Pie...A3P5ROKL5A1OLE



    Deel 1 geen NL subs, 2 & 3 wel. 4 nog onbekend maar waarschijnlijk wel.

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    4-pack komt uit in UK op 10 september 2012.


    Deel 1 geen NL subs, 2 & 3 wel. 4 nog onbekend maar waarschijnlijk wel.

    Komt die 4 collection box ook hier in de benelux uit ?

  12. #37

    Standaard

    Ik had liever een box gezien met de andere delen er ook bij.

    Die zijn ook wel leuk, en zowiezo mooier om de serie compleet te hebben, dan nu het geval is (Half).

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik had liever een box gezien met de andere delen er ook bij.

    Die zijn ook wel leuk, en zowiezo mooier om de serie compleet te hebben, dan nu het geval is (Half).
    Die 4 spin-offs vind ik niet echt horen bij de eerste films. Ze doelen gewoon op platte sex moppen. Die eerste zijn nog ergens degelijker dan die flauwe vervolg films.

  14. #39

    Standaard

    Deel 1 gaat zeker wel op BR uitkomen hoor. Wanneer is echter nog even de vraag. Maar kan me niet voorstellen dat ze die overslaan want AP1 is ook gewoon op DVD gekomen dus ik zie niet in waarom de BR er niet gaat komen dan... Mijns insziens is een BR-release zeker gerechtvaardigdaangezien de film er goed genoeg voor is.

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    In Duitsland gaat deze luxe uitgave van American Pie: Reunion uitkomen op 30 Augustus, met daarin het volgende :

    - "American Pie: The Reunion" op Blu-ray (in een exclusieve slipcase + Digital Copy)
    - De originele 'American Pie: The Reunion "tennis sokken pair
    - 3 originele "Billy Boy" Condooms
    - 1 originele "Billy Boy" Glijmiddel
    - Hoge-kwaliteit certificaat van echtheid (genummerde)

    Adviesprijs : 37,99 Euro
    Ik ben ook al een tijdje aan het wachten op American Pie 1 en zie pas net bovenstaande boxset. Moest toch wel lachen toen ik eronder zag staan dat Duitsers alle goede edities krijgen, zeker kijkend naar deze editie. Wie gaat nou serieus 38 euro uitgeven voor 1 film, incl sokken, condooms en glijmiddel? Ik denk dat je dan een combinatie hebt van teveel ruimte en teveel geld.

    Maar een 1 disc editie van deel 1 (zoals momenteel bij blokker deel 2 voor 5 euro ligt) zou echt prima zijn!

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •