Pagina 168 van 216 EersteEerste ... 68118158164165166167168169170171172178 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.176 tot 4.200 van 5380 worden weergegeven.
  1. #4176

    Standaard

    Mja dat kan je inderdaad onmogelijk over het hoofd zien...
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  2. #4177

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door e-shole Bekijk bericht
    Het was geen fysiek defect van het schijfje, noch een probleem van de apparatuur.
    1e oplage (of een groot dele ervan) bevatte grote compressiefouten en flikkeringen in delen van het beeld, wereldwijd zijn deze problemen gemeld, en zelfs op screenshots zichtbaar. Disney heeft niet voor niks een nieuwe versie uirgebracht.
    Ik zeg toch letterlijk dat het geen fysiek defect kan zijn... Ik zeg dat het geen "productiefout" kan zijn bij enkele schijfjes maar dat het dan alleen maar een probleem met de master kan zijn of dat het aan de afspeelapparatuur ligt. Maar daar ligt het niet aan, dus moet het de master zijn.
    Afhankelijk van wat je onder "productiefout" verstaat natuurlijk. Als een slechte master voor jou ook onder "productiefout" valt, ja, dan is het iets anders.

  3. #4178

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Wel, ik had de eerste uitgave, er zijn meerdere mensen die toen zeiden dat ze niets opmerkten. Waaronder ikzelf. Om absoluut zeker te zijn heb ik er toen voor gezorgd dat ik de ruil-disc ook kon bekomen. Als pietje precies op dat vlak heb ik beide zitten vergelijken, opnieuw en opnieuw. Geen enkel verschil, geen flikkeringen. Volgens mij was dit eerder een productiefout bij een deel van de schijfjes en stond dit los van de transfer op zich. 't Kan haast niet anders, want niet alle discs (eerste uitgave) vertoonden de vernoemde problemen.
    Ik heb ook een eerste uitgave en ik heb geen enkel probleem.

    Als ik me goed herinner heb je een Panasonic plasma? Ikzelf heb een 8-reeks plasma Samsung van 64 inch, en zelfs op die grootte is geen probleem te zien. Als er al een fout in de discs zit wordt het volgens mij door goede apparatuur verbeterd, en natuurlijk door goedkopere apparatuur kan zoiets wel zichtbaar zijn of zelfs verergeren.

  4. #4179

    Standaard

    @ PaarseGiraf, Mogelijk. Verder kan ik niet meer doen dan herhalen wat meerdere mensen (op verschillende fora) en ikzelf toen vaststelden : Niet elke schijf had dit probleem. Net daarom lijkt het mij dan weer vrij onlogisch dat het dan geen productiefout zou betreffen, want dat zou élk schijfje van die eerste uitgave er last moeten van hebben indien 't de master is. Toch? We zullen het nooit zeker weten, dat staat vast.

    @ Kristofke, Panasonic Plasma, inderdaad. Maar of zo'n probleem daadwerkelijk in die mate verbeterd zou worden door goede apparatuur? 'k Ga niet beweren dat het niet mogelijk is, maar ik heb er toch wat twijfels over. In ieder geval : Tussen beide discs was bij mij geen enkel verschil waarneembaar. Nu zie ik zelfs dat ik de laatste EAN heb laten gaan en de eerste heb gehouden. Prima transfer.
    Laatst aangepast door Esteban : 07-08-2013 om 08:30

  5. #4180

    Standaard

    Ik denk dat het door beeldverbeteraars gemaskeerd kan worden, al zulllen veel mensen op dit forum die zoveel mogelijk uitzetten denk ik.
    Een masterprobleem is aannemelijk, want disney released niet voor niets een heruitgave met andere EAN en ook ander nummer op de disc zelf.

    Op een Panna zag ik wel duidelijk verschil, ook het contrast/helderheid van de heruitgave is iets anders.

  6. #4181

    Standaard

    Zo goed als al mijn beeldverbeteraars staan uit of op minimum.

  7. #4182

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door e-shole Bekijk bericht
    Ik denk dat het door beeldverbeteraars gemaskeerd kan worden, al zulllen veel mensen op dit forum die zoveel mogelijk uitzetten denk ik.
    Een masterprobleem is aannemelijk, want disney released niet voor niets een heruitgave met andere EAN en ook ander nummer op de disc zelf.

    Op een Panna zag ik wel duidelijk verschil, ook het contrast/helderheid van de heruitgave is iets anders.
    Dat sommige schermen in staat zijn enkele euvels weg te moffelen, daar kan mijn hoofd best bij. Maar de zeer aanwezige flikkeringen die in het bovenstaande filmpje te zien zijn? Daar heb ik sterk mijn twijfels over. Ook bij mij staan ze bijna alle beeldverbeteraars uitgeschakeld. (Panasonic) En toch had ik bij de disc geen enkel probleem, zoals meerdere mensen. En daar wringt de master-theorie dan weer naar mijn gevoel. Als dat daadwerkelijk de oorzaak is, moeten dan niet alle discs met dezelfde EAN dat probleem vertonen? Dat is namelijk niet het geval. Enfin, ik probeer gewoon wat logisch na te denken. 'k Ben ook benieuwd naar de verklaring, zeg maar.
    Laatst aangepast door Esteban : 07-08-2013 om 16:52

  8. #4183

    Standaard

    Is er iemand die beide uitgaves heeft en ook over rip-software beschikt? In dat geval kan je gemakkelijk beide schijfjes rippen en vervolgens een compare-tool loslaten op de de m2ts files van beide versies. Maar als er effectief verschil op zit, dan zullen de m2ts files sowieso al in bestandgrootte vershillen.

  9. #4184

    Standaard

    Maar...weet nog steeds niet of The Little Mermaid 3D versie hier word uitgebracht.

  10. #4185

    Standaard

    Dat is hier al drie keer eerder bevestigd, neen de 3D versie komt hier niet uit.

  11. #4186

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Dat is hier al drie keer eerder bevestigd, neen de 3D versie komt hier niet uit.
    In de releaselijst op deze onvolprezen site staat hij nochtans wel vermeld voor 25 september 2013....

  12. #4187

    Standaard

    Tjah ... Die releaselijst bevat wel meedere "misschien"-s. Die titel verschijnt hier niet op 3D BLU RAY volgens Disney Benelux en werd hier ook niet aangekondigd.

  13. #4188

    Standaard

    Ik wil niet moeilijk doen maar op een releaselijst die ik van Disney had gekregen stond wel degelijk een 3D versie vermeld.
    Dat ze achteraf zich bedacht hebben kan ik ook niks aan doen , vandaar de tekst :

    Alle Datums zijn onder voorbehoud en kunnen op elk moment gewijzigd worden door de distributeur !!!
    Maar blijkbaar vind je dat mijn lijst niet te serieus genomen moet worden.........
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  14. #4189

    Standaard

    "Alle Datums zijn onder voorbehoud en kunnen op elk moment gewijzigd worden door de distributeur !!!"

    En dat is precies waarom ik dat zei. Onnodig het zo persoonlijk te gaan nemen. Ik bekijk de lijst regelmatig om op de hoogte te blijven.

  15. #4190

    Standaard

    Hoe moet ik het anders opvatten ?
    Ik stop veel tijd en energie in die lijst om de informatie zo correct en up-to-date mogelijk te houden en dan zeg jij er staan zoveel misschien's in.....
    Dan denk ik dat je mijn lijst niet serieus neemt , sorry maar zo komt het op mij over in ieder geval....
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  16. #4191

    Standaard

    Elke releaselijst is niet correct totdat de releases in de winkel liggen. Ze zijn enkel een richtlijn. Echter als de distributeur aangeeft dat iets niet zal uitkomen is de kans groter dat deze niet uitkomt dan dag deze wel uitkomt.

  17. #4192

    Standaard



    Trailer van de 50th Anniversary Edition Blu-ray van Mary Poppins (1964)

    Releasedatum: 10 december 2013


    Laatst aangepast door Marcel Hoeve : 14-08-2013 om 20:57

  18. #4193

    Standaard

    Review van de UK-versie van Jungle Book van avforums.com


  19. #4194

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Hoe moet ik het anders opvatten ?
    Ik stop veel tijd en energie in die lijst om de informatie zo correct en up-to-date mogelijk te houden en dan zeg jij er staan zoveel misschien's in.....
    Dan denk ik dat je mijn lijst niet serieus neemt , sorry maar zo komt het op mij over in ieder geval....
    "Meerdere" = Meer dan één. Niet "zoveel". Nothing more, nothing less. Als eindigen met een positieve noot (er was in de eerste plaats al geen negatieve noot aan verbonden) waaruit blijkt dat ik de lijst vaak ter hand neem niet duidelijk genoeg was ... it's out of my hands. Verkeerd gedacht, meer kan ik niet zeggen.

    Moving on. On-topic :

    Het lijkt wel "Mary Poppins : High School Musical Edtion" met de titel in die vorm op de achtergrond. Met andere woorden; Van die cover ben ik niet wild. Nog steeds één van mijn favoriete musicals trouwens, ook vanwege de vaak vergeten Dick Van Dyke.
    Laatst aangepast door Esteban : 15-08-2013 om 00:32

  20. #4195

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Review van de UK-versie van Jungle Book van avforums.com

    Zoals we allemaal weten, geen slipcover in UK ... maar wel een karrevracht aan extra's. Zullen we in NL dezelfde krijgen?

  21. #4196

    Standaard

    De NL uitgave is gelijk aan de UK + nog een aantal EU landen.
    De NL uitgave heeft een slipcase en zit in een dun doosje.

  22. #4197

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Themeparkfan1987 Bekijk bericht
    Zoals we allemaal weten, geen slipcover in UK ... maar wel een karrevracht aan extra's. Zullen we in NL dezelfde krijgen?
    Euhm... The Jungle Book heeft wel een slipcover in de UK gekregen...
    http://www.youtube.com/watch?v=2E_VZ9mUWuE

  23. #4198

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door coveragentcov Bekijk bericht
    Euhm... The Jungle Book heeft wel een slipcover in de UK gekregen...
    http://www.youtube.com/watch?v=2E_VZ9mUWuE
    Ik ging op de afbeelding af En het is niet het punt, het ging om de extra's... die hier dus gelijk zullen zijn. Gelukkig.

  24. #4199

    Standaard

    Ik heb net een review exemplaar binnen en hij ziet er erg goed uit! Slipcase met glans en relief, dunne keepcase erin.

  25. #4200

    Standaard

    Over 2 weken komt robin hood uit in de uk. 26 aug met nl sub en dub.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

Pagina 168 van 216 EersteEerste ... 68118158164165166167168169170171172178 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •