Pagina 37 van 101 EersteEerste ... 273334353637383940414787 ... LaatsteLaatste
De resultaten 901 tot 925 van 2502 worden weergegeven.
  1. #901

    Standaard

    Rear Window
    Legend of Drunken Master

    2 voor 10 pond bij Amazon UK

  2. #902

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Sucker Punch bijvoorbeeld is ook een film waar 'k me zeer mee kan vermaken ( super soundtrack trouwens )
    Hear, hear! Vooral de Director's Cut is super!

    Zelf vandaag gekocht bij Media Markt Maastricht (€ 4,99 per stuk):

    -The Grey (MetalPak)
    -V/H/S

    Ik denk echter dat The Grey terug gaat, ik heb 'm nog niet uit de seal gehaald en ik las dat de beeldkwaliteit van de NL uitgave behoorlijk slecht is (en voor ongeveer dezelfde prijs heb je ook de UK uitgave). Wordt toch 's tijd voor een smartphone, dan kan ik dat soort dingen checken als ik in de winkel sta, alvorens te besluiten wel of niet over te gaan tot een impulsaankoop. Dat zou toch wel wat tripjes naar de MM servicebalie met "ik wil deze graag retourneren" kunnen voorkomen...
    "Bond. James Bond."

  3. #903

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Leijo Bekijk bericht
    Hear, hear! Vooral de Director's Cut is super!

    Zelf vandaag gekocht bij Media Markt Maastricht (€ 4,99 per stuk):

    -The Grey (MetalPak)
    -V/H/S

    Ik denk echter dat The Grey terug gaat, ik heb 'm nog niet uit de seal gehaald en ik las dat de beeldkwaliteit van de NL uitgave behoorlijk slecht is (en voor ongeveer dezelfde prijs heb je ook de UK uitgave). Wordt toch 's tijd voor een smartphone, dan kan ik dat soort dingen checken als ik in de winkel sta, alvorens te besluiten wel of niet over te gaan tot een impulsaankoop. Dat zou toch wel wat tripjes naar de MM servicebalie met "ik wil deze graag retourneren" kunnen voorkomen...
    De NL Beeldkwaliteit is inderdaad niet denderend, ik heb zelf ook de UK versie en deze is van uitstekende kwaliteit, hetzelfde als de US Versie.

    Heb zelf het volgende vandaag besteld


    Zavvi 12 euro


    Zavvi 8 euro

    En het volgende uit de Amazon 2 for 10 pond voor zowel mijn vriendin als mezelf.




    £5
    £5
    £5
    £5
    £5
    £5
    £5
    £10.08
    £5
    £5
    £5
    £5
    £5
    £5
    £5
    £5
    £5
    £5
    £5
    £5
    DVD Profiler TV: Samsung PS60E6500 60inch Plasma Reciever: Onkyo HT-S990-THX Speakers: Onkyo 7.1 Mediacenter:

  4. #904

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Legend of Drunken Master
    Helaas heeft deze uitgave alleen een Engelse nagesynchroniseerde soundtrack Jordy. De originele Kantonese track ontbreekt.

  5. #905

    Standaard

    Ontvangen van bol.com - Vond enkel de dvd terug in de winkel..

    22.90 EUR

  6. #906

    Standaard

    Even Off-topic maar:
    Las net dat bv. The Grey veel betere kwaliteit heeft bij de UK-uitgave. Is dit bij veel films zo? Want heb pas sinds eind december HDTV met BD-speler, en heb fantastische kwaliteit gezien zoals Pacific Rim, maar heb ook Scream gezien en die vond ik nu toch helemaal niet zo speciaal.

  7. #907

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kefke96 Bekijk bericht
    Even Off-topic maar:
    Las net dat bv. The Grey veel betere kwaliteit heeft bij de UK-uitgave. Is dit bij veel films zo? Want heb pas sinds eind december HDTV met BD-speler, en heb fantastische kwaliteit gezien zoals Pacific Rim, maar heb ook Scream gezien en die vond ik nu toch helemaal niet zo speciaal.
    Er zijn al een paar verhitte discussie topics hier op het forum daarover, zowel dedicated topics als discussies in verschillende film topcis. Na heel slechte ervaringen met heel wat films ben ik nu al mijn films aan het na kijken op slechte uitgaves (relatief slecht, dus slecht vergeleken andere uitgaves, niet slecht omdat het bronmateriaal slecht is of er geen betere versie beschikbaar is.) Mijn conclusie is dat als je een uitgave van een major hebt (Sony, Warner, Fox, Bueana Vista/Disney/Touchstone) de kans op slechte uitgaves praktisch onbestaand is. Ik heb er tussen mijn tot nu toe 350+ nagekeken exemplaren geen slechte gevonden.

    Als je gaat kijken naar films welke uitgegeven worden door independents in zowel BE/NL als in het buitenland dan ligt de zaak anders, de kans op een slecht exemplaar is in BE/NL ongeveer 50%, in de UK is dit naar mijn aanvoelen 25%. In BE/NL/ doet voornamelijk DFW, E1 en Bridge het slecht, A-Film, Lumiere, en de andere doen het wel goed. In de UK heeft elke maatschappij wel eens een slechte uitgave, zo heeft Studio Canal Rush helemaal verpest met ernstige banding en te helder beeld.

    De problemen welke optreden bij indies zijn voornamelijk een verkeerde beeldverhouding, te helder of te donker beeld, banding en blocking. Daarnaast is de bitrate vaak lager wat minder detail als gevolg heeft. Dit laatste zie ik voor mij echter nog niet als een probleem omdat ik dan te veel problematische uitgaven zou hebben, en dit laatste is ook vaak niet zichtbaar bij normaal kijken. Te helder of te donker, beeld, banding en ernstig blocking wel.

    Ik heb zelf al mijn BE/NL uitgaves welke slecht waren vervangen (een 50 tal) en koop nu niets meer van E1 en DFW.

    En bovenstaande is mijn eigen mening overigens, ik ben ervan overtuigd dat de problemen welke ik genoemd aanwezig zijn, maar of ze voor iedereen een probleem vormen, dat moet je zelf uitmaken.

    Zo heeft de BE/NL uitgave van Fair Game duidelijke banding (rechts) en een te helder beeld

    Man on a Ledge is bij ons dan weer te donker, grappig detail, beide versies zijn trouwens van E1, de UK E1 versie is echter beter dan onze E1 versie.

    Maar ik stel voor dat je dit topic eens doorleest en andere topics op het forum en we hier terug onze aankopen bespreken
    Laatst aangepast door timofp : 28-02-2014 om 19:59
    DVD Profiler TV: Samsung PS60E6500 60inch Plasma Reciever: Onkyo HT-S990-THX Speakers: Onkyo 7.1 Mediacenter:

  8. #908

    Standaard

    Hartelijk bedankt!

  9. #909

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mementi Bekijk bericht
    Ik stoor me aan het feit dat de titel in het midden omgekeerd gedrukt staat.
    Ik heb net gezien dat bij de steelbook van Killing Season en Hours de titel in het midden ook omgekeerd staat.
    Alle drie zijn uitgaves van Splendid.....
    Samsung UE46H7000 - Pioneer BDP-LX55 - Samsung BD-E6100 - MED800X3D - Pioneer VSX-S500 - Pioneer S-HS100
    Mijn Collectie

  10. #910

    Standaard

    Deze week ontvangen van:

    WOWHD: € 26,99

    Zavvi.nl: € 30,49

  11. #911

    Standaard

    Kaze (anime label) heeft daar ook een handje van om de titels op de zijkant andersom te printen.

  12. #912

    Standaard

    Vandaag ontvangen van Bol.com uit de actie 2 + 1 gratis:


    De 3 samen voor 24.98€

  13. #913

    Standaard

    Gekocht bij Media Markt Eindhoven voor € 22,99:


  14. #914

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Media Markt Oostende :

    Bad Grandpa
    19.90 EUR (Steelbook)
    Lagen er daar verschillende exemplaren of eerder een beperkt aantal.
    Ik zag in de posts dat ook iemand bij MM Roeselare de steel gekocht had.
    Daarstraks echter niet terug te vinden in MM Antwerpen.
    Bij nazicht in hun computer hadden ze wel een andere versie die te bestellen was en dit voor 24,99 EUR.
    Prijsverschil met Roeselare en Oostende lijkt me nogal vreemd.

  15. #915

    Standaard

    Gisteren besteld bij Amazon uk:



    Gravity steelbook 20,97 pond
    Thing double pack 10 pond

    Vandaag gekocht bij MM Antwerpen



    Machete kills steelbook 13;99 EUR
    Force of exectution 9,99 EUR

  16. #916

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Lagen er daar verschillende exemplaren of eerder een beperkt aantal.
    Ik zag in de posts dat ook iemand bij MM Roeselare de steel gekocht had.
    Daarstraks echter niet terug te vinden in MM Antwerpen.
    Bij nazicht in hun computer hadden ze wel een andere versie die te bestellen was en dit voor 24,99 EUR.
    Prijsverschil met Roeselare en Oostende lijkt me nogal vreemd.
    Iedere MM heeft haar eigen prijzen dus sta niet echt te kijken van dat prijsverschil.. is wel vaker bij bepaalde uitgaven dat het, helaas, wat €'s scheelt

  17. #917

    Standaard



    €7,55 bij zavvi.nl

  18. #918

    Standaard

    Gekocht op Marktplaats.nl:
    10€/st

    Troy steelbook


    I Robot steelbook


    The Last Samurai steelbook


    Ted steelbook
    Samsung UE46H7000 - Pioneer BDP-LX55 - Samsung BD-E6100 - MED800X3D - Pioneer VSX-S500 - Pioneer S-HS100
    Mijn Collectie

  19. #919

    Standaard

    Sorry als het hier niet thuis hoort, maar denk dat ik hier wel de meest correcte informatie ga krijgen. Hebben de verschillende seizoenen op blu-ray van Breaking Bad (in België/Nederland) slipcovers? Zijn er bepaalde seizoenen die dat niet hebben? Ik heb het dus niet over the complete collection, gewoon over de aparte seizoenen.

  20. #920

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door coveragentcov Bekijk bericht
    Sorry als het hier niet thuis hoort, maar denk dat ik hier wel de meest correcte informatie ga krijgen. Hebben de verschillende seizoenen op blu-ray van Breaking Bad (in België/Nederland) slipcovers? Zijn er bepaalde seizoenen die dat niet hebben? Ik heb het dus niet over the complete collection, gewoon over de aparte seizoenen.
    Heb ze in NL nog niet met slipcovers gezien.

  21. #921

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door coveragentcov Bekijk bericht
    Sorry als het hier niet thuis hoort, maar denk dat ik hier wel de meest correcte informatie ga krijgen. Hebben de verschillende seizoenen op blu-ray van Breaking Bad (in België/Nederland) slipcovers? Zijn er bepaalde seizoenen die dat niet hebben? Ik heb het dus niet over the complete collection, gewoon over de aparte seizoenen.
    Aparte seizoenen van Breaking Bad zijn op blu-ray in de benelux niet uitgebracht in slipcovers. De dvd's wel; seizoen 3 - 5.2 hebben slipcovers. Seizoen 1-2 zijn/waren slipcases.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 05-03-2014 om 07:19

  22. #922

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Heb ze in NL nog niet met slipcovers gezien.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Aparte seizoen van Breaking Bad zijn op blu-ray in de benelux niet uitgebracht in slipcovers. De dvd's wel; seizoen 3 - 5.2 hebben slipcovers. Seizoen 1-2 zijn/waren slipcases.
    Ok, bedankt!

  23. #923

    Standaard

    Vandaag ontvangen, direct via Eureka voor 9,99 GBP p/s:


    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  24. #924

  25. #925

    Standaard



    Net i Robot 3D gekocht...had hem al op 2D, maar voor 6,50 kon ik hem niet laten liggen

Pagina 37 van 101 EersteEerste ... 273334353637383940414787 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •