@ Anton. Leuke kast. Nu nog goede verlichten
@ Anton. Leuke kast. Nu nog goede verlichten
Gekeken Films Dit Jaar
Brian: Excuse me. Are you the Judean People's Front?
Reg: Fuck off! We're the People's Front of Judea
Ik ben zelf ook aan het kijken naar een andere DVD kast dan de Benno. Iemand misschien ervaring (of een mening) over een open boekenplanksysteem zoals deze van de Gamma?
Grootste nadeel voor mij zou zijn het hoge aantal benodigde gaten in de muur. Vooralsnog kijk ik in elk geval nog even verder.
In Ikea vind je een veel mooier systeem imo.
http://www.ikea.com/be/nl/catalog/products/S79834442
Je moet natuurlijk nog steeds gaatjes boren in uw muur.
Kost zo'n 23e de plank. Ik gebruik dit in combi met een Benno kast van daar. De "speciale edities" komen daar op. Gewone gaan in de kast...
Nadeel is wel dat je soort boekensteun moet gebruiken als je de DVD's mooi naast elkaar wil plaatsen.
Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+
Je kunt ook een mooie (grijze) meubelplaat of mdf plaat kopen en daar die plankies aan bevestigen. Vervolgens hoef je maar 4 gaten in je muur te boren.
Als je een beetje handig bent kun je zelfs sleufjes frezen en led verlichting in die plank aanbrengen.
iemand ervaring met hun producten?
http://www.cd-rek.nl/
ziet er op zich goed uit...
Wel met een trap erbij :P
Lijkt me ook dat die aan de muur bevestigd moet worden, vind ik persoonlijk altijd wat minder....
Ik heb even de foto van de 500 dvd rek gezien en die ziet er toch een stuk stabieler uit dan bovenstaande.
Mooi strak zo, denk inderdaad geen miskoop. Pakketjes wegen denk ik wel behoorlijk, 20 euro verzendkosten haha. Persoonlijk zou ik ff naar Doetinchem rijden om de kasten in het echt te kunnen bewonderen, maar goed dat is voor mij dan ook maar 20 minuten
Wij zijn gelukkig al voorzien van 12 Benno kastjes van de Ikea om het ''spul'' in kwijt te kunnen
Het is geen zelfbouw blu ray kast, ik heb deze laten maken,door een timmerman
maar hierin kan ik mooi m'n steelbook verzameling en mijn blu ray boxen kwijt
CIMG1468.jpgCIMG1469.jpgCIMG1470.jpgCIMG1471.jpg
Mocht iemand denken, zoiets wil ik ook, stuur me een PM en ik stuur je even de gegevens van de maker van dit prachtige meubelstuk
Marantz Cinema 40
Marantz MM7055
Sony UBP-X800
Sony DVP-NS900V QS
Pro Ject Debut III Esprit
Front - Jamo Concert VII
Surround - Jamo Concert V
SurroundBack - Jamo Concert V
Center - Jamo Concert II
Height - Jamo 28
Subwoofers - Jamo Sub 360 (x2)
Samsung UE46H7000 - Pioneer BDP-LX55 - Samsung BD-E6100 - MED800X3D - Pioneer VSX-S500 - Pioneer S-HS100
Mijn Collectie
Er staan enkele nieuwe steelbooks bij die ik nog niet uit seal heb gehaald: Captain America, Thor, Raiders of the Lost Ark, Indiana Jones and the temple of Doom, indiana Jones and the last crusade , Speed allemaal zavvi release
De rest van m'n steelbooks zijn wel allemaal geopend, maar ik bewaar deze allemaal in plastic hoesjes om inderdaad beschadigingen te voorkomen zoals hanske636 aangeeft